Jump to content

Recommended Posts

Er du på Instagram? Legg igjen ditt Instagram brukernavn så følger vi hverandre. 

Mitt er @contrasto_photography

Jeg har fortsatt ikke instagram-konto. Men jeg tenker å ha Instgram-konto. Men føl deg nøl, da jeg ikke er mye sosial. Jeg har ikke så mange fester, utflukter, reiser eller camping. Så, er det nyttig å ha et instagram uten noen interessante livshendelser?

melissaazevedo skrev (9 minutter siden):

Jeg har fortsatt ikke instagram-konto. Men jeg tenker å ha Instgram-konto. Men føl deg nøl, da jeg ikke er mye sosial. Jeg har ikke så mange fester, utflukter, reiser eller camping. Så, er det nyttig å ha et instagram uten noen interessante livshendelser?

Kanskje finne en hobby og vise hendelsen. Folk er glad i følge med på hva andre gjør. 

jeg driver med foto og for meg er det naturlig å bruke Instagram som portefølje og vise arbeide mitt.

Annonse

Jeg har ikke Instagram, men katten min har. Han er dog ikke noe aktiv der lenger, så kanskje søstra hans tar ballen videre.

• Like 1

MultiGamerClub skrev (23 minutter siden):

Du hadde noen kule bilder 😁 Tar å følger deg 👍

Selv har jeg Instagram selv, men den er dog privat ettersom jeg postet noen sære private bilder i 2019 😅

Tusen takk!

On 6/25/2020 at 12:10 PM, Merko said:

Jeg har ikke Instagram, men katten min har. Han er dog ikke noe aktiv der lenger, så kanskje søstra hans tar ballen videre.

Hvor bedårende han er ... Jeg har en valp .. Jeg tror jeg kan gjøre noe interessant med ham på instagram. Han er den eneste lykke jeg har å dele med andre. Takk for ideen

melissaazevedo skrev (3 timer siden):

Hvor bedårende han er ... Jeg har en valp .. Jeg tror jeg kan gjøre noe interessant med ham på instagram. Han er den eneste lykke jeg har å dele med andre. Takk for ideen

Bare opprette en konto til valpen, så last opp vei ;) 

• Like 1