Jump to content
Sign in to follow this  
Swoosh

Har du tips til trådløse ørepropper til trening m.m?

Recommended Posts

Tanker om trådløse ørepropper til hovedsakelig trening? At de har en tråd gjør ingen ting, da jeg vil helst unngå å miste de!
Powerbeats 4? :D 

Edited by Swoosh

Har hatt Jaybird X2 of X3 of har vært veldig fornøyd. Nå har jeg Jaybird Vista og de har enda bedre lyd. Alle passer bra til trening.

Swoosh skrev (7 minutter siden):

Tanker om trådløse ørepropper til hovedsakelig trening? At de har en tråd gjør ingen ting, da jeg vil helst unngå å miste de!
Powerbeats 4? :D 

Har selv Shure SE353 med tilhørende BT-adapter. Klipses fast til skjorta og har kabel som går opp bak øret og inn i det. Sitter dønn stabilt. Funker veldig bra for oss som har ører som ikke er kompatible med Apple pluggene (de faller bare ut av ørene mine pga. anatomien til ørene mine).

De har blitt lansert som egen BT utgave nå:
https://www.stereofil.no/hodetelefoner/propper/shure-se535-wireless

Swoosh skrev (1 minutt siden):

De var litt i overkant dyre til mitt bruk ?
Maks 2,5k

Det var det jeg betalte for SE535 i 2014 det ? Da med kabel vel og merke. Oppgraderte de med BT-adapteret til jul. Også en ganske dyr upgrade (1800kr om jeg ikke husker feil), men gjorde at jeg bruker de hele tida og tar de med over alt. Største aberet er at de ikke bruker USB-C for lading.

ilpostino skrev (På 24.6.2020 den 17.28):

Har hatt Jaybird X2 of X3 of har vært veldig fornøyd. Nå har jeg Jaybird Vista og de har enda bedre lyd. Alle passer bra til trening.

Hvordan er lyden uten EQ? Jeg bruker Garmin sportsklokke med musikk, så da regner jeg med EQ ikke er tilgjengelig med mindre øreproppene har noen form for lagring