Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han mener jeg har ligget med for mange.. Jeg må le


Gjest d6a40...90f

Anbefalte innlegg

Gjest d6a40...90f
Thorbjørn_lien skrev (2 timer siden):

20 sexpartnere er mye, og av diskusjonene jeg har hatt over årens løp med andre menn, så er vel census at mer sexpartnere enn fingre er kvalmt og gjør at det blir uaktuelt å bli kjæreste eller kone. 

Du har nok dessverre bare mulighet til å få menn som godtar en promiskiøs dame nå, og da er nok hvilken typen menn du kan få begrenset.

 

Prisen du betaler for å ha levd utsvevende. 

 

Tenk å leie hender med deg gjennom sentrum, og så skal 20 for han,  fremmede menn hilse på deg?  

Jaha. er det så ille.  det er første og siste gang jeg sier antallet mitt til noen. Neste gang sier jeg at det er  en privatsak. Kankje man ikke bør være for ærlig :) 

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Gouldfan said:

Det der har med utadventhet og selvsikkerhet å gjøre.

På samme vis er det pene mennesker både han og hun som ikke får seg noe fordi de har angst eller dårlig selvbilde.

 

Og ofte kan denne usikkerhet kombineres med et lite imøtekommende ansiktsuttrykk som gjør at man får feil inntrykk av personen og ikke oppsøker.

Sara95:
En annen ting er at en del menn er på byen for å slappe av med gutta og ikke nødvendigvis for å hooke opp med noen. En del opptatte menn liker også å få oppmerksomhet selv om de ikke er tilgjengelig for sjekking.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (5 minutter siden):

Har avvist kvinner på byen fordi jeg er opptatt selv om jeg er alene på byen med kamerater. Ikke alle jenter tar det like godt. Ved en anledning kom venninnen å kjeftet på meg fordi jeg sa nei takk til dans. Noen menn (med rette) er også skeptiske til kvinner som prøver seg fordi de har opplevd å spandere en drink eller to så "skal de på do" og blir borte. Nå er det uansett ikke lurt å spandere på folk man ikke kjenner, men det kan forklare noe av skepsisen.

Hvordan prøver de?

Kunne aldri falt meg inn å bli skeptisk til jenter som fordufter når jeg spanderer drink på selvom det er champagne. Kanskje de ikke liker deg men liker vodka? Er ikke noe forpliktelser der.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gouldfan said:

Kunne aldri falt meg inn å bli skeptisk til jenter som fordufter når jeg spanderer drink på selvom det er champagne. Kanskje de ikke liker deg men liker vodka? Er ikke noe forpliktelser der.

Selvsagt ingen forpliktelser av den sort men noen kan ta flørt som innspill til "hei vil du ha selskap, vi er tørste" og derav dropper kontakten. Har opplevd det flere ganger hvor andre i selskapet sier "neh, de skal bare ha gratis øl, gidder ikke".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at ei kvinne slo meg med veska fordi jeg ikke ville bli med henne hjem. Etter en dans mente hun at hun hadde krav på at jeg skulle bli med. I tillegg kom det noen hvite riddere til unnsetning for denne kvinnen. Å risikere juling fordi man takker nei til sex... 

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
13 minutes ago, BadCat said:

Jeg har opplevd at ei kvinne slo meg med veska fordi jeg ikke ville bli med henne hjem. Etter en dans mente hun at hun hadde krav på at jeg skulle bli med. I tillegg kom det noen hvite riddere til unnsetning for denne kvinnen. Å risikerte juling fordi man takker nei til sex... 

Småtteri, har opplevd å bli utfryst fra et lite bygdesamfunn en del år tilbake fordi jeg avviste en kvinne som gjorde anstøt når jeg bodde med en annen kvinne. Bygdetrollet på sitt beste :D Den første jeg avviste ble bare så fornærmet at hun flyttet, den andre not so much og hun startet en svertekampanje (nothing like a woman scorne). Siden hun hadde vokst opp i bygda og jeg var innflytter ble det vanskelig å være der.

Jeg hadde avvist også om jeg var single, da jeg aldri dater/flirter/flinger folk så nære bosted (eller på jobb) av opplagte årsaker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (Akkurat nå):

Jeg har også faktisk opplevd ørefik på utested fordi jeg ikke ville bli med en dame hjem. Eks dame da.

Merkelig hvor mye damer slipper unna med ting. Iforhold til om vi gutta fiket til jentene som ikke ville bli med hjem.

