Gå til innhold

Cyberpunk 2077 - Nyheter og offisielle oppdateringer


Anbefalte innlegg

33 minutes ago, MrMarbles said:

RDR2 ser ikke bedre ut (i mine øyne, det er ikke i nærheten engang) og var snoozefest. Ring meg når de lager RDR remake.

Ok. Hva har du spilt på av innstillinger? Teksturene i Cyberpunk ser jo ikke ut, spesielt ikke mat, tenner og ansikter. For ikke å glemme storyen, alt for kort. RDR2 med alt på ultra+en liten bit supersampling > 

Stakkars folk som spiller på PS4/Xbox One au, PS3 grafikk på PS4. 

Endret av L1pslide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Dr.Peedee said:

AI'n er tullete. Og det er mye bugs. Men hvordan beregner du at et spillselskap er 10 år foran? 10 år. Mener du at CDPR må jobbe hardt i 10 år med AI og kvalitetssikring, fram til år 2030, før de er der Rockstar i er i dag? Eller hva er greia? 

Witcher spillene ble lansert med noe bugs. Personlig ingen showstoppers for meg på noen av de tre. Men det tok ikke 10 år før det var ordnet. Det tok noen patcher bare ;) 

AIen tilsvarer det man hadde i San Andreas, faktisk verre i Cyberpunk på enkelte områder (som politiet som ikke har evne til å følge etter). The AI of Cyberpunk 2077: An In-depth Look at the Worst AI in Modern Gaming : cyberpunkgame (reddit.com)

 

Endret av L1pslide
Lenke til kommentar

Jøss, det der må jeg legge merke til @L1pslide 😄

Det sagt. For en FEST det spillet her er. Er 17 timer inn og egentlig ikke gjort stort fornuftig, bare rusla rundt og dalla med diverse. For en ufattelig fet setting dette var. Skikkelig realisert neuromancer/blade runner med en egen tvist med masse (så langt) dyp lore og historie. Lever seg virkelig inn i hele greia. Skal få begynt skikkelig på hovedhistorien snart, men så langt har jeg ikke kommet så langt. For mange distraksjoner.

Når det gjelder bugs har jeg faktisk ikke vært borti noen enda som jeg har lagt merke til, noe som virker helt utrolig i forhold til hva jeg leser og ser på Youtube. Virker som mange sliter med mye rart, men har selv ikke sett noe enda.

Spiller på i9-10900K med Asus 3080. Det ser jo sjukt ut. Verdenen livner greit til når man vipper over på RT. Får vel sånn ca mellom 70 og 90fps i 2160p, så har låst den på 60 siden jeg har dratt en adaptiv hdmi bort til stortv og surround for de gangene man skal spille PC med kontroll. Helt megaknall hele greia. Smooth as butter.

Tror det fort kan gå med noen timer her mellom jula og utover 2021.
Lenge siden jeg har brydd meg om en spillverden. Man gleder seg jo til å sette seg ned for en gangs skyld.

Endret av SkyMarshall Arts
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, SkyMarshall Arts said:

Jøss, det der må jeg legge merke til @L1pslide 😄

Det sagt. For en FEST det spillet her er. Er 17 timer inn og egentlig ikke gjort stort fornuftig, bare rusla rundt og dalla med diverse. For en ufattelig fet setting dette var. Skikkelig realisert neuromancer/blade runner med en egen tvist med masse (så langt) dyp lore og historie. Lever seg virkelig inn i hele greia. Skal få begynt skikkelig på hovedhistorien snart, men så langt har jeg ikke kommet så langt. For mange distraksjoner.

Når det gjelder bugs har jeg faktisk ikke vært borti noen enda som jeg har lagt merke til, noe som virker helt utrolig i forhold til hva jeg leser og ser på Youtube. Virker som mange sliter med mye rart, men har selv ikke sett noe enda.

Spiller på i9-10900K med Asus 3080. Det ser jo sjukt ut. Verdenen livner greit til når man vipper over på RT. Får vel sånn ca mellom 70 og 90fps tenker jeg, så har låst den på 60 siden jeg har dratt en adaptiv hdmi bort til stortv og surround for de gangene man skal spille PC med kontroll. Helt megaknall hele greia.

Tror det fort kan gå med noen timer her mellom jula og utover 2021.
Lenge siden jeg har brydd meg om en spillverden. Man gleder seg jo til å sette seg ned for en gangs skyld.

Detaljene er helt utrolige! CDPR er utrolig på å pushe grafiske og detaljerte områder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
L1pslide skrev (25 minutter siden):

Ok. Hva har du spilt på av innstillinger? Teksturene i Cyberpunk ser jo ikke ut, spesielt ikke mat, tenner og ansikter. For ikke å glemme storyen, alt for kort. RDR2 med alt på ultra+en liten bit supersampling > 

Stakkars folk som spiller på PS4/Xbox One au, PS3 grafikk på PS4. 

