Gå til innhold

Hvordan ignorerer jeg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjør det. Men profilen til vedkommende er ikke "trykkbar" så prøver jeg å kopiere navnet å lime det inn i boksen, det blir ikke godkjent. Vedkommende er her som anonym gjest. Kan noen være her uten at det er mulig å ignorere de? Det er vel brukernavnet som står på avataren? 

Lenke til kommentar
aklla skrev (16 minutter siden):

Uten at jeg er sikker, så tviler jeg på at du kan ignorere gjester ettersom brukernavnet der ikke er ett ekte brukernavn.

Så de kan bare holde på uten at det blir konsekvenser? Drive med sjikane og lignende. Prøvde å anmelde innlegget men ingen ting skjer. Mulig det ikke fungerer som det gjorde før. Ser at VG er inne i bildet nå. 

Lenke til kommentar
jae-ols skrev (2 timer siden):

Så de kan bare holde på uten at det blir konsekvenser? Drive med sjikane og lignende. Prøvde å anmelde innlegget men ingen ting skjer. Mulig det ikke fungerer som det gjorde før. Ser at VG er inne i bildet nå. 

VG er ikke inne i bildet eller har noen kontroll over hvordan vi modererer så det er helt uendret. Om du har rapportert innlegg og ingenting har skjedd med de er det på grunn av at vi vurderer de rapporterte innleggene som at de ikke bryter med våre retningslinjer. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 time siden):

VG er ikke inne i bildet eller har noen kontroll over hvordan vi modererer så det er helt uendret. Om du har rapportert innlegg og ingenting har skjedd med de er det på grunn av at vi vurderer de rapporterte innleggene som at de ikke bryter med våre retningslinjer. 

Så det er ikke mulig å ignorere  folk som er anonym gjest?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om du rapporterer det så kan vi se på hva det er du reagerer på og komme med en reaksjon dersom vi mener det bryter med våre retningslinjer. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...