Gå til innhold

Siste fossil-VW har rullet ut av fabrikken


Anbefalte innlegg

sedsberg skrev (1 time siden):

Det var jaggu på tide at VW la ned prompebilproduksjonen! Men de nok alt for sent ute. De kommer aldri til å ta igjen Tesla.

Selvsagt.

 

Og Torakusu Yamaha greide aldrig å lage et harmonium som var godt nok.

Likeledes var det for Tyskland som ikke fikk egenproduserte raketter godt nok opp i luften etter China, eller at US ikke har hat råd til å kjøpe annet en annenrangs raketter fra Russland I dette århundret.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sturle S skrev (På 29. juni 2020 den 11.30):

Eg tvilar ikkje på at du klarer å konstrurere tilfelle der det kan framstå som vitugt å kjøpe ein eksos-Golf, fordi du kan spare eit kvarter på ein køyretur som tek to dagar, men hugs at du må slite med eksos-Golfen resten av året òg.

Trenger ikke konstruere tilfeller. For en tid tilbake skulle vi ha familiemiddag på en fjelltopp i nærheten. 20 personer 5 biler og 2 av dem el biler. Vi skulle kjøre ca 100km. Den ene el bilen var ikke ladet opp før vi kjørte pga noe handling så den kjørte en halvtime før. To av laderne de kjørte forbi var opptatt. De kom en halv time for sent. Den andre el bilen burde ha ladet når vi kom frem. Problemet var at ladestasjon var ca en km borte fra plassen vi skulle gå fra. Det kunne vi ha fikset ved å sende to biler. Problemet var at turen kunne ta opptil 4 timer og så lenge kunne ikke bilen stå å hurtiglade. Enten måtte eieren gå ned igjen å gå den kilometeren tilbake og hente bilen,ev kunne to stykk forlate middagen og hente bilen på hurtigladerene. Resultatet ble at bilen ikke ble ladet og de kom seg hjem til meg og fikk nok strøm til å komme seg hjem etter å ha ventet i 3 timer. Det gikk men med en hybrid løsning hadde stressnivå vêr betydelig lavere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Trestein said:

Trenger ikke konstruere tilfeller. For en tid tilbake skulle vi ha familiemiddag på en fjelltopp i nærheten. 20 personer 5 biler og 2 av dem el biler. Vi skulle kjøre ca 100km. Den ene el bilen var ikke ladet opp før vi kjørte pga noe handling så den kjørte en halvtime før. To av laderne de kjørte forbi var opptatt. De kom en halv time for sent. Den andre el bilen burde ha ladet når vi kom frem. Problemet var at ladestasjon var ca en km borte fra plassen vi skulle gå fra. Det kunne vi ha fikset ved å sende to biler. Problemet var at turen kunne ta opptil 4 timer og så lenge kunne ikke bilen stå å hurtiglade. Enten måtte eieren gå ned igjen å gå den kilometeren tilbake og hente bilen,ev kunne to stykk forlate middagen og hente bilen på hurtigladerene. Resultatet ble at bilen ikke ble ladet og de kom seg hjem til meg og fikk nok strøm til å komme seg hjem etter å ha ventet i 3 timer. Det gikk men med en hybrid løsning hadde stressnivå vêr betydelig lavere.

100 km?  Det høyrest ut som den fyrste bilen anten hadde veldig lågt batterinivå då han starta eller ein eldre bil i eit par prisklassar under Golf R eller GTI?  Hugs at du samanlikna golfen med ein Tesla med 500 km rekkjevidde.   Dei fleste elbilar til sals i dag har rekkjevidde på over 300 km.  ID.3 med det minste batteriet hamnar vel på 330.  Kvifor lada ikkje den siste under middagen?  Det skal som regel ikkje mykje til for å komme ned frå ein fjelltopp med ein elbil.

 

Sjølv har eg opplevd full ladestasjon fire gonger på seks år.  Det lengste eg har venta på ledig ladar var 20 minutt på Gol i 2016.  Og eg får ikkje lågt batterinivå pga handling.  Då ladar eg når eg handlar.  Sjølv her i distriktet har dei fleste handlesentra fått seg hurtigladar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (11 timer siden):

100 km?  Det høyrest ut som den fyrste bilen anten hadde veldig lågt batterinivå då han starta eller ein eldre bil i eit par prisklassar under Golf R eller GTI?  Hugs at du samanlikna golfen med ein Tesla med 500 km rekkjevidde.   Dei fleste elbilar til sals i dag har rekkjevidde på over 300 km.  ID.3 med det minste batteriet hamnar vel på 330.  Kvifor lada ikkje den siste under middagen?  Det skal som regel ikkje mykje til for å komme ned frå ein fjelltopp med ein elbil.

