Gå til innhold

Nordnet, spørsmål.


Raul07

Anbefalte innlegg

Har brukt Nordnet nettside og app i ganske mange måneder, inntil i går da jeg plutselig får beskjed at min konto ikke finnes. Prøver å logge inn med bank id, får beskjed at den ikke finner kontoen og at jeg må lage ny. Har litt hetta her siden jeg har 350k+ i egenkapital. Noen som har vært med på noe lignende. Eneste jeg kan tenke meg at konto er blitt stengt eller blokkert fordi jeg tok feil passord for mange ganger (4 ganger feil) 

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde dette sjølv, og ja, det er mest sannsynlig for mangen forsøk på inntasting av feil passord som er årsaken til at kontoen din er blitt stengt. Berre å ringe nordnet i morgon tidlig, så opna dei den opp til deg. Forøvrig burde nordnet endre denne beskjeden om at "kontoen ikke finnes" då dette er veldig missvisande.

 

Endret av Heli
Lenke til kommentar
Merko skrev (På 5.7.2020 den 13.00):

Logger man ikke på med bankid?

Kan logge inn med bare brukenavn og passord. Gjør det hele tiden  jeg siden det er så enkelt. Spesielt når du har lagret pålogging i firefox.
Virker jo litt skjødeløst at det går an egentlig. Spurte de en gang jeg, og da var svaret at ingen kunne ta ut penger til andre kontoer enn din egen, så da var det ikke fare for at noen kan stjele pengene dine.

Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 minutter siden):

Kan logge inn med bare brukenavn og passord. Gjør det hele tiden  jeg siden det er så enkelt. Spesielt når du har lagret pålogging i firefox.
Virker jo litt skjødeløst at det går an egentlig. Spurte de en gang jeg, og da var svaret at ingen kunne ta ut penger til andre kontoer enn din egen, så da var det ikke fare for at noen kan stjele pengene dine.

Anbefaler å aktivere kun BANK ID

Lenke til kommentar
KriZZ skrev (11 minutter siden):

Anbefaler å aktivere kun BANK ID

Har det også, men ser ikke at det går an å fjerne innloggingen med brukernavn og passord? Da kan en jo like greit bare bruke det.
Er jo en del enklere, når man går inn og ut noen titalls ganger til dagen ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...