Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg plutselig masse meldinger fra kvinner på tinder når jeg skriver at jeg har båt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest deacd...b81

Har selv mye verdier jeg kunne listet opp på tinder, men hva er moroa med det? Var i usa for en stund tilbake og fikk 20+ meldinger om jeg hadde hus der.. Same shit.

Tror ikke det passer og liste opp at jeg har muligheten til å dra på hytta eller camping på tinder.. Tror jeg blir mer redd om jeg ender opp og drikke med en helt ny jente, ihvertfall føles det skummelt ut her o_O

Anonymous poster hash: deacd...b81

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. Har selv hus og  1 leilighet i utlandet, 2 biler, 1 MC, 1 båt og 1 vannscooter. Itillegg til høy utdannelse og god økonomi.

Jeg har aldri følt at min økonomiske/sosiale status har vært en fordel, jeg hadde suksess med damer lenge før jeg overtok driften av familieselskapet etter min morfar.

Men er det en ting som jeg virkelig aldri skal gjøre i livet, så er det og sjekke opp damer via tinder. Jeg har alt for stor selvrespekt og for stort ego til å kunne gjøre noe slikt.

Derimot så har jeg ved flere anledninger tatt kontakt med vakre damer på Instagram og spurt om de vil møtes.

Lenke til kommentar
Gjest 77dae...72f
Joeal88 skrev (5 timer siden):

Hmm.. Har selv hus og  1 leilighet i utlandet, 2 biler, 1 MC, 1 båt og 1 vannscooter. Itillegg til høy utdannelse og god økonomi.

Jeg har aldri følt at min økonomiske/sosiale status har vært en fordel, jeg hadde suksess med damer lenge før jeg overtok driften av familieselskapet etter min morfar.

Men er det en ting som jeg virkelig aldri skal gjøre i livet, så er det og sjekke opp damer via tinder. Jeg har alt for stor selvrespekt og for stort ego til å kunne gjøre noe slikt.

Derimot så har jeg ved flere anledninger tatt kontakt med vakre damer på Instagram og spurt om de vil møtes.

Hvorfor ikke prøve Tinder? Vil garantert funke som bare det for deg.

Anonymous poster hash: 77dae...72f

Lenke til kommentar
Gjest 77dae...72f skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke prøve Tinder? Vil garantert funke som bare det for deg.

Anonymous poster hash: 77dae...72f

Nei, jeg trenger ikke noe tinder. Og jeg kan ærlig talt ikke forstå at noen velger søke opp damer via en datingside.

Lenke til kommentar
Gjest 77dae...72f
Joeal88 skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg trenger ikke noe tinder. Og jeg kan ærlig talt ikke forstå at noen velger søke opp damer via en datingside.

Er jo fordi det er så enkelt og lett tilgjengelig! Kan sitte i sofaen og vips, så har man dater i tide og utide.

Anonymous poster hash: 77dae...72f

Lenke til kommentar

Med mindre du har en fancy yacht du reklamerer med på tinderen tror jeg ikke det er noe verre enn at en båttur fremstår som en bedre måte å treffes på enn over en kaffe eller gudene vet hva alle på tinder pleier å spørre om. Jeg skjønner ikke hvorfor du griner over dette egentlig, du stempler dem som golddiggers uten å ha truffet dem engang? Samtidig virker det utifra hva du skriver her som om du bare søker bekreftelse selv, ergo du er ikke en døyt bedre selv. Treff damene og kjenn på kjemien og mann deg opp litt å slutt å være så cringe.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest 55e66...eaf
Jariktigriktig skrev (På 24.6.2020 den 9.54):

Min tinder har vært helt død lenge. Bestemte meg for å skrive at jeg vil ta med noen på båttur i bioen og plutselig får jeg mange meldinger av kvinner som vil være med på båttur. Trodde jeg skulle bli fornøyd dersom jeg fikk mer oppmerksomhet på tinder, men blir bare skuffa. De vil på båttur og ikke nødvendigvis på date med meg. Føles ut som min verdi kun er målt ut i fra hva jeg kan tilby av materielle goder.

Har møtt attraktive kvinner som liker meg og har vært sammen med meg uten at jeg har hatt mye penger eller båt osv, men de har jeg møtt tilfeldig  på fester og andre sosiale sammenkomster. Det er altså mulig å sjarmere kvinner om man bare får muligheten, men på tinder er det veldig vanskelig å få muligheten. 
Har hatt tinder i 5 år og har kanskje vært på 6 dater. Det er umulig å matche kvinner som jeg synes er attraktive og for vekke interesse i det hele tatt må jeg friste med båt. 
Jeg er så frustrert og lengter etter en kjæreste og føler tinder bare ødelegger mer enn det hjelper. 
Er det bare å gi opp tinder? Burde jeg bare akseptere at kvinner måler min verdi ut i fra hav jeg kan tilby av materielle goder? Burde jeg ta de med på båttur og kaste de på sjøen?

 

 

Ja selvfølgelig tar de kontakt uten å være interessert i akkurat deg når du tilbyr å være med båttur, hva annet hadde du forventet? Og det er mange ensomme der ute som synes det er gøy at noen tilbyr å være med på tur etc. det kan også være det at damer er lei av menn som bare vil ha sex og hopper fort på de som tilbyr en annerledes date, uten at det har noe med materielle goder å gjøre. 
 

