Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forstår ikke jentene på tinder..


Anbefalte innlegg

SirOwen skrev (11 timer siden):

Joa, greit nok, men for det første er det IMO temmelig tåpelig at det alltid er mannen som skal skrive først. La dem komme med en hyper interessant første melding da, så får vi se om det er noe å samle på :D Akkurat som om det liksom skal definere hvordan man er som person...

Hva pleier du å skrive som første melding, da?

Ja, jeg er ikke uenig. Jeg foretrekker selv damer som har litt ryggrad og vet hva hun vil. Jeg har et innlegg på første side i denne tråden der jeg prøver å komme med et eksempel på en første melding. 

I min mening skal man snakke frem og tilbake så lite som mulig på slike arenaer. Man skal så snart som mulig møtes i virkeligheten for å kjenne på kjemien mellom hverandre.  Man ser først bilde og avgjør om personen er fysisk tiltrekkende også trenger man bare én melding fra den ene og én fra den andre. Så lenge det er litt å henge fingrene i så får man avgjort om det er noen man er interessert i å møte eller ikke.

Det er nok ganske sjeldent man møter noen som er helt gira på å drive å "chatte", og når man gjør dét så er det stor sannsynlighet for at dette er en pysete person som bare vil dét. 

Jeg prøver å hoppe over alt det bullshit et ved å være åpen og direkte. For meg funker det veldig bra.

 

Hvis jeg sender en melding til ei dame og meldingen er tom og meningsløs så betyr jo det at jeg egentlig ikke har interesse for henne. Da sparer jeg heller den tidsbruken på noen som er verdt å bruke tida på.

 

Endret av Corp Por
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (På 6.7.2020 den 2.05):

En dame på feeden i dag som avsluttet sin profiltekst med følgende formaning:

"Du må være den som skriver først, men hvis du bare begynner med et simpelt "hei", får du neppe svar".

Azza...jævla kjerring. De fleste samtaler, på nett eller IRL, begynner da med et simpelt "hei"..

Noen av disse nekene burde fått følgende startmelding: "Get over yourself, ffs!"

 

haha ja ikke sant da!

husker jeg matcha med ei ganske fin blondine en gang.. hu så grei og snill ut (på bildene iallefall)

hu hadde en profiltekst noe som "jeg vil ha en god mann, som kjøper blomster til meg, sjokolade og er romantisk"

og jeg tenkte wow dette var en nydelig jente da som liker romanse.. Jeg ville blitt overtakknemlig for å bli kjent med ei som jeg kunne få lov å gi blomster til og kanskje ha en romanse med.. (det finnes jo ikke noe bedre enn det!) 

Så skrev jeg bare:

"Hei du virker som en utrolig flott jente, jeg vil kjøpe blomster til deg hver Mandag=)"

så svarte hu senere en gang

"Jeg vil ha blomster hver Fredag, så lykke til videre med søket".

asså wtf..

hvorfor i helv.. har du sveipa høyre i det hele tatt da hvis du ikke finner meg interessant likevel ..

noen folk er ren kreft asså..

Nå var det ikke sånn at jeg ser ut som en feit julegris heller, vil påstå jeg har ganske gode looks og har fått komplimenter før for at jeg er både søt, kjekk og "hvorfor er en som du singel?" Selvtillitten er det ikke så mye feil med heller, men jeg kan være veldig ærlig og kjærlig.

Hater å si det men jeg er livredd at det virker faktisk som at mange jenter direkte vil ha douchebags og menn som behandler de dårlig jo!! virker ikke som folk som har ærlige og tydelige intensjoner er "nok interessante" eller "noe å samle på.." og da tror jeg det kan bli lenge til jeg blir i forhold med noen. 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, tezzo said:

Så skrev jeg bare:

"Hei du virker som en utrolig flott jente, jeg vil kjøpe blomster til deg hver Mandag=)"

så svarte hu senere en gang

"Jeg vil ha blomster hver Fredag, så lykke til videre med søket".

asså wtf..

LOL, fantastisk historie :D 

Forøvrig enig i at det virker som de samler på drittsekker i sitt liv, for deretter å klage sin nød når forholdet går til helvete. Alternativt jakter de folk med penger, hytte/båt og generelt høy status. Blir brått stille på enkelte nek når de hører at jeg ikke tjener 7-sifret beløp eller har villa på Oslos beste vestkant. Honnør til noen som faktisk er ærlige og skriver i profilen sin at de ønsker en sugardaddy, selv om de fremstår som late og virkelighetsfjerne golddiggers.

