Gå til innhold

Forumet Podcast streamer Terraria!


Anbefalte innlegg

I dag blir det Livestream med:

@Gavekort

@Krozmar

@Evil-Duck

@Larzen_91

Vi begynner på kl. 18:00 og tilbyr 2-3 timer med Terraria

God søndag og velkommen til Forumet Podcast's Terraria streaming. Vil du se Terraria veteranen  @Gavekort drasse rundt på på tullingene @Krozmar , @Larzen_91 og @Evil-Duck som ikke har peiling på hva de holder på med, stikk en tur innom streamen da vel! For de som er kjent med vår podcast så kan man forvente en livestream med lettbeint humor, mye fjas og generelt lav kompetanse.

Vi har følgende 2 perspektiv som er tilgjengelig i dag. Flere kan komme i fremtiden:

Vi sees!

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vel ingen dedikerte folk som følger aktivt med på stream chat, men det blir jo eventuelt de gutta som streamer som har tilgang til å følge med på det. Vi er ikke bortskjemte med så veldig mange seere så kanskje litt urutinerte med det å holde det interaktivt med publikum. Men vi håper folk synes det er ålreit å følge med da, så takk for det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden):

Har noen av dere chat ansvar når dere streamer, altså følger meg på chaten hva folk skriver? ?

Beklager at jeg ikke svarte deg, slet litt med streamlabs i dag så ble en litt semiløsning hvor jeg ikke fikk opp varsel og chat på andre skjermen i all hu og hast. Skal prøve å være bedre neste gang :)  

Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (53 minutter siden):

Det kræsjer med min egen stream. Så at deres stream kræsjet med min i dag. ? Men uansett, så fikk jeg jo sett litt av deres stream i dag da. :yes:

Klokkeslett varierer litt. Vi pleier vanligvis å begynne fra klokken 20:00 om det går overens med din. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...