Gå til innhold

Nå har Blizzard gitt oss mer informasjon om Diablo IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mellomsekvenser i et Diablo spill hører til på starten av en akt og på slutten av en akt. Ingen andre steder. Resten av akten består av slåssing med monstre, og salg av våpen og skatter i en by. Slik kan de lett hoppes over når man er på gjennomspilling nummer to hundre.

At de i det hele tatt prater om dette får det til å høres ut som de har tenkt til å legge inn mellomsekvenser andre steder, slik som i Diablo 3.

Endret av Dberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dberg skrev (59 minutter siden):

Mellomsekvenser i et Diablo spill hører til på starten av en akt og på slutten av en akt. Ingen andre steder. Resten av akten består av slåssing med monstre, og salg av våpen og skatter i en by. Slik kan de lett hoppes over når man er på gjennomspilling nummer to hundre.

At de i det hele tatt prater om dette får det til å høres ut som de har tenkt til å legge inn mellomsekvenser andre steder, slik som i Diablo 3.

Koster vel ikke så mye å trykke skip et par ekstra ganger i en gjennomspilling. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Allostasis skrev (15 minutter siden):

Er tørst på ett nytt og skikkelig ARPG. Wolcen og Minecraft Dungeons var morsomme så lenge de varte. D3 og POE har gått ut på dato for lengst. POE er for bloated for min smak og alt for tidkrevende.

Torchlight 3 er i early access, men vær obs på at det har blandet tilbakemelding hittil.

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (6 timer siden):

Koster vel ikke så mye å trykke skip et par ekstra ganger i en gjennomspilling. 

Det underliggende problemet er heller at disse kvartalsvise oppdateringene gir oss en indikasjon på hva Blizzard sitt fokus er. Jeg tror ikke det er mange av fansen som bryr seg nevneverdig om kameravinkelen under cutscenes, men likevel vier de det plass i noe de publiserer hver tredje måned. 

Jeg skulle ønske de snakket mer om filosofien bak valgene de tar og mindre om spesifikke detaljer, særlig når de oppdaterer fremgangen så sjeldent.

Endret av Vegard#
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 6/26/2020 at 8:47 PM, Vegard# said:

Det underliggende problemet er heller at disse kvartalsvise oppdateringene gir oss en indikasjon på hva Blizzard sitt fokus er. Jeg tror ikke det er mange av fansen som bryr seg nevneverdig om kameravinkelen under cutscenes, men likevel vier de det plass i noe de publiserer hver tredje måned. 

Jeg skulle ønske de snakket mer om filosofien bak valgene de tar og mindre om spesifikke detaljer, særlig når de oppdaterer fremgangen så sjeldent.

Ofte blir slike diskusjoner spart til deep dives i ettertid, syntes jeg.  Ikke noe som er offentlig mens ting er under utvikling.

Lenke til kommentar

Håper de lar AH utebli, fy faen så mye bedre alt ble når det dritet forsvant, hvertfall for en casual.

Med AH sugde alt som droppet, og du måtte lære deg et aspekt av spillet som eg synes var grisekjedelig, å finne ut hva alt du plukket opp var verdt for andre, hele tiden være usikker på om alt skitet du har i baggen var noe å legge ut eller ikke. Så gjorde du mats av alt likevel med en uggen følelse.

Synes det funker topp i D3 slik det er no med tanke på gearing, cube og mats.

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (4 minutter siden):

Ja, ikke sant? :D Det var knekken når dem tok det bort.

Håpe dem kjøre sitt eget løp å ikke bukker under for whininga til noobsa

Jepp :)

Har man først et åpent loot / trading, så kan man like godt ha alt kontrollert ingame med RMAH. Ellers foregår det bare utenfor spillet.

Synes RMAH var et godt tilskudd. Man kunne være heldig og finne noe bra som man kunne få noen kroner for. Win win for alle parter. De som ikke kan / har tid til å spille like mye, kan kjøpe enkelte ting, dersom de vil. :)

Men bør være litt begrenset slik at spesifikk boss-loot må skaffes på riktig måte, slik at man ikke kan kjøpe seg til alt, imo.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...