Gå til innhold

Har du tips til trådløse ørepropper til trening m.m?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Swoosh skrev (7 minutter siden):

Tanker om trådløse ørepropper til hovedsakelig trening? At de har en tråd gjør ingen ting, da jeg vil helst unngå å miste de!
Powerbeats 4? :D 

Har selv Shure SE353 med tilhørende BT-adapter. Klipses fast til skjorta og har kabel som går opp bak øret og inn i det. Sitter dønn stabilt. Funker veldig bra for oss som har ører som ikke er kompatible med Apple pluggene (de faller bare ut av ørene mine pga. anatomien til ørene mine).

De har blitt lansert som egen BT utgave nå:
https://www.stereofil.no/hodetelefoner/propper/shure-se535-wireless

Lenke til kommentar
Swoosh skrev (1 minutt siden):

De var litt i overkant dyre til mitt bruk ?
Maks 2,5k

Det var det jeg betalte for SE535 i 2014 det ? Da med kabel vel og merke. Oppgraderte de med BT-adapteret til jul. Også en ganske dyr upgrade (1800kr om jeg ikke husker feil), men gjorde at jeg bruker de hele tida og tar de med over alt. Største aberet er at de ikke bruker USB-C for lading.

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (På 24.6.2020 den 17.28):

Har hatt Jaybird X2 of X3 of har vært veldig fornøyd. Nå har jeg Jaybird Vista og de har enda bedre lyd. Alle passer bra til trening.

Hvordan er lyden uten EQ? Jeg bruker Garmin sportsklokke med musikk, så da regner jeg med EQ ikke er tilgjengelig med mindre øreproppene har noen form for lagring

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...