Har etterhvert innsett at Tinder er en parodi på nettdating, ihvertfall hvis målet er å ende opp i et forhold som er ment å vare lenger enn gullrekka på nrk. Skummer gjennom feeden stort sett hver dag, og det som gir meg alvorlig hakeslepp samt sporadiske latterkramper, er de profilene som legges ut av burugler tatt rett utifra klientellet til Pondus, men som samtidig lister opp en haug med krav til menn de vil ha. Herunder at de skal være høye, slanke, trene/være i god form, gjerne ha høyere utdannelse, ikke drikke for ofte og bla bla bla. Selvinnsikt, speil og et snev av ydmykhet er åpenbart fremmedord for disse fugleskremslene.

Så du og jeg som er normale mennesker med ønske om normale forhold med normale jenter...we're screwed :) 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 4a63a...3a0

De fleste jeg har møtt på tinder er enten in-aktiv selv om vi begge har "swipet" høyre på hverandre.. En liten del har prøvd og gi dating via appen en sjanse men har møtt ofte drama når jeg har kommet litt lenger inn i dating-fasen.. Enten dårlige unnskyldinger eller bare "ghostet" eller 2 dater.. Møtt mye "trolling" på tinder og i ny og ne kommer det jenter som ser jeg har vært i usa og det første de spør er "Ditt hus i usa?" før jeg forstår at de er kun ute etter rikdom.

 

Tinder er en jævlig vits, selv om jeg finner den perfekte jenta er hun (eller han) vært ofte in-aktiv selv om jeg swiper endel i løpet av 2 uker.. Tror de fleste ikke har på varsler på tinder eller ikke bryr seg så mye om dating uansett.. Kanskje bare meg som føler det sånn.

 

Ikke at jeg har gitt opp, men har vært mange ganger jeg skulle ønske det ikke var "velg og vrak" for jenter når de fleste prøver faktisk og skaffe et seriøst forhold eller ønsker og finne den rette.. Kjenner mange som har vært på tinder-dates og funnet den rette, både menn og kvinner men likevel forstår jeg ikke hvordan de helt har funnet den rette i dette jævla havet av fisk. JA FISK!

Anonymous poster hash: 4a63a...3a0

Lenke til kommentar
tezzo skrev (9 timer siden):

Så skrev jeg bare:

"Hei du virker som en utrolig flott jente, jeg vil kjøpe blomster til deg hver Mandag=)"

så svarte hu senere en gang

"Jeg vil ha blomster hver Fredag, så lykke til videre med søket".

asså wtf..

hvorfor i helv.. har du sveipa høyre i det hele tatt da hvis du ikke finner meg interessant likevel ..

Å wow. Hvis konklusjonshopping var en OL-gren tror jeg du ville tatt gullmedaljen her.

Det jeg tror skjedde: hun klaffet med en annen og heller enn å ghoste deg svarte hun deg med et forsøk på en humoristisk avvisning. Greit nok, humoren falt kanskje ikke i smak men hun lot deg i hvert fall ikke bare henge.

Å anta de verste hensikter hos folk tyder på en grunnleggende negativ innstilling som lett skinner gjennom og virker avtennende på andre mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (9 timer siden):

LOL, fantastisk historie :D 

Forøvrig enig i at det virker som de samler på drittsekker i sitt liv, for deretter å klage sin nød når forholdet går til helvete. Alternativt jakter de folk med penger, hytte/båt og generelt høy status. Blir brått stille på enkelte nek når de hører at jeg ikke tjener 7-sifret beløp eller har villa på Oslos beste vestkant. Honnør til noen som faktisk er ærlige og skriver i profilen sin at de ønsker en sugardaddy, selv om de fremstår som late og virkelighetsfjerne golddiggers.

Har etterhvert innsett at Tinder er en parodi på nettdating, ihvertfall hvis målet er å ende opp i et forhold som er ment å vare lenger enn gullrekka på nrk. Skummer gjennom feeden stort sett hver dag, og det som gir meg alvorlig hakeslepp samt sporadiske latterkramper, er de profilene som legges ut av burugler tatt rett utifra klientellet til Pondus, men som samtidig lister opp en haug med krav til menn de vil ha. Herunder at de skal være høye, slanke, trene/være i god form, gjerne ha høyere utdannelse, ikke drikke for ofte og bla bla bla. Selvinnsikt, speil og et snev av ydmykhet er åpenbart fremmedord for disse fugleskremslene.

