Gå til innhold

Hdmi kabler av god kvalitet - hvor handle?


Anbefalte innlegg

Har dere noen gode anbefalinger på hvor man får kjøpt gode hdmi kabler til gode priser? 

Ifra ebay? Amazon? Aliexpress? 

Ja det er kanskje ikke beste plassen å kjøpe ifra, derfor jeg spør om noen har erfaringer med kjøpe derfra. 

Kjøper en disse kablene ifra Norge så betaler man mye for samme kvalitet som man kanskje kunne fått ifra "billigere" land... 

Spesielt om man ser etter kabler som er 5m og lenger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja de er gode plasser, kan vel kalle meg stor handler ifra utlandet. 

Og erfaringen er varierende, noen ganger veldig bra andre ganger går varene rett i bosset. Nå trenger jeg gode hdmi kabler, og søker etter andre som har handlet i utlandet(gjerne med link hvor de har handlet) og har gode erfaringer med varene de har kjøpt. Av og til står det i salgs annonsen at det er beste kvalitet med 8k, 48gb, 4k og 120hz og i beste fall er det dvd kvalitets hdmi kabel. 

Lenke til kommentar
mobile999 skrev (På 3.7.2020 den 9.37):

De litt dyrere Amazon Basics kablene skal visst være greie på litt lengre strekk.

Det er generelt ikke galne priser på Amazon, men når de legger til frakt, så blir det dyrt...

Med over 500kr ekstra så er det billigere å kjøpe tingene hjemme ?

Order Summary

Items (2): NOK 309.20
Shipping & handling: NOK 388.38
 
Total before tax: NOK 697.58
Estimated tax to be collected: NOK 0.00
Import Fees Deposit: NOK 174.42

Payment Total: NOK 872,00
Endret av ray001
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...