Vel i steinalderen kanskje.. lol

dette er absolutt ikke greit å gjøre. Og er akkurat like hyklerisk av henne som menn som har ligget med 50 og forventer en ei dame som har hatt under 10. Mener skal man få likestilling må man ha likestilling på alle området. Slag er forbudt uansett om du er jente eller gutt. og hun må forvente seg at du også kan gi henne en fik tilbake da. blir flau over og være kvinne når jeg hører om sånn oppførsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, BadCat said:

Jeg har opplevd at ei kvinne slo meg med veska fordi jeg ikke ville bli med henne hjem. Etter en dans mente hun at hun hadde krav på at jeg skulle bli med. I tillegg kom det noen hvite riddere til unnsetning for denne kvinnen. Å risikere juling fordi man takker nei til sex... 

Du har sikkert også opplevd at den du tilfeldigvis havnet sammen med har blitt så full at de nesten ikke husker sitt eget navn og insisterer på at du skal bli med de hjem. Det eneste rette å gjøre er å sørge for at de kommer seg inn i en drosje og blir kjørt hjem.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
sarah95 skrev (10 minutter siden):

dette er absolutt ikke greit å gjøre. Og er akkurat like hyklerisk av henne som menn som har ligget med 50 og forventer en ei dame som har hatt under 10. Mener skal man få likestilling må man ha likestilling på alle området. Slag er forbudt uansett om du er jente eller gutt. og hun må forvente seg at du også kan gi henne en fik tilbake da. blir flau over og være kvinne når jeg hører om sånn oppførsel.

Hun kom på døra og sa unnskyld, jeg tror nok Pernille hadde litt skyld selvom hun ikke virket full.

Dessuten er det overhodet ikke greit at gutter fiker til jenter, vi er litt sterkere. 

Eneste jeg fikk +- ut av den ørefiken var en god latter.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 time siden):

1) I, ditt hode kanskje.

2) I din målestokk er alle horer og de som ikke er det er spesielle eller tapere...

3) Slutt å bruke nedsettende ord om vanlige folk...

4) Og ingen som går rundt å kaller andre gutter horebukk negativt på samme måte som jenter ofte misunnelig kaller andre for hore.

1) Nei, dokumentert ved følgende: 

Jeg siterer fra Wikipedia: “Hor er en betegnelse på seksuell omgang mellom en mann og kvinne som ikke er gift med hverandre.” Videre siterer jeg fra bokmålsordlisten “horseksuelt forhold mellom en gift person og andre enn ektemaken"

Den kvinnelige utøver av slik atferd er hore, den mannlige horebukk. Jeg minner igjen om bokmålsordlistens definisjon for det siste:, "horebukk - mann som driver hor". Riktignok ser jeg den samme bokmålsordliste hevder det kvinnelige “synonym” skal være foreldret, men så lenge a) den ikke angir det samme for det mannlige “synonym”, b) den heller ikke begrunner forskjellen og c) den danske ordbok (som norsk bokmål jo er runnet fra) sier “hore kvinde som bedriver hor" ser jeg ingen grunn til å vektlegge påstanden om foreldret og anser dette kun som uttrykt av person/personer som selv ØNSKER SEG begrepet skal være foreldret og prøver å kle sitt eget ønske i “sannhets drakt” gjennom hevde et standpunkt uten argumentasjon eller kilde. 

2) Nei i min målestokk (som ikke er min målestokk, jfr 1), men et stråargument du prøver å gjøre bruk av!) er slett ikke alle horer og de som ikke er det er heller verken tapere eller spesielle. Det er skremmende mange horer å finne i det norske samfunn anno 2020 (og samme gjelder horebukker), men de som ikke tilhører gruppen er på ingen måte tapere eller spesielle - de fleste er folk som også i 2020 har begreper om etikk og moral på samlivsområdet og tross stort påtrykk tar konsekvensen av dette.  Skulle noen som ikke har tilsvarende etisk ryggrad, på samlivsområdet, men derimot like mye slikt som en brennmanet  anse en standard utenfor egen rekkevide som noe spesielt får heller det være så, for blant de blinde er enøyde konger. 

3) Om horeri er vanlig eller ikke ser jeg som vesentlig på NOEN måte for ordets bruk, det oppfatter jeg nøyaktig som å si at er drap vanlig er det ikke drap mer, er utroskap vanlig er det ikke utroskap mer og er tyveri vanlig er det ikke tyveri mer. Opplever noen ordet som nedsettende bør de formodentlig heller gjøre noe med ATFERDEN som ligger bak ordet? 