 

Sjølv har eg opplevd full ladestasjon fire gonger på seks år.  Det lengste eg har venta på ledig ladar var 20 minutt på Gol i 2016.  Og eg får ikkje lågt batterinivå pga handling.  Då ladar eg når eg handlar.  Sjølv her i distriktet har dei fleste handlesentra fått seg hurtigladar.

Det var ikkje id3. ingen av dei jobber på vw fabrikken. Ansatte der er vel dem som har slike biler. Bilene var faktisk Norges mest solgte el biler no 1 og 2. 

Omdei har kjørt rundt på ulike butikker er det nok kjøringen mellom dei som lada ut batteriet

Det gjekk ikkje Ann å kjøre opp på fjelltoppen. Å gå 800 høydemeter 2 ganger på 4 timer er rimelig slitsomt og tar litt tid.

Det var ein søndag så det var mye biler på veien. Så det gikk som det gikk. Poenget er at når man kjører slike biler er det nødvendig med litt planlegging og når man kjører 5 biler sammen er det litt kjedelig når ein må stoppe for å lade mens dei ande har 60% batteri eller fossilbil. Dei hadde sikkert ønsket å ha eit bedre batteri men med heilt andre prioriteringer er ein bil til 300 000 det dei har tatt seg råd til. Bilene fungerer feilfritt og er heilt OK i daglig bruk. Det er når litt uforutsette ting skjer at ting blir stresset. Som kø på ladestasjon og eit reisemål som krever at man er 4 timer borte fra bilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Trestein said:

Det var ikkje id3. ingen av dei jobber på vw fabrikken. Ansatte der er vel dem som har slike biler. Bilene var faktisk Norges mest solgte el biler no 1 og 2. 

Den informasjonen har null verdi utan meir kontekst.  Mest selde i dag (Seat Mii), denne veka (Tesla Model 3), dette året (Audi e-Tron), i fjor (Tesla Model 3) eller til saman til alle tider (Nissan Leaf)?  Samanlikninga du kommenterer gjeld Golf R/GTI, som kostar over ein halv million kroner, mot Tesla, men du gjer ditt beste til å skoddeleggje kva bilar dette faktisk gjeld.

12 hours ago, Trestein said:

Det var ein søndag så det var mye biler på veien. Så det gikk som det gikk. Poenget er at når man kjører slike biler er det nødvendig med litt planlegging og når man kjører 5 biler sammen er det litt kjedelig når ein må stoppe for å lade mens dei ande har 60% batteri eller fossilbil. Dei hadde sikkert ønsket å ha eit bedre batteri men med heilt andre prioriteringer er ein bil til 300 000 det dei har tatt seg råd til. Bilene fungerer feilfritt og er heilt OK i daglig bruk. Det er når litt uforutsette ting skjer at ting blir stresset. Som kø på ladestasjon og eit reisemål som krever at man er 4 timer borte fra bilen. 

Eg tykkjer det vart gjort nokre merkelege val her.  Dersom hurtigladaren var av den minste typen dei kan kalle hurtig, på 50 kW, tek det ikkje meir enn 20 minutt å lade opp 100km.  Det kan då ikkje ha vore over 2,5 timar kø på alle hurtigladarane?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (10 minutter siden):

Den informasjonen har null verdi utan meir kontekst.  Mest selde i dag (Seat Mii), denne veka (Tesla Model 3), dette året (Audi e-Tron), i fjor (Tesla Model 3) eller til saman til alle tider (Nissan Leaf)?  Samanlikninga du kommenterer gjeld Golf R/GTI, som kostar over ein halv million kroner, mot Tesla, men du gjer ditt beste til å skoddeleggje kva bilar dette faktisk gjeld.

