Gå til innhold

Assassin's Creed Valhalla-regissøren har trukket seg fra spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Croc Man: eller man kan lese saken som sier at personen av eget ønske forlater stillingen pga personlige problemer.

Hva angår de andre sakene så vil jeg tro at rykter uten substans har lite innvirkning på arbeidsforhold. Derimot er synsingen fra sure gamers på internett om hva som er sannheten like sikkert som at sola står opp om morgenen. Sistnevnte ikke rettet mot deg, ment generelt sett.

Endret av The Very End
  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, Gringorilla said:

Enig der, men han mistet jo ikke jobben. Han tok ut permisjon av det som fremstår som fri vilje.

 

3 hours ago, The Very End said:

@Croc Man: eller man kan lese saken som sier at personen av eget ønske forlater stillingen pga personlige problemer.

Hva angår de andre sakene så vil jeg tro at rykter uten substans har lite innvirkning på arbeidsforhold. Derimot er synsingen fra sure gamers på internett om hva som er sannheten like sikkert som at sola står opp om morgenen. Sistnevnte ikke rettet mot deg, ment generelt sett.

Jeg har selvfølgelig lest saken, og den originale fra Eurogamer som Gamer siterer. Jeg stusser likevel over at en mann som angivelig har bedrevet disse aktivitetene, kanskje over lengre tid, plutselig finner ut at han skal ta permisjon fra jobben rett etter at dette "kommer ut" på Twitter. Hvorfor tok han ikke ut permisjon før? Han visste jo hva han drev med. Nei, jeg tenker at executives vil unngå dårlig publisitet og kjører "føre var"-prinsippet. Bli kvitt problemet før det blir verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (3 minutter siden):

 

Jeg har selvfølgelig lest saken, og den originale fra Eurogamer som Gamer siterer. Jeg stusser likevel over at en mann som angivelig har bedrevet disse aktivitetene, kanskje over lengre tid, plutselig finner ut at han skal ta permisjon fra jobben rett etter at dette "kommer ut" på Twitter. Hvorfor tok han ikke ut permisjon før? Han visste jo hva han drev med. Nei, jeg tenker at executives vil unngå dårlig publisitet og kjører "føre var"-prinsippet. Bli kvitt problemet før det blir verre.

Han visste hva han drev med, men de andre personene i livet hans var åpenbart ikke klar over dette. Å permittere seg for å ta hånd om det private aspektet her er da helt naturlig i dette tilfellet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
59 minutes ago, Arodem said:

Han visste hva han drev med, men de andre personene i livet hans var åpenbart ikke klar over dette. Å permittere seg for å ta hånd om det private aspektet her er da helt naturlig i dette tilfellet. 

"Helt naturlig" i forhold til hva? Skal nevnes at jeg ikke er samlivspsykolog av yrke, men det er vel neppe du heller.

 

45 minutes ago, Donkey Kong said:

Veldig sjelden noen tar ut permisjon/trekker seg fra jobb grunnet samlivsproblemer.

Virker åpenbart at han ikke har trukket seg frivillig, og at lynsjemobben på Twitter har sikret et nytt offer.

Oklokratiet på Twitter har fritt spillerom virker det som. Har man pustet i feil retning ligger man tynt an hvis man har en fremtredende posisjon i spillindustrien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Croc Man said:

 

Jeg har selvfølgelig lest saken, og den originale fra Eurogamer som Gamer siterer. Jeg stusser likevel over at en mann som angivelig har bedrevet disse aktivitetene, kanskje over lengre tid, plutselig finner ut at han skal ta permisjon fra jobben rett etter at dette "kommer ut" på Twitter. Hvorfor tok han ikke ut permisjon før? Han visste jo hva han drev med. Nei, jeg tenker at executives vil unngå dårlig publisitet og kjører "føre var"-prinsippet. Bli kvitt problemet før det blir verre.

Nå vet ikke jeg hva som er fakta, men ser det som mer sannsynlig at han tok ut permisjon for å redde stumpene av ekteskapet sitt enn at han ble gitt permisjon av lederne.
Hvis de ville bli kvitt han kunne de nok bare funnet en grunn til å gi han sparken og ferdig med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (På 25.6.2020 den 1.14):

Hvis beskyldninger om utroskap skal være skjellig årsak til å miste jobben tenker jeg det ser dårlig ut for verdensøkonomien.

 

Gringorilla skrev (På 25.6.2020 den 7.32):

Enig der, men han mistet jo ikke jobben. Han tok ut permisjon av det som fremstår som fri vilje.

For å omformulere på en måte vi kanskje alle er enige om:

Hvis beskyldninger om utroskap skal være skjellig årsak til å påvirke et (irrelevant) abeidsforhold tenker jeg det ser dårlig ut for verdensøkonomien.

Det var ihvertfall slik jeg tolket det Croc Man skrev. :)

Endret av PaladinNO
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...