Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han egentlig interessert?


Gjest ae156...501

Anbefalte innlegg

Gjest ae156...501

Jeg møtte noen på en ekskursjon, som varte i noen dager, i fjor. Vi var litt ilag, men vi har ikke snakket sammen siden før for 2 uker siden. Jeg møtte ham på en fest og dagen etter la han meg til på sosiale medier og vi begynte å snakke sammen. Han er venn med flere i vennegruppen min, og har vært med de på noen ting, og de gangene jeg ikke kunne etterlyste han meg. Vi møttes igjen på fredag (en ny fest) og vi snakket sammen hele festen. Han spurte meg om jeg ville gå ut fredagen etter for å gå en tur og kanskje spise noe. Siden han hadde drukket svarte jeg bare at vi sikkert kunne det, men dagen etter spurte han igjen, og da ble vi enige om når og hvor.
 

Jeg vet at han var sammen med noen i 3 år og at de slo opp for omtrent 6 måneder siden. De var med i samme vennegruppe, men etter bruddet har han ikke vært så mye med dem. Jeg er redd for at han kun er ensom, og ikke egentlig interessert. Han sa at han gledet seg og vi har snakket på FaceTime, og vi har en del til felles, men jeg er fortsatt redd for at han egentlig ikke er interessert siden det hele skjedde så brått. I tillegg skal jeg flytte til Oslo, mens han skal flytte til Trondheim. Jeg skjønner derfor ikke helt hva dette er. Noen tanker?

Anonymous poster hash: ae156...501

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er sikkert like usikker som deg. Senk skuldrene og gå ut å spis med han så vil dere sikkert merke om dere har lyst å treffes flere gang. Et forhold må bygges opp og det må være noe dere begge har lyst til. Det utstedes aldri noen garantier i forkant. Du får lage en plan for hvordan du kan gjøre dette til en hyggelig kveld for dere begge, om du har lyst da...

 

Lenke til kommentar
Gjest ae156...501
Professor Balthazar skrev (53 minutter siden):

Han er sikkert like usikker som deg. Senk skuldrene og gå ut å spis med han så vil dere sikkert merke om dere har lyst å treffes flere gang. Et forhold må bygges opp og det må være noe dere begge har lyst til. Det utstedes aldri noen garantier i forkant. Du får lage en plan for hvordan du kan gjøre dette til en hyggelig kveld for dere begge, om du har lyst da...

 

Det kan godt hende. Jeg har egentlig aldri likt å gå ut, men jeg håper det går bra. Jeg har jo lyst at det skal være hyggelig

 

Taurean skrev (1 minutt siden):

Gå på date, ta en prat. Spør om det du lurer på rundt bruddet hans. Men så klart spør pent og si du ikke forventer et svar. Bare at du spør fordi du er genuint interessert i han.

Vi har snakket kort om det før, men da sier han bare at det ikke gjør noe. Samtidig ble hun sammen med noen andre kun uker etter, og det må jo ha gjort vondt

Anonymous poster hash: ae156...501

Lenke til kommentar

Kanskje.. siden han skriver det ikke gjør noe, så kan det bety at det er sannheten, eller at han ikke orket å ta den praten med deg der og da. Det beste er alltid å bygge det på et trygt grunnlag, og spesielt siden han har vært igjennom det bruddet.. vennskap først, så forhold. La tiden få gå litt og prate litt av og til, se hvordan energiene stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest ae156...501 skrev (9 timer siden):

Jeg møtte noen på en ekskursjon, som varte i noen dager, i fjor. Vi var litt ilag, men vi har ikke snakket sammen siden før for 2 uker siden. Jeg møtte ham på en fest og dagen etter la han meg til på sosiale medier og vi begynte å snakke sammen. Han er venn med flere i vennegruppen min, og har vært med de på noen ting, og de gangene jeg ikke kunne etterlyste han meg. Vi møttes igjen på fredag (en ny fest) og vi snakket sammen hele festen. Han spurte meg om jeg ville gå ut fredagen etter for å gå en tur og kanskje spise noe. Siden han hadde drukket svarte jeg bare at vi sikkert kunne det, men dagen etter spurte han igjen, og da ble vi enige om når og hvor.
 

Jeg vet at han var sammen med noen i 3 år og at de slo opp for omtrent 6 måneder siden. De var med i samme vennegruppe, men etter bruddet har han ikke vært så mye med dem. Jeg er redd for at han kun er ensom, og ikke egentlig interessert. Han sa at han gledet seg og vi har snakket på FaceTime, og vi har en del til felles, men jeg er fortsatt redd for at han egentlig ikke er interessert siden det hele skjedde så brått. I tillegg skal jeg flytte til Oslo, mens han skal flytte til Trondheim. Jeg skjønner derfor ikke helt hva dette er. Noen tanker?

Anonymous poster hash: ae156...501

Det kan jo være at han liker deg nok til at han vil bruke tid på å komme ned i buksa på deg. Men det vil du aldri kunne vite med mindre du prøver.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...