Så du og jeg som er normale mennesker med ønske om normale forhold med normale jenter...we're screwed :) 

Det siste du skriver om krav vs hva en selv leverer handler kanskje om tilbud og etterspørsel og hvordan dette fordeler seg på Tinder og netdating? Jeg vil tro mange av disse får matcher med relativt sett betraktelig mer attraktive menn, og at de kanskje sånn sett får ‘bekreftet’ at det er deres ‘nivå’, mens de samtidig vil oppleve at de samme mennene ikke et interessert i noe mer enn lettvinte/uforpliktende relasjoner til disse kvinnene. Om kvinnene selv ikke forstår det risikerer en jo å sitte igjen med mye falsk bekreftelse, og slike sammenhenger kan jo være noe av forklaringen på kvinnene som går evig single og mener menn bare vil ha sex, samtidig som de fleste andre tross alt lykkes i å finne noen som ønsker noe mer. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
tezzo skrev (10 timer siden):

haha ja ikke sant da!

husker jeg matcha med ei ganske fin blondine en gang.. hu så grei og snill ut (på bildene iallefall)

hu hadde en profiltekst noe som "jeg vil ha en god mann, som kjøper blomster til meg, sjokolade og er romantisk"

og jeg tenkte wow dette var en nydelig jente da som liker romanse.. Jeg ville blitt overtakknemlig for å bli kjent med ei som jeg kunne få lov å gi blomster til og kanskje ha en romanse med.. (det finnes jo ikke noe bedre enn det!) 

Så skrev jeg bare:

"Hei du virker som en utrolig flott jente, jeg vil kjøpe blomster til deg hver Mandag=)"

så svarte hu senere en gang

"Jeg vil ha blomster hver Fredag, så lykke til videre med søket".

asså wtf..

hvorfor i helv.. har du sveipa høyre i det hele tatt da hvis du ikke finner meg interessant likevel ..

noen folk er ren kreft asså..

Nå var det ikke sånn at jeg ser ut som en feit julegris heller, vil påstå jeg har ganske gode looks og har fått komplimenter før for at jeg er både søt, kjekk og "hvorfor er en som du singel?" Selvtillitten er det ikke så mye feil med heller, men jeg kan være veldig ærlig og kjærlig.

Hater å si det men jeg er livredd at det virker faktisk som at mange jenter direkte vil ha douchebags og menn som behandler de dårlig jo!! virker ikke som folk som har ærlige og tydelige intensjoner er "nok interessante" eller "noe å samle på.." og da tror jeg det kan bli lenge til jeg blir i forhold med noen. 

Uff, dette er jo bare tragisk.. Eller tragikomisk. Og da tenker jeg ikke på jentas svar, som var fullt forståelig.

Ett stikkord: subtilitet. En jente liker kanskje å få roser, men ikke å bli fortalt det på forhånd, og roser skal helst være fra en hun er begeistret for. Om en fremmed fyr hun ikke kjenner sier han skal gi henne roser, så er det selvsagt altfor altfor mye, og ensbetydende med å havne i nei-gruppen om man befinner seg på en plattform som Tinder, hvor konkurransen er hard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man har tre valg:

  1. Nekte å innfinne seg med hvordan Tinder fungerer
  2. Innse at det er en selv som bruker plattformen feil
  3. Slutte med Tinder

Alternativ 1 fører ofte med seg klaging på hvor overfladiske og forferdelig alle kvinner/menn på tinder er. Alternativ 2 kan resultere i gode forhold og one night stands. Alternativ 3 er kanskje det beste for mange, det er ikke alle som er skapt for tinder. 

Personlig synes jeg man burde velge 2 eller 3. Alternativ 1 resulterer bare i en masse negative følelser.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Leiferen said:

Uff, dette er jo bare tragisk.. Eller tragikomisk. Og da tenker jeg ikke på jentas svar, som var fullt forståelig.

Ett stikkord: subtilitet. En jente liker kanskje å få roser, men ikke å bli fortalt det på forhånd, og roser skal helst være fra en hun er begeistret for. Om en fremmed fyr hun ikke kjenner sier han skal gi henne roser, så er det selvsagt altfor altfor mye, og ensbetydende med å havne i nei-gruppen om man befinner seg på en plattform som Tinder, hvor konkurransen er hard.

