Jump to content
Orwandel

Cyberpunk 2077 - Nyheter og offisielle oppdateringer

Recommended Posts

Kjøpte nettopp Cyberpunk til PS4 Pro og nå angrer jeg etter å ha sett YT klipp. Jeg burde heller ha kjøpt den til PCen istedenfor. Alle previews og reviews som er ute nå, er på pc. Etter det jeg har skjønt så har CDproject vært veldig strenge på å la konsoll versjonen havne på nettet. Det får meg til å tenke om spillet kanskje er udugelig på konsoll. Tror jeg har kasta bort 699kr på noe dumt.

Billon skrev (40 minutter siden):

Kjøpte nettopp Cyberpunk til PS4 Pro og nå angrer jeg etter å ha sett YT klipp. Jeg burde heller ha kjøpt den til PCen istedenfor. Alle previews og reviews som er ute nå, er på pc. Etter det jeg har skjønt så har CDproject vært veldig strenge på å la konsoll versjonen havne på nettet. Det får meg til å tenke om spillet kanskje er udugelig på konsoll. Tror jeg har kasta bort 699kr på noe dumt.

Kan du ikke angre kjøpet?

7 minutes ago, Billon said:

aldri gjort det. tror ikke det er mulig på psn.

Ja. Det var dumt å kjøpe på PS4. Spillet ser ikke eller virker noe bra der. 

Billon skrev (34 minutter siden):

aldri gjort det. tror ikke det er mulig på psn.

Mulig det ikke går, men syns det er litt rart da du ikke har fått produktet enda!

Edited by probin

probin skrev (33 minutter siden):

Mulig det ikke går, men syns det er litt rart da du ikke har fått produktet enda!

Har lastet den ned, men den åpner ikke for spilling før imorgen. Alt tyder på at konsollene har fått dårligere produkt, enn de pleier å gjøre vanligvis. Jeg får vente til den er på salg på steam, så kan jeg kjøpe den til PC også.

11 hours ago, Gruble2000 said:

Fikk nå sendingsbekreftelse fra komplett, da har jeg forhåpentligvis spillet på torsdag, jippi

Fikk det også samtidig som deg ish. Håper posten klarer å levere til torsdagen! 

• Like 1

3 minutes ago, Nizzen said:

Er det noen her som har Cyberpunk collectors edition? 
Jeg får min collectors pc edition i morgen.

CP 2077 CE + 3090 Strix = God jul 🙏

• Like 1

4 minutes ago, Nizzen said:

Har du fått boksen din, eller kommer den i morra?

Har ikke fått den. Ble sendt fra Danmark i dag morres. Tipper fredag, men man vet alldri