Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørtet med en ingame, ble tatt.


Gjest 0f0f8...139

Anbefalte innlegg

Gjest 0f0f8...139

Jeg har over lengre tid flørtet med en på nettet. Hun bor ikke i samme land, jeg har aldri sett hu, men vi har snakket mye sammen både tekst og tale. Det har gått mye i hjerter og flørt, men aldri noe ut over det. Hun har fått noen bilder av meg, men ikke noe seksuelle bilder.. Dette har holdt på i litt over en mnd. Vi møtte hverandre via Gaming og har spilt mye sammen. Vi har spilt og pratet sene kvelder med promille, tidlige morgener i lunsjpause på jobb osv. 

Samboeren har funnet ut av det og lest mye av samtalene våres. Hun er sint såret og skuffet og hennes umiddelbare reaksjon var at jrg skulle pakke tingene mine. Vi har fått pratet litt, og har roet seg noe og etter innspill fra noen venninner har hun bestemt seg for å prøve igjen, bygge opp tilliten og forsøke å gå videre. 

Jeg elsker henne virkelig, og har grått mye over hvor mye jeg såret henne. Jeg innså ikke hvor sårende det kunne være før jeg ble tatt med buksa nede, og jeg har aldri sett henne så trist. Likevel er det en liten del av meg som er irritert fordi det kom frem, da denne jenta har gitt meg mye latter og hygge. Jeg var (er) muligens litt betatt, og jeg savner allerede å snakke med henne.. Samtidig som jeg elsker min kjæreste.. Jeg har selvfølgelig lovet å ikke spille mer, noe jeg vil holde. Hun har, med meg ved siden av, blokkert jenta I spillet og snakkekanalen, og jeg har ingen sjanse til å ta "farvel" på en måte.. Det er merkelig men jeg føler at ting skjedde så brått og jeg gikk fra en aktiv og populær gamer i et spill til å aldri logge på igjen.. Hun har sagt hva hun mener om saken til både jenta og fortalt hva som har skjedd til mange av de som jeg spillte med.. Og spillet kan jeg ikke spille for hun vil aldri stole på meg der igjen, og jeg kan ikke spille med hu hengende over meg heller. Det er ikke sunt for noen. 

Veit ikke helt hva jeg vil med dette, men er det normalt å få en slags sorg etter en flørt? Det hadde aldri blitt noe mer, og det hadde aldri skjedd med en norsk jente. Da hadde det aldri gått så langt. Men jeg er sint fordi jeg ble tatt, fordi vi ikke fikk avsluttet det og jeg tenker fortsatt mye på henne. Jeg har en sterk trang til å ta kontakt, men jeg vet at dersom hun finner det ut, er det over. For godt.. Så jeg kan ikke det. 

 

Vi er 29 år, vært sammen i mange år og barn står på agendaen om et par år.. Jeg elsker virkelig kjæresten min og jeg veit jeg har driti meg ut noe så vakent. Men samtidig så er jeg lei meg for å ha mistet noe som har gjort meg glad i en mnd.. En som har fått meg til å le, som jeg har delt ting med, som jeg har blitt glad i på avstand.. 

Anonymous poster hash: 0f0f8...139

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menn/kvinner som går etter den nye flørten er en historie like gammelt som menneskeheten. Vi kommer ikke til å ta dine vanskelige valg for deg, det får du finne ut av selv.

Forelskelse og partnerskap er to forskjellige ting. Den nye flørten din kommer også til å bli kjedelig etter noen måneder, så om du er ute etter et langvarig partnerskap og ikke det siste kjærlighetsrushet, så bør du heller tenke på om ditt nåværende forhold er bra eller ikke og om det er et forhold du ser for deg vil vare de neste 50 årene.

Du har trolig gjort jobben lett for partneren din, da du fremstår som litt for upålitelig til å være en familiefar. Om du i det hele tatt har et valg nå bør du se på som et stort privilegium.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Vi lærer hele livet. Du så antageligvis ikke på den kontakten som noe annet enn et morsomt vennskap. Men samboeren din tok det verre. Spørs så klart på ordbruken og tonen dere har hatt da. Det er jo så lett å ha en lettere og mer humoristisk tone på internett, for der har man ikke den risikoen som i virkeligheten. Særlig når ting er anonymt.

Uansett, det er kanskje bittelitt i grenseland. Å ha venner av forskjellig kjønn når man er i et forhold er ikke for alle.

