Gå til innhold

The Last of Us Part II med ny salgsrekord for PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Bytex skrev (3 minutter siden):

Heldigvis ignorerer resten av verden sytpeisene som poster i ekkokamrene sine på reddit :)

Er helt utrolig.. Folk blir trakassert på verst tenkelige måte.. 

Leste en artikkel om at stemmeskuespilleren fikk mye dritt sendt henne vei.. Hva er galt med folk.. Det er et spill.. 

Lenke til kommentar
TÃ¥ka skrev (12 timer siden):

Spillet er ganske ok men at de kuttet ut Ellie og kom med Abby var en skikkelig nedtur. Jeg likte ikke Abby det minste stygg og fæl syntes nå jeg, ingen kvinne burde se slik ut!

Det er pga slike lavpanner som dette at det er viktig med spill som TLOU2. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
On 6/30/2020 at 6:24 PM, Omnia vincit amor said:

Leste en artikkel om at stemmeskuespilleren fikk mye dritt sendt henne vei.. Hva er galt med folk.. Det er et spill.. 

Bare les hvordan spillutviklere omtales i forum rundtomkring. Det gjelder ikke bare TLOU2. Det er en tilsynelatende økende gruppe blant gamere som dyrker en helt ekstrem og negativ krigsliknende retorikk rettet mot spillindustrien. En total mangel på vanlig folkeskikk blir mer og mer normalisert, og det hyles om manglende ytringsfrihet når slikt modereres. Det virker som om en god del ikke engang forstår hvor aggressivt og ekstremt det de skriver er da det har blitt så vanlig med den typen retorikk. Det er etter mitt syn en tragisk utvikling for gamerkulturen.

Endret av Reg2000
  • Liker 4
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Reg2000 said:

Bare les hvordan spillutviklere omtales i forum rundtomkring. Det gjelder ikke bare TLOU2. Det er en tilsynelatende økende gruppe blant gamere som dyrker en helt ekstrem og negativ krigsliknende retorikk rettet mot spillindustrien. En total mangel på vanlig folkeskikk blir mer og mer normalisert, og det hyles om manglende ytringsfrihet når slikt modereres. Det virker som om en god del ikke engang forstår hvor aggressivt og ekstremt det de skriver er da det har blitt så vanlig med den typen retorikk. Det er etter mitt syn en tragisk utvikling for gamerkulturen.

Terese Nielsen fikk sparken som illustrator for magic: the gathering på grunn av klager fra SJW ppl på hvem hun fulgte i twitter kontoen sin. Det er en gal gal verden

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...