Eg tykkjer det vart gjort nokre merkelege val her.  Dersom hurtigladaren var av den minste typen dei kan kalle hurtig, på 50 kW, tek det ikkje meir enn 20 minutt å lade opp 100km.  Det kan då ikkje ha vore over 2,5 timar kø på alle hurtigladarane?

De to el bilene det finnes flest av i Norge er e golf og Nissan.

Det jeg sa var at man kun trenger en golf med 75hk for å komme like raskt frem som en tesla. 

Problemet var ikke hurtig lader men at han måtte nå ein avtale på ein fjelltopp og enten måtte komme 20min for seint, springe opp og ned to ganger eller la bilen stå i 4-5 timer på ein hurtigladere. Sikkert både populært og kostbart.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (27 minutter siden):

De to el bilene det finnes flest av i Norge er e golf og Nissan.

Det jeg sa var at man kun trenger en golf med 75hk for å komme like raskt frem som en tesla. 

Problemet var ikke hurtig lader men at han måtte nå ein avtale på ein fjelltopp og enten måtte komme 20min for seint, springe opp og ned to ganger eller la bilen stå i 4-5 timer på ein hurtigladere. Sikkert både populært og kostbart.

Huuh, man må ikke kjøpe (lage), administrere seg problem.

Bruk WhatsApp eller leig helikopter fra en fasttelefon om Du er i tidsnød (kan ta med matrialer og avtale/møteutstyr), eller har dårlig mobil dekning.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV skrev (9 minutter siden):

Huuh, man må ikke kjøpe (lage), administrere seg problem.

Bruk WhatsApp eller leig helikopter fra en fasttelefon om Du er i tidsnød (kan ta med matrialer og avtale/møteutstyr), eller har dårlig mobil dekning.

Ja. Et helikopter hadde løst problemet. Det spørs om det kunne landet nært ladestasjonen da.

 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Trestein said:

De to el bilene det finnes flest av i Norge er e golf og Nissan.

Nettopp, og dei fleste har vel knapt 200 km rekkjevidde med fullt batteri og mykje færre ladestasjonar dei kan bruke.  Med so kort rekkjevidde i utgangspunktet kan eg forstå at handlinga på førehand kunne vere eit problem, for middagsavtala var kanskje ikkje eit heilt spontant innfall med ein times varsel?  Bilane er utmerka til lokal bruk, men ikkje fyrstevalet til langtur.  Tesla kan bruke superladarar og ChaDeMo i tillegg til CCS og kan i tillegg få opp til 22 kW ut av ein vanleg 3-fase AC-ladar med Type2-uttak, som det pleier å stå minst to av saman med hurtigladarane.  Dei er sjeldan i bruk av andre enn Renault Zoe, dvs ingen kø, og kan då lade 100 km på ein time.  Stå der til ein av hurtigladarane vert ledig, so måtte dei i verste fall brukt ein time dersom batteriet er heilt tomt i starten av turen (ektstremt dårleg planlegging) og ingen av hurtigladarane – ChaDeMo eller CCS – vart ledige.

18 minutes ago, Trestein said:

Det jeg sa var at man kun trenger en golf med 75hk for å komme like raskt frem som en tesla. 

Og dømet ditt hadde liten relevans til det.  Du tok fram to billige bilar som du veit har bittelite batteri og kan lade færre stader, og det tok litt tid å halde akkurat den opplysninga ut av deg.

18 minutes ago, Trestein said:

Problemet var ikke hurtig lader men at han måtte nå ein avtale på ein fjelltopp og enten måtte komme 20min for seint, springe opp og ned to ganger eller la bilen stå i 4-5 timer på ein hurtigladere. Sikkert både populært og kostbart.

Med tomt batteri i ein Tesla med minst 85 kWh batteri kunne han godt ha lete bilen stå i fire timar på 22 kW-ladaren og lada heile tida.  Pleier ikkje å vere upopulært det, so lenge bilen faktisk ladar.  Han okkupperer trass alt ikkje ein hurtigladar og det er nesten aldri kø på dei.  Ein eGolf eller Leaf får maksimalt 3,6 kW eller 7,2 kW ut av slike.  Med 3,6 kW vert det dyr straum når dei tek minuttpris og med 7,2 kW vert eit 24 kWh batteri fullt på 3 timar og 20 minutt.  Med andre ord hadde problemet vore løyst med ein Tesla, som du skulle samanlikne med.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...