Gå til innhold

Cyberpunk 2077 - Nyheter og offisielle oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kalleklovn12 skrev (54 minutter siden):

Noen som sliter med tilgang til GOG? Jeg skal skrive inn 4 siffer, two-step, men får aldri mail. Noen som vet hva man må gjøre? 

Slet med det samme i går morges, tok et par timer før jeg fikk mailen da. I går ettermiddag ankom mailen umiddelbart, regner med at de sliter med kapasiteten.

Lenke til kommentar
kalleklovn12 skrev (15 minutter siden):

Får denne hele tiden!

1.png

Fikk samme i går hele tiden etter win update. Men i dag har det plutselig fungert smertefritt.

Ikke vært noen oppdatering på spill, drivere eller windows, så er litt merkelig.

 

Spilt sikkert 7 timer ut en eneste kræsj nå.
Etter win update i går kræsjet det hver gang etter et par minutter.

Heller ikke endret på noen innstillinger og har alt på ultra med ray traycing i 4k.

Lenke til kommentar

Denne slo meg nå.. 

Underholdende spill så langt, utrolig flott verden, interessant historie og spennende karakterer. Sett bort ifra bugs så har jeg lite å klage på.

Men A.I virker å være fraværende, og denne posten forsterker følelsen jeg har hatt. Virker jo egentlig som at ingen ting i spillet er dynamisk.. Scripta ting er ikke nødvendigvis dårlig, men når alt føles "on rails", spesielt i et open world spill, så blir det fort litt "flatt" og kjedelig.

For øyeblikket kommet meg litt inn i act 2.

Endret av Nitrius
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...