Gå til innhold

Se alt det nye om Cyberpunk 2077


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, det ser helt livløst ut i gameplay klippene.

Hadde håpet det ville være mer folk rundt omkring, slik som i assassin's creed unity.

Det største problemet med open world spill er ofte at de føles alt for urealistisk tomme ut.

Spillet så langt bedre ut sist vi så det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (3 timer siden):

Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ???

Om det ikke blir utsatt igjen! 

Hilsen en i pappaperm nå. Sykt mye planlegging ut vinduet når de utsatte første gangen. 

og ps. De små sover ikke i nærheten av så mye som vi gamere ønsker ?

Men det er syyyykt digg uansett, bare å glede seg! 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (17 timer siden):

Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ???

O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang :) Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Bytex skrev (3 timer siden):

O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang :) Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen.

Jeg har ikke begynt pappaperm enda, men ungen vår sover ikke mye på dagtid - kanskje 1-2 timer maks. Og som regel bare 10-20 minutters puljer, så innen du har starta spillet og loadet saven din, så er det 5 minutter igjen til ungen våkner.

Jeg har derimot forhandlet med kona om datatid der hun passer ungen.
Da får jeg spillt 2 timer om dagen i uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...