Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg plutselig masse meldinger fra kvinner på tinder når jeg skriver at jeg har båt?


Anbefalte innlegg

Min tinder har vært helt død lenge. Bestemte meg for å skrive at jeg vil ta med noen på båttur i bioen og plutselig får jeg mange meldinger av kvinner som vil være med på båttur. Trodde jeg skulle bli fornøyd dersom jeg fikk mer oppmerksomhet på tinder, men blir bare skuffa. De vil på båttur og ikke nødvendigvis på date med meg. Føles ut som min verdi kun er målt ut i fra hva jeg kan tilby av materielle goder.

Har møtt attraktive kvinner som liker meg og har vært sammen med meg uten at jeg har hatt mye penger eller båt osv, men de har jeg møtt tilfeldig  på fester og andre sosiale sammenkomster. Det er altså mulig å sjarmere kvinner om man bare får muligheten, men på tinder er det veldig vanskelig å få muligheten. 
Har hatt tinder i 5 år og har kanskje vært på 6 dater. Det er umulig å matche kvinner som jeg synes er attraktive og for vekke interesse i det hele tatt må jeg friste med båt. 
Jeg er så frustrert og lengter etter en kjæreste og føler tinder bare ødelegger mer enn det hjelper. 
Er det bare å gi opp tinder? Burde jeg bare akseptere at kvinner måler min verdi ut i fra hav jeg kan tilby av materielle goder? Burde jeg ta de med på båttur og kaste de på sjøen?

 

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det nok to ting som slår ut.

Det fyrste er den årsaken som du har hoppa rett på, du framstår som meir attraktiv når du viser til at du har båt som då er ein indikasjon på at du har middels til god økonomi.

Den andre grunnen som du hopper rett over er at når du skriver i profilen din at du har båt og at du inviterer på båttur, så framstår du som ein langt meir interessant date. Der sjølv om sjølven daten ikkje blir vellykka så er det i det minste god sjangs for at begge to får ein fin båttur i sommarvarmen.
Båttur er tross alt ein langt meir unik date enn nok ein rolig spasertur i marka, kaffekopp på ein cafe eller middag på den lokale kinarestauranten.

Lenke til kommentar
40 minutes ago, The Avatar said:

Her er det nok to ting som slår ut.

Det fyrste er den årsaken som du har hoppa rett på, du framstår som meir attraktiv når du viser til at du har båt som då er ein indikasjon på at du har middels til god økonomi.

Den andre grunnen som du hopper rett over er at når du skriver i profilen din at du har båt og at du inviterer på båttur, så framstår du som ein langt meir interessant date. Der sjølv om sjølven daten ikkje blir vellykka så er det i det minste god sjangs for at begge to får ein fin båttur i sommarvarmen.
Båttur er tross alt ein langt meir unik date enn nok ein rolig spasertur i marka, kaffekopp på ein cafe eller middag på den lokale kinarestauranten.

Du har nok hent rett. 
Jeg blir mer attraktiv fordi hun tror jeg har penger og det gjør henne mindre attraktiv for meg. Båten er ikke min så her lurer hun seg selv uansett.

Min verdi er at jeg kan tilby båttur. Uten den er jeg ikke verdt å møte. 
 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Jariktigriktig skrev (2 timer siden):

Min Føles ut som min verdi kun er målt ut i fra hva jeg kan tilby av materielle goder.

Er det bare å gi opp tinder? Burde jeg bare akseptere at kvinner måler min verdi ut i fra hav jeg kan tilby av materielle goder?

 

 

Velkommen til Tinder. Har dessverre samme erfaring, man blir kun målt på hvor suksessrik man ser ut til å være i arbeidslivet, dvs om man har god lønn og mye materielle verdier.

Men kanskje like greit å ikke matche med disse kvinnene som setter materielle verdier øverst, bare synd det virker å være majoriteten på tinder.

Lenke til kommentar
Gjest 20c97...093

Tror ikke det er nødvendigvis god lønn og mye materielle verdieer de går etter. Men at en er mer attraktiv om en har jobb, bil, båt, hus, råd til å ta en ferietur, har en aktiv fritid, gjør tøyale ting osv.

