Gå til innhold

Twitch bannlyser Donald Trump for hatefulle ytringer


Anbefalte innlegg

8 minutes ago, Morromann said:

Jeg har ikke nevnt høyre- og venstresiden som absolutte motpoler her., det er det du som gjør. Mitt intrykk er at det er i hovedsak personer på den liberale venstrersiden som blir mest utsatt for Twittermobber og krakterdrap fordi de ikke står 100% inne for den nye doktrinen.

Men mennesker er mer enn politiske motpoler like likte som vi er den sosiale konstruksjonen hudfarger.

Apropos høyre/venstre og diskusjonsklima står denne på VG i dag: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/EWOEwo/farlig-syn-paa-vold

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
10 minutes ago, InnoPerp said:

Ingen som blir voldelig angrepet av Antifa fortjener det. Jeg har ikke nevnt noe om utestenging fra sosiale medier, jeg reagerte spesifikt på kommentaren  din om at antifa ikke er så farlig som høyrebloggere skal ha det til, men har fått inntrykket av at du støtter Antifa og/eller antifascisme som ideologi. 

Jeg gidder ikke diskutere semantikk, uvesentlige detaljer eller gjenta meg selv, ønsker deg heller en fin dag videre.

 

Tråden handler utrolig nok om utestengelse fra sosiale medier, og antifa kom inn der. Det er derfor rart at du nevner dem uten relasjon til trådens hensikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, frohmage said:

De må være hacka. Kommunistene i MSM ville selvfølgelig aldri skrevet noe negativt om noen i Rødt. /s

Lurer også litt på dette. Først masse mas om at MSM ikke kritiserer venstresida, og så kritiserer MSM venstresida. Skal vi tro på MSM kun når de støtter opp om deres narrativ?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, frohmage said:

De må være hacka. Kommunistene i MSM ville selvfølgelig aldri skrevet noe negativt om noen i Rødt. /s

Jeg har meg bekjent ikke kritisert MSM eller sagt at VG er kommunistiske, dog mulig at andre har gjort det i tråden. Leser VG ganske ofte og synes de ha en OK balanse i rapporteringen 

Kan sikkert sies mye om Rødt, men å ty til vold mot en lovlig og godkjent markering er ganske alvorlig, spesielt med tanke på at disse sitter på stortinget.

Lenke til kommentar
On 7/1/2020 at 3:40 PM, Omnia vincit amor said:

Er seriøst veldig vanskelig å tro på sånn vrøvl som kommer ut av Trump og co. 

Antifia er blitt en syndebukk for propagandamaskineriet til den såkalte president. 

Hva med å stå opp white supremacy? Åja, stemmer.. De er "flotte folk". 

Ja man skal høre mye før ørene detter av. Kilder og uttalelser fra SPD finnes i et av de påfølgende innleggene. Finnes video, artikler og annet i overflod om denne autonome sonen og kaoset det utarta i og med kilder  spredt over hele skalaen. 

White Supremacy-folka er like jævlige som antifascistene, har ikke sagt noe annet - heller tvert om, hvis du leser de øvrige innleggene fra i går. At man kritiserer en side er ikke ensbetydende med at man støtter den andre.  Du fremstår ganske aggresiv og nedlatende i svarene dine, og kaller saker vrøvl og piss, antyder at man støtter WP eller Alt-Right uten grunnlag. Jeg hadde forventet bedre av deg som er en av forumets moderatorer. Man kan holde en god tone selv om man er uenig i sak eller mening.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Linoran85 skrev (På 1.7.2020 den 23.16):

Er dette tull? Troller du? Er du klar over hvor fantastisk ironisk innlegget ditt er? Igjen er det kollektivistene som bestemmer hva som er "dritt" og ikke "dritt", alt som dere ikke er enige i skal vekk. Ingen andre må utsettes for disse meningene.

Dette er stadiet før bokbrenning, de har jo allerede startet med fjerning av statuer. Tror dere det stopper der? Nei, dette ender med blod i gatene og venstresiden vil ha startet det.

Og hvis det ikke var innlysende nok; dere er fascistene.

Edit: den var ment til immortaltechnique

Edit 2: kjenner jeg ikke orker mer dumskap, dette ble min siste post i denne tråden.

Nei troller ikke. Hatefulle "mennesker" har ikke noe i/med menneskeheten å gjøre. Uansett hvilken side de er på. De er et virus som bør slettes fra menneskeheten. Om du føler deg truffet så er det ditt problem. 

Svarer ikke mer her, da jeg synes å diskutere med fascister/nazister er som å snakke til en stein. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...