Jeg spiller med det meste på high/ultra (RTX 3080, 10700KF), med RT lighting på medium, RT shadows off og RT reflections on. Imo. så ser ansikter bedre ut i CyberPunk enn de gjør i RDR2. Synes også overflater og materialer ser mer realistiske ut enn i RDR2. 

RDR2 er jo barnemat å rendre/lage i forhold til CyberPunk. Masse landskaper og vegetasjon. Hester. Gårder. Skog. Vinter... 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, MrMarbles said:

Jeg spiller med det meste på high/ultra (RTX 3080, 10700KF), med RT lighting på medium, RT shadows off og RT reflections on. Imo. så ser ansikter bedre ut i CyberPunk enn de gjør i RDR2. Synes også overflater og materialer ser mer realistiske ut enn i RDR2. 

RDR2 er jo barnemat å rendre/lage i forhold til CyberPunk. Masse landskaper og vegetasjon. Hester. Gårder. Skog. Vinter... 

Vi kjører identisk oppsett, haha. Kan ikke nekte for at RDR2 ser bra ut for hva det er da. Føler jeg får litt mye aliasing i Cyberpunk. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, Dr.Peedee said:

Det er ikke et FPS spill. Er nok derfor en del sliter. :).  Er et RPG. 

Men jeg bruker Xbox One kontroller på PC. Funker bra, men bare hvis du gjør en del endringer. Er en del sånn akselerasjonsgreier på siktinga jeg overstyrer hele tiden. Men skrur jeg av det funker det som hvilket som helst annet.. fps . Hehe. Men det er ikke fps. 

Bortsett fra mer frihet til å gå rundt å kjøpe deg brusbokser og ting og tang så er ikke dette mye mer RPG enn hva Deus ex mankind divided var, men jeg har rett og slett slått meg til ro med at spillet er blitt hva det ble og jeg får ta det som det er, selv om jeg skulle tillate meg å "hypes" opp denne gangen etter jeg bomma på No Man's Sky, hehe.

Endret av Kimelimm
  • Liker 2
Lenke til kommentar
35 minutes ago, MrMarbles said:

Og jeg kjører det i 4K HDR på en 27GN950-B :) Hadde 1080Ti og 7700K (men Samsung 4K VA 32" LCD montior) når jeg spilte RDR2.

QHD "fake HDR" på 27GL850. Spilt RDR2 på både 8700K/1080Ti og 10700K/3080. RDR2 på max er fantastisk, kan si det samme om Cyberpunk (RT psyco og DLSS performance). Litt for mye aliasing for min del tho. Bugs samt AI ødelegger veldig for meg i Cyberpunk, annet enn det er det et heftig spill.

Endret av L1pslide
Lenke til kommentar
Kimelimm skrev (1 time siden):

Bortsett fra mer frihet til å gå rundt å kjøpe deg brusbokser og ting og tang så er ikke dette mye mer RPG enn hva Deus ex mankind divided var, men jeg har rett og slett slått meg til ro med at spillet er blitt hva det ble og jeg får ta det som det er, selv om jeg skulle tillate meg å "hypes" opp denne gangen etter jeg bomma på No Man's Sky, hehe.

Jaja. Hva man kaller det...osv..  sist jeg gadd lese var det et rpg med skytelementer.  men ting endrer seg kanskje,

Husker ikke Deus Ex mankind. men har spilt alle. Husker første ga meg bakoversveis en gang i tiden. Det gjør denne også- så får jeg håpe det holder mål noen timer til.

Lenke til kommentar
Ezio skrev (6 timer siden):

Tidenes mest oppskrytte spill som ikke leverer opp til forventningene? uten tvil. Så mange utsettelser, men ser de kunne like greit utsatt det et år til om ikke to.

Har du i det hele tatt spilt dette på på en maskin som er godt innenfor kravene?

(snakker ikke om udaterte konsoller, burde ikke vært sluppet der, men de hadde jo ikke noe valg når spillet ble annonsert for disse for ni år siden) 

 

For min del er dette årets beste spillopplevelse og jeg storkoser meg i night city.

Men det kunne aldri falle meg inn å spille et next gen spill på 7 år gammel maskinvare, sier seg selv det blir en dårlig opplevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ezio skrev (7 timer siden):

Dette spillet blir jo bare dårligere og dårligere for hver dag. Må være noe av det verste jeg har sett i modern gaming.

Du forstår at å ordlegge seg sånn som du gjør her ikke akkurat styrker budskapet ditt..

De slapp dette litt tidlig, de tekniske problemene har jeg tro på at de adresserer. AI kan forbedres, bugs kan rettes. Det ble en litt trøblete start, men jeg har troen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...