Anonymous poster hash: 20c97...093

Lenke til kommentar

Det skal ikke mye til for å skille seg ut på tinder, de fleste der er gørrkjedelige desperate menn som ikke har noe å tilby. Båt er bra og kult. Hva er galt med at folk vil være med en som har båt? Hva ellers skal de gå etter, sitte stille i et hvitt polstret rom sammen? Skal du være naken sånn at de setter pris på deg kun pga atomene du er sammensatt av?

Endret av djgudleif
Lenke til kommentar
1 minute ago, djgudleif said:

Det skal ikke mye til for å skille seg ut på tinder, de fleste der er gørrkjedelige desperate menn som ikke har noe å tilby. Båt er bra og kult. Hva er galt med at folk vil være med en som har båt?

Problemet er at de aldri ville brydd seg om jeg ikke tilbyr båttur. De tilbyr heller ikke noe tilbake. Oppfører seg som at deres selskap er en gave.

Lenke til kommentar
Jariktigriktig skrev (3 minutter siden):

Problemet er at de aldri ville brydd seg om jeg ikke tilbyr båttur. De tilbyr heller ikke noe tilbake. Oppfører seg som at deres selskap er en gave.

Kva skulle dei eventuelt ha tilbydd etter at du har komt med tilbod om å dra på båttur? Lovnad om ein date nummer to på førehand som skal være av tilsvarande kvalitet? Eller at ho burde tatt med reker og vin når du bidrar med båt?

Du snakkar som om det er tinder-matchen som har invitert seg sjølv på båttur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, The Avatar said:

Kva skulle dei eventuelt ha tilbydd etter at du har komt med tilbod om å dra på båttur? Lovnad om ein date nummer to på førehand som skal være av tilsvarande kvalitet? Eller at ho burde tatt med reker og vin når du bidrar med båt?

Du snakkar som om det er tinder-matchen som har invitert seg sjølv på båttur.

Var ikke slik jeg mente det. Mente at det så og si aldri skjer at en kvinne hadde invitert en mann på båttur. Ikke at de trenger det for å skaffe date heller.

Lenke til kommentar
Gjest ab65e...6cc
Jariktigriktig skrev (5 timer siden):

Har møtt attraktive kvinner som liker meg og har vært sammen med meg uten at jeg har hatt mye penger eller båt osv, men de har jeg møtt tilfeldig  på fester og andre sosiale sammenkomster. 

(...) 

Er det bare å gi opp tinder? 
 

Ja. Hvorfor i alle dager bruke tinder om du ikke har problemer med å treffe nye mennesker i den virkelige verden? 

Jeg tror også du tar dette på feil måte. Du fokuserer veldig på det materielle oppi dette. Men det du har gjort er jo å foreslå en fantastisk date, gjort deg attraktiv med å vise at du liker å gjøre typisk hyggelige norske sommerting. Om du er redd for at damene bare vil ha deg for båten er det jo bare å opplyse om at du låner den av en kompis når dere prater sammen? Da vil du enkelt sile ut de som siler ut deg basert på et ønske om god økonomi og en viss livsstil, og sitte igjen med de som syntes du foreslo en kul ting å gjøre samtidig som de(re) finner ut av om dere passer sammen. 

Anonymous poster hash: ab65e...6cc

Lenke til kommentar
Gjest ab65e...6cc
Jariktigriktig skrev (1 time siden):

Var ikke slik jeg mente det. Mente at det så og si aldri skjer at en kvinne hadde invitert en mann på båttur. Ikke at de trenger det for å skaffe date heller.

Har blitt invitert på mye rart av damer. Og jeg er en feit nerd med drittjobb og middels økonomi. 

Anonymous poster hash: ab65e...6cc

Lenke til kommentar

Har du spesifisert en fancy båt eller holder det å investere i ei lita jolle? Spør for en venn.

Spøk til alvor: Det er greit å etablere at du har et basis av penger og potensiale, men noe mer enn det så blir du bare en sugardaddy-kandidat for mange. Husk at du gjerne har lyst til å tiltrekke den typen kvinner du ønsker. Alt annet er bare støy.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...