4) Mulig ingen i din omgangskrets vil kalle andre horebukk negativt, jeg har en viss kontakt med hundrevis som uten nøling vil gjøre det. På samme måte kjenner jeg (på forespørsel heller ikke ektefellen eller gutten)  jenter/kvinner som på samme måte vil kalle andre hore av misunnelse, noe jeg fårklart iinntrykk av at du gjør. Du bør derfor formodentlig ta inn over deg at verden er litt større og mer allsidig sammensatt enn din egen bekjentskapskrets og presis samme gjelder om vi avgrenser til Norge også. 

Med dette avslutter jeg debatten, for jeg a) har - jfr mitt første innlegg - svart på TS' spørsmål og b) har - jfr dette innlegget - imøtegått Goldfans påstander. Skulle Gouldfan - eller noen andre - fortsatt ønske seg svart som noe annet enn svart fordi DE ikke ønsker dette skal være svart er det bare å fortsette å skrike, i blind tillit til at siste taler alltid har rett/rettest. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, BadCat said:

Det er stort sett usikre menn og menn som føler at de ikke er bra nok som spanderer. Man kan enkelt sile ut useriøse kvinner ved å skru igjen krana eller snu på rollene.

Noen gjør det fordi de er dumsnille eller tilhører en annen generasjon. Andre bare fordi de har råd og ikke bryr seg og bare vil ha en fest.

Endret av Theo343
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Vest skrev (5 minutter siden):

1) Nei, dokumentert ved følgende: 

Jeg siterer fra Wikipedia: “Hor er en betegnelse på seksuell omgang mellom en mann og kvinne som ikke er gift med hverandre.” Videre siterer jeg fra bokmålsordlisten “horseksuelt forhold mellom en gift person og andre enn ektemaken"

Den kvinnelige utøver av slik atferd er hore, den mannlige horebukk. Jeg minner igjen om bokmålsordlistens definisjon for det siste:, "horebukk - mann som driver hor". Riktignok ser jeg den samme bokmålsordliste hevder det kvinnelige “synonym” skal være foreldret, men så lenge a) den ikke angir det samme for det mannlige “synonym”, b) den heller ikke begrunner forskjellen og c) den danske ordbok (som norsk bokmål jo er runnet fra) sier “hore kvinde som bedriver hor" ser jeg ingen grunn til å vektlegge påstanden om foreldret og anser dette kun som uttrykt av person/personer som selv ØNSKER SEG begrepet skal være foreldret og prøver å kle sitt eget ønske i “sannhets drakt” gjennom hevde et standpunkt uten argumentasjon eller kilde. 

2) Nei i min målestokk (som ikke er min målestokk, jfr 1), men et stråargument du prøver å gjøre bruk av!) er slett ikke alle horer og de som ikke er det er heller verken tapere eller spesielle. Det er skremmende mange horer å finne i det norske samfunn anno 2020 (og samme gjelder horebukker), men de som ikke tilhører gruppen er på ingen måte tapere eller spesielle - de fleste er folk som også i 2020 har begreper om etikk og moral på samlivsområdet og tross stort påtrykk tar konsekvensen av dette.  Skulle noen som ikke har tilsvarende etisk ryggrad, på samlivsområdet, men derimot like mye slikt som en brennmanet  anse en standard utenfor egen rekkevide som noe spesielt får heller det være så, for blant de blinde er enøyde konger. 

3) Om horeri er vanlig eller ikke ser jeg som vesentlig på NOEN måte for ordets bruk, det oppfatter jeg nøyaktig som å si at er drap vanlig er det ikke drap mer, er utroskap vanlig er det ikke utroskap mer og er tyveri vanlig er det ikke tyveri mer. Opplever noen ordet som nedsettende bør de formodentlig heller gjøre noe med ATFERDEN som ligger bak ordet? 

4) Mulig ingen i din omgangskrets vil kalle andre horebukk negativt, jeg har en viss kontakt med hundrevis som uten nøling vil gjøre det. På samme måte kjenner jeg (på forespørsel heller ikke ektefellen eller gutten)  jenter/kvinner som på samme måte vil kalle andre hore av misunnelse, noe jeg fårklart iinntrykk av at du gjør. Du bør derfor formodentlig ta inn over deg at verden er litt større og mer allsidig sammensatt enn din egen bekjentskapskrets og presis samme gjelder om vi avgrenser til Norge også. 

Med dette avslutter jeg debatten, for jeg a) har - jfr mitt første innlegg - svart på TS' spørsmål og b) har - jfr dette innlegget - imøtegått Goldfans påstander. Skulle Gouldfan - eller noen andre - fortsatt ønske seg svart som noe annet enn svart fordi DE ikke ønsker dette skal være svart er det bare å fortsette å skrike, i blind tillit til at siste taler alltid har rett/rettest. 

