Gå til innhold

Ønsker hjelp til kjøp av PC til gaming-bruk.


Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har lenge vurdert å kjøpe ny PC til gaming da min gamle og relativt utdaterte PC tok kvelden for noen måneder siden. PC skal i hovudsak brukes til gaming, for det meste World of Warcraft, Rocket League, Valorant mm.

 

Ønsket mitt med PCen er at den skal klare å kjøre WoW på 8+ ingame preset i 1440p, tenker å låse frames til 60 eller 75, da frames i WoW er all over the place og er ikke like viktig som i shooters f.eks. Budsjettet mitt ligger vel rundt 13k, men kan være fleksibel om jeg kan få til en bra deal til noe høyere pris. Skjerm osv. er ikke nødvendig per nå.

Har egentlig ingen preferanse når det kommer til hardware, så lenge PCen klarer å kjøre spilllene jeg nevnte ovenfor. 

 

Har sett på en ferdigbygd fra komplett https://www.komplett.no/product/1139845/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-premium/komplett-i120-epic-gaming-pc  Ser tilbudet går ut i dag, men er dette noe som kunne vært for meg til en grei pris? Jeg har forstått det er litt å spare på å bygge selv, så jeg er villig til det selv om jeg har null erfaring med det fra tidligere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...