Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dater ei jente som ikke vil ha sæd i munnen, hva nå?


Gjest 9c473...88c

Anbefalte innlegg

Hvis det er så viktig for ts så er det helt kurant. Folk har forskjellige preferanser og det er helt fair.

Med mindre man er helt despo så trenger man ikke å være glad for en hånd hvis man vil ha en arm. Plenty med kvinner som kan tilfredsstille. Å settle for less pleier ikke å være en vinner i lengden.

Har vært sammen med ei som likte pegging. Overhodet ikke min greie og jeg ville aldri funnet på det selv eller funnet noen opphisselse rundt det med ett unntak; blir hun kåt av det og opplever nytelse så gjør jeg det samme bare av å se hennes reaksjon. Det kom aldri så langt, men jeg hadde blitt med på det; og jeg hadde forstått at hun gjorde det slutt om jeg nektet. Helt fair å lete etter en partner som kan tilfredsstille deg seksuelt såsant man har anledning til å velge.

Har også vært sammen med ei som var tilnærmet aseksuell og gjorde ingenting spennende. Jeg tenkte det sikkert gikk greit om sexlivet var kjedelig, men så feil kan man ta. Bedre å avslutte tidlig enn seint om man har preferanser den andre ikke kan oppfylle. Ingen av partene som isåfall gjør noe galt som sådan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...