 

Du skal ikke tru alt på nett og wiki.

Den definisjonen er gammel, eldre enn gutta i redaksjonen på denne parodien.

Ifølge historisk definisjon av alder bibel og koran så er vi alle horer. 

Men siden hore er negativt ladet ord fra bibelen så kan vi droppe det akkurat som vi dropper andre dårlige ord om legninger og hudfarge.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
53 minutes ago, Guest d6a40...90f said:

Jaha. er det så ille.  det er første og siste gang jeg sier antallet mitt til noen. Neste gang sier jeg at det er  en privatsak. Kankje man ikke bør være for ærlig :) 

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Jeg ville tippet du kom til å svare noe slikt. Så du skal frå nå av begynne forhold med en løgn. Det å unndra en sannhet er de facto det samme som en løgn. 

 

Som du ser i formuet, så er det jo også menn her som synes ditt tidligere sex liv ikke har betydning. Så jeg foreslår at du er ærlig, og finner en slik mann som vil akseptere deg og din fortid, i stedet for å lyge. 

 

Endret av Thorbjørn_lien
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

20 er mange, ja. Det er vel rundt tre ganger så mange som snittet gjennom et helt liv, og man "veier opp for" ganske mange som har færre enn snittet. Hvorvidt det er for mange blir subjektivt. Syv på under en måned er definitivt nok til at jeg personlig ikke ville vurdert et forhold, for da har vi et tenningsmønster som er helt motsatt av hverandre. Jeg må date flere ganger slik at jeg får tid til å få en skikkelig romantisk interesse for en kvinne før jeg tenker i de baner, men ville ikke stolt på at en person som lett lar seg rive med uten at følelser er inne i bildet faktisk ikke ville falt for fristelser på et julebord e.l. Heldigvis er det sånn at man som regel kan finne likesinnede, og da ender gjerne promiskuøse opp sammen med hverandre og motsatt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f
Dellers skrev (13 minutter siden):

20 er mange, ja. Det er vel rundt tre ganger så mange som snittet gjennom et helt liv, og man "veier opp for" ganske mange som har færre enn snittet. Hvorvidt det er for mange blir subjektivt. Syv på under en måned er definitivt nok til at jeg personlig ikke ville vurdert et forhold, for da har vi et tenningsmønster som er helt motsatt av hverandre. Jeg må date flere ganger slik at jeg får tid til å få en skikkelig romantisk interesse for en kvinne før jeg tenker i de baner, men ville ikke stolt på at en person som lett lar seg rive med uten at følelser er inne i bildet faktisk ikke ville falt for fristelser på et julebord e.l. Heldigvis er det sånn at man som regel kan finne likesinnede, og da ender gjerne promiskuøse opp sammen med hverandre og motsatt.

skjønner. Ts Her. Jo , men tenker man forandrer seg mye fra 18 åring til 25 og blir mye mer voksen. Nå har jeg ikke hatt sex på over 7 måneder og føler heller ikke det er noe jeg trenger. Jeg klarer fint å motstå fristelser. Og har også sagt nei til sex mange ganger. Fler enn jeg kan telle. Jeg er også nøye med testing og bruk av kondom i de aller fleste tilfeller. 

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
Gjest c9c0c...8b9
Gouldfan skrev (1 time siden):

Jeg har også faktisk opplevd ørefik på utested fordi jeg ikke ville bli med en dame hjem. Eks dame da.

 

Eksdama di slo deg fordi di ikke ville være med henne hjem?

Anonymous poster hash: c9c0c...8b9

Lenke til kommentar
Gjest d6a40...90f
Thorbjørn_lien skrev (26 minutter siden):

Jeg ville tippet du kom til å svare noe slikt. Så du skal frå nå av begynne forhold med en løgn. Det å unndra en sannhet er de facto det samme som en løgn. 

 

Som du ser i formuet, så er det jo også menn her som synes ditt tidligere sex liv ikke har betydning. Så jeg foreslår at du er ærlig, og finner en slik mann som vil akseptere deg og din fortid, i stedet for å lyge. 

 

Du lyver jo ikke ved å si at noe er privatsak ? Hvilket parti stemmer du på ? det er en privatsak kanskje du sier. Du har ikke løyet, lyve er to forskellige ting fra det. Å lyve er å si at man har ligget med syv om man i virkeligheten har ligget med 50. Å si at noe er en privatsak er jo ikke å lyve.

Anonymous poster hash: d6a40...90f

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...