Bare respekter din samboers ønske. Husk at selv om det er internett og ting er anonymt, så er det likevel mennesker bak skjermene, så ord og skrift har en verdi. Man må ta det litt seriøst. Gi ho 100% tilgang til alle spill og alle dialoger. Men det kan du også da kreve når eller hvis du får mistanker.

Kan også si til ho at det var ikke ment som flørt, at du tok litt lett på det og at du skal ikke drive sånn igjen. Ingen er uten feil og nå lærer du i hvert fall av dine feil. At du er genuin og prøver å lære av det viser at du er god farsmateriale. Hadde du blitt forbanna og krevd fullstendig privattid ved pc'en, ingen innsyn, så hadde det ikke vært så bra.

Lenke til kommentar

Hadde du en plan om å forlate din samboer til fordel for denne jenta? Hadde du en tanke om å fortsatt være med din samboer, samtidig som du fløter med henne, og kanskje på sikt hadde møttes? Du har åpenbart et behov for virkelighetsflukt siden du gamer så mye, og denne flørten er bare enda en virkelighetsflukt. Er du misfornøyd med forholder du er i, i utgangspunktet? Som sagt, det starter som en flørt/virkelighetsflukt, men etterhvert så blir det den nye hverdagen. Kanskje du burde oppsøke psykolog for å finne ut hva som er problemet. Og du må finne ut for deg selv hva du vil og hva som skal til for at livet ditt skal bli bra. Nå så tror jeg bare du har viklet deg inn i en situasjon som ikke blir bedre med mindre du tar et reelt oppgjør med deg selv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest 0f0f8...139
Pliscin skrev (På 4.7.2020 den 21.34):

Hadde du en plan om å forlate din samboer til fordel for denne jenta? Hadde du en tanke om å fortsatt være med din samboer, samtidig som du fløter med henne, og kanskje på sikt hadde møttes? Du har åpenbart et behov for virkelighetsflukt siden du gamer så mye, og denne flørten er bare enda en virkelighetsflukt. Er du misfornøyd med forholder du er i, i utgangspunktet? Som sagt, det starter som en flørt/virkelighetsflukt, men etterhvert så blir det den nye hverdagen. Kanskje du burde oppsøke psykolog for å finne ut hva som er problemet. Og du må finne ut for deg selv hva du vil og hva som skal til for at livet ditt skal bli bra. Nå så tror jeg bare du har viklet deg inn i en situasjon som ikke blir bedre med mindre du tar et reelt oppgjør med deg selv.

Ville bare takke deg for dette innlegget. Det fikk meg til å tenke, gå i meg selv og se på hva som har ført til at jeg faktisk har gjort dette. 

Jeg bestemte meg for å gå fra henne, fordi jeg har faktisk ikke hatt det bra i forholdet på flere år. Jeg er ikke lykkelig og jeg kan ikke huske sist jeg var lykkelig sammen med henne. Hun forstår hvorfor, og er i og for seg enig i at det er til det beste. Jeg er ikke den samme mannen jeg en gang var, hun har gjort meg til en jeg ikke kjenner igjen og det har jeg ikke innsett. 

Takk. 

Anonymous poster hash: 0f0f8...139

Lenke til kommentar
Gjest 2e409...ba6

Dette høres ut som noe som skjedde i mitt forrige forhold. Syns ikke noe om at du skriver at du elsker henne, da hadde du ikke oppført deg slik mot en annen kvinne. Du er bare veldig lei deg for at du ble tatt, og ting hadde fortsatt og eskalert om hun ikke hadde funnet ut av det. 

Nå ble jeg minnet på hvorfor jeg IKKE skal få meg kjæreste igjen. Så snart man viser tillit så tenker mannen at hei, dette kan jeg utnytte til min fordel. Kvalmt. 

Anonymous poster hash: 2e409...ba6

Lenke til kommentar
Gjest 2e409...ba6 skrev (På 26.7.2020 den 12.24):

Dette høres ut som noe som skjedde i mitt forrige forhold. Syns ikke noe om at du skriver at du elsker henne, da hadde du ikke oppført deg slik mot en annen kvinne. Du er bare veldig lei deg for at du ble tatt, og ting hadde fortsatt og eskalert om hun ikke hadde funnet ut av det. 

Nå ble jeg minnet på hvorfor jeg IKKE skal få meg kjæreste igjen. Så snart man viser tillit så tenker mannen at hei, dette kan jeg utnytte til min fordel. Kvalmt. 

Anonymous poster hash: 2e409...ba6

Husk nå bare at det samme samme kan vi menn si om kvinner :)

 

Gid man var homofil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...