Gå til innhold

Dette skal være Ubisofts nye Battle Royale-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva som er nytt med spillet. Når man først lager et nytt Battle Royale-spill, bør det ha noe som de andre BR-spillene ikke har.

Fortnite har suksess fordi de er gratis, "barnevennlig" og har byggemodus. Apex Legends suksess fordi de la til "superkrefter". BR i Battlefield og COD spilles bare pga merkenavn (tror jeg?). Ellers har nesten alle andre BR-floppet pga ingenting nytt.

Lenke til kommentar
38 minutes ago, Pizza3333 said:

Var det en ting spill-verden trengte mer av var det akkurat battle royale spill

Akkurat som verden trengte mer 3rd person cover shooters og modern military shooters fra 2005 til 2012. Eller verden trengte looter shooters fra 2012 til 2018.
Det er helt klart mangel på oppfinnsomhet i spill industrien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
41 minutes ago, Pizza3333 said:

Var det en ting spill-verden trengte mer av var det akkurat battle royale spill

Tja, sammenliknet med Assassin Creed-type-spill, er det da absolutt ikke så mange BR-spill på markedet? Det er en del spill som har BR-modus, men ingenting sammenliknet mot antall AC-spill.

Lenke til kommentar
kodama skrev (21 timer siden):

Nja, Apex har beholdt suksessen sin fordi det er bunnsolid FPS gameplay. De gjorde jo nok for å være litt originale (så godt det lar seg gjøre i denne sjangeren) men selve gameplayet er det beste av spillene du nevnte.

Enig med at Apex er best av BR-spillene (subjektivt så klart) bortsett av at EA er litt griske med penger (man må f.eks. bruke over 1000 kr for å få Mirage-heirloom f.eks. - som er rett og slett latterlig). Respawn gjør ellers en solid jobb med Apex imotsetning til de bak PUBG. 

Jeg liker egentlig PUBG også og spillet kunne ha blitt mye bedre hvis de bak PUBG tok spillet mer seriøst. Det virker som det er bare amatører står bak spillet. Og Fortnite er også ganske bra gjennomført, men dessverre ikke min type spill :)  

Ubisoft er nødt til å gjøre en skikkelig jobb hvis de vil måle seg mot Apex / PUBG / Fortnite.

Lenke til kommentar

Kun meg som synes Warzone er det beste BR spillet hittil?

Ubisoft har jo kjøtt på beina, blir spennende å se hva de får til. Håper det blir mer som Warzone enn Apex. Synes skytefølelsen, tempoet og de taktiske mulighetene er bedre i WZ.
Mistenker dog at det blir mer arcade aktig siden de kjører futuristisk stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...