Ser det er mange menn rundt på forum som mener damer bare er ute etter pengene og tingene deres, hvorfor det? Når kvinner i dag klarer seg fint selv og tjener penger selv? De fleste damer leter etter en mann med bra personlighet, som gir henne god sex, kjærlighet etc, utseendet har kanskje noe å si også. Så er vel heller at du mangler det jeg nevnte at de ikke er interesserte i deg kanskje? Må le av virkelighetsfjerne menn som mener damer er ute etter pengene deres, når sannheten heller er at de mangler personlighet, sosiale kunnskaper og utseendet.

har en eks som er bitter og har konstant offerrolle og mener verden skylder han noe og at damer bare er ute etter penger etc, når det var han selv som manglet evner og god oppførsel. Han hadde en eks som «brukte» han for penger, når han selv valgte disse damene og forbigikk de snille og stabile som mange menn ofte gjør😏 forholdet vårt varte ikke lenge da han slo meg og ghostet meg etter en kort periode for å bruke meg, kjærligheten og ekteheten han fikk av meg var visst ikke bra nok.

Anonymous poster hash: 55e66...eaf

Lenke til kommentar
On 6/24/2020 at 9:54 AM, Jariktigriktig said:

Min tinder har vært helt død lenge. Bestemte meg for å skrive at jeg vil ta med noen på båttur i bioen og plutselig får jeg mange meldinger av kvinner som vil være med på båttur. Trodde jeg skulle bli fornøyd dersom jeg fikk mer oppmerksomhet på tinder, men blir bare skuffa. De vil på båttur og ikke nødvendigvis på date med meg. Føles ut som min verdi kun er målt ut i fra hva jeg kan tilby av materielle goder.

Kvinners forplantningsstrategi er dualistisk av natur: "Alpha fucks, beta bucks". Alfa har man genuin, lystbasert sex med, beta har man transaksjonell sex med (i bytte mot ressurser).

Alle menn har både alfa- og beta-trekk - og kvinner liker begge deler - men du skal akte deg vel for å plassere deg selv for langt ute på beta-siden. Og det er akkurat det du gjør når du fronter at du har båt, og vil "ta med noen på tur".

Du starter altså med å tilby en tjeneste til noen som på ingen måte har gjort seg fortjent til det - kun i kraft av at vedkommende vil være en kvinne. Og så er du overrasket over at de behandler deg som en ravende beta i retur? Du legger jo opp til det selv.

Hvis du vil at kvinner skal behandle deg bedre, og med mer respekt og lyst, må du snu mentaliteten din på hodet:

Det er ikke du som skal kvalifisere overfor kvinner, det er kvinner som skal kvalifisere overfor deg.

Så slutt å pønske på hva du kan gjøre for dem, og slutt å legge opp strategien din deretter. Spør deg heller hva en kvinne kan gjøre for deg, og oppfør deg deretter.

Ville du invitert tilfeldige menn fra internett med på båttur? Ikke det? Så ikke gjør det for kvinner heller. Det gjør deg bare til en nyttig dott i deres øyne, om ikke bevisst så ihvertfall i underbevisstheten. Kanskje kan du ende opp med å få deg noe allikevel, men det vil som sagt bare være transaksjonelt. Da kan du like gjerne droppe stresset, og betale for sex med cash - for det er jo egentlig å betale for sex du allerede prøver på.

Vær da ikke overrasket over at du matcher med horer, og blir behandlet deretter.

On 6/24/2020 at 9:54 AM, Jariktigriktig said:

Har møtt attraktive kvinner som liker meg og har vært sammen med meg uten at jeg har hatt mye penger eller båt osv, men de har jeg møtt tilfeldig  på fester og andre sosiale sammenkomster. Det er altså mulig å sjarmere kvinner om man bare får muligheten, men på tinder er det veldig vanskelig å få muligheten. 

Helt riktig. Så den åpenbare konklusjonen er altså å droppe Tinder, og i stedet kjøre det sosiale spillet. Hvordan er dette i det hele tatt noe å lure på, når selv dine egne erfaringer viser så tydelig hva som er sammenhengen her, og du egentlig har det så klart for deg?

On 6/24/2020 at 9:54 AM, Jariktigriktig said:

Har hatt tinder i 5 år og har kanskje vært på 6 dater. 

Galskap. Komplett galskap. Jeg forstår ikke hvordan du har holdt på med dette så lenge all den tid du jo har hatt suksess med kvinner utenom nettdating. Om Tinder var et siste desperat grep for å få seg noe, skulle jeg forstått det. Men det du har gjort er jo å bytte ut en strategi som fungerte for deg med en mye dårligere strategi. Og nå sitter du bare igjen med dårlig selvtillit, noe som vil gjøre vanskeligere den strategien du hadde i utgangspunktet.

Dropp Tinder og alt annet av nettdating, bygg opp selvtilliten din igjen, og sleng deg tilbake på det sosiale spillet du spilte før. Ingen vits å spille spillet på "hard mode" bare fordi.

Endret av Kastrup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...