Gå til innhold

Disney+ er endelig klar for Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Disney+ og bruker appen på Nvidia Shield, er ikke spesielt imponert over mengden med innhold. Det er jo mulig at det blir mer innhold på den norske utgaven en hva det er på den spanske.

Heldigvis så har de alle sesongene av The Simpsons, skulle ønske at de også hadde Futurama men Disney fant vel ut at det ikke var særlig egnet for barn, nå er ikke Simpsons heller noe særlig egnet for barn.

Det er også noe innhold fra National Geographic men her kunne det også vært et større utvalg, skulle gjerne sett at det var en innstilling for voksne som gjorde at de kunne hatt mer innhold.

Lenke til kommentar

Mer konkurranse?! De tømmer jo konkurrende tjenester for Disney-innhold, for å flytte folk over på monopolet deres. De kjøper jo opp konkurrenter som bare det; Pixar, Marvel, Lucasfilm, 21st Century Fox, og enda flere. Er det noe Disney ikke står for, er det kvalitet og frihet i underholdningen. 
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_acquisitions_by_Disney

De lager filmer med elendig historie og manus, og presser inn folk fra forskjellige steder, og med forskjellig hudfarge, for å gi en illusjon av mangfold. I en av filmene deres lagde de scener med homofile på en sånn måte at de enkelt kunne klippes ut i den kinesiske versjonen. I siste Disney Wars-filmen, fikk ikke filmeffektarbeiderne bruke spesifikke blåfarger på spøkelsene, fordi at spøkelser er forbudt å vise i Kina. Pengegribber, er det de er. Mangfoldet de godter seg med er bare en fasade for å få inn mer penger. Tragisk. Disney ødelegger bra historiefortelling. Vær så snill å ikke finansier forretningen deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
On 6/26/2020 at 2:32 PM, Memento scientiam said:

De lager filmer med elendig historie og manus, og presser inn folk fra forskjellige steder, og med forskjellig hudfarge, for å gi en illusjon av mangfold. I en av filmene deres lagde de scener med homofile på en sånn måte at de enkelt kunne klippes ut i den kinesiske versjonen. I siste Disney Wars-filmen, fikk ikke filmeffektarbeiderne bruke spesifikke blåfarger på spøkelsene, fordi at spøkelser er forbudt å vise i Kina. Pengegribber, er det de er. Mangfoldet de godter seg med er bare en fasade for å få inn mer penger. Tragisk. Disney ødelegger bra historiefortelling. Vær så snill å ikke finansier forretningen deres. 

Disney var bra engang for lenge siden, men da de begyndte å sensurere gamle Tom & Jerry film var det tydelig hvilken vei det ville gå med de. 

Lenke til kommentar
Andyoid skrev (3 timer siden):

På min Samsung kommer jeg ikke inn i appen en gang. Den bare crasher når jeg prøver å åpne den. Noen med Android som faktisk kommer seg inn?

Kommer inn med android-appen, men får feilkode på tizen-appen... Skulle tro de var over slike barnesykdommer når de har lansert i resten av verden...

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (19 minutter siden):

Hadde gledet meg til å se Star wars The Mendalorian men er kun 2 av 10 episoder ute på norske versjonen. Når siste episode altså nummer 10 kom ut i desember i fjor er det for dårlig. Finner heller ingen info når de resterende 8 episodene kommer ut på den norske versjonen. 

Tenker de kommer ukentlig, passer veldig bra med når sesong 2 slippes.

Woff skrev (16 timer siden):

ÅÅååå... SYKT!
Noen som vet hvordan jeg blir kvitt NORSK dubbing? Er jo ødeleggende å høre på så elendig lyd!
(Prøvde å spille 'High School Musical' men det UTGÅR med norsk elendig dubbing!)

 

Øverst til høyre er det knapp hvor man kan velge mellom en haug av språk både på tale og undertekster

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...