Her hopper du vel glatt over at matchen til tezzo selv skriver i sin profil at hun ønsker blomster. Og at tezzo dermed bemerket det på en humoristisk måte i sin åpningsmelding, det må jo være innafor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 time siden):

Her hopper du vel glatt over at matchen til tezzo selv skriver i sin profil at hun ønsker blomster. Og at tezzo dermed bemerket det på en humoristisk måte i sin åpningsmelding, det må jo være innafor.

Ord blir fattige..

Jeg la spesielt godt merke til meldingen, så hoppet på ingen måte over det. Og jeg forklarte også hva hun sannsynligvis mente. 

Det virker nesten som om du/dere spøker her, kan det være seriøst ment at man tror man får napp av en slik melding? Det eneste humoristiske med dialogen var svaret fra jenta.

Ellers anbefales Flins innlegg over her. Om man faktisk får matcher i ny og ne, så er det «brukerfeil» som er problemet om man ikke også får regelmessig med dater m.m. Gode meldinger (eller kanskje man skal si ikke-dårlige) er selvsagt ingen garanti for suksess i hvert enkelt case, men suksessraten vil øke kraftig. Dårlige meldinger gir sannsynligvis null resultat. Så er det dette med å skjønne hva som bør unngås, som nok er vanskelig for mange.

Mange gode tips i denne tråden, for øvrig.

Endret av Leiferen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Leiferen skrev (8 timer siden):

Uff, dette er jo bare tragisk.. Eller tragikomisk. Og da tenker jeg ikke på jentas svar, som var fullt forståelig.

Ett stikkord: subtilitet. En jente liker kanskje å få roser, men ikke å bli fortalt det på forhånd, og roser skal helst være fra en hun er begeistret for. Om en fremmed fyr hun ikke kjenner sier han skal gi henne roser, så er det selvsagt altfor altfor mye, og ensbetydende med å havne i nei-gruppen om man befinner seg på en plattform som Tinder, hvor konkurransen er hard.

 

Leiferen skrev (39 minutter siden):

Ord blir fattige..

Jeg la spesielt godt merke til meldingen, så hoppet på ingen måte over det. Og jeg forklarte også hva hun sannsynligvis mente. 

Det virker nesten som om du/dere spøker her, kan det være seriøst ment at man tror man får napp av en slik melding? Det eneste humoristiske med dialogen var svaret fra jenta.

Ellers anbefales Flins innlegg over her. Om man faktisk får matcher i ny og ne, så er det «brukerfeil» som er problemet om man ikke også får regelmessig med dater m.m. Gode meldinger (eller kanskje man skal si ikke-dårlige) er selvsagt ingen garanti for suksess i hvert enkelt case, men suksessraten vil øke kraftig. Dårlige meldinger gir sannsynligvis null resultat. Så er det dette med å skjønne hva som bør unngås, som nok er vanskelig for mange.

Mange gode tips i denne tråden, for øvrig.

så du mener altså man skal studere ei jente "med mikroskop" og ta lange taktiske avgjørelser før man i det hele tatt åpner med en melding fordi det kan det være stor fare for å enten krenke/ikke levere godt nok svar/bli avvist hvis man leverer en for dårlig førstemelding? har det rabla helt for deg? hvis ikke hu likte/tålte måten han åpna på så er det jo hu som ikke er noe å samle på. 

Dessverre tror jeg at i Norge har vi det så godt at mange jenter kommer fra "rike" familier og er blitt skjemt bort av mor og far, det gjør at de gjør akkurat det som passer dem. For de er universets prinsesser og alle skal stå til tjeneste for dem. Slike jenter er ikke noe å samle på. Hvis man ikke leverer en 100% perfekt melding så skal man altså ikke gidde å møte noen for å bli kjent, fordi de er for bra for deg??

Ta å kjøss meg ett visst sted. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (På 6.7.2020 den 2.05):

En dame på feeden i dag som avsluttet sin profiltekst med følgende formaning:

"Du må være den som skriver først, men hvis du bare begynner med et simpelt "hei", får du neppe svar".

Azza...jævla kjerring. De fleste samtaler, på nett eller IRL, begynner da med et simpelt "hei"..

Noen av disse nekene burde fått følgende startmelding: "Get over yourself, ffs!"

 

Det der er ikke damer du vil si "hei" til uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jambamanna skrev (15 timer siden):

 

så du mener altså man skal studere ei jente "med mikroskop" og ta lange taktiske avgjørelser før man i det hele tatt åpner med en melding fordi det kan det være stor fare for å enten krenke/ikke levere godt nok svar/bli avvist hvis man leverer en for dårlig førstemelding? har det rabla helt for deg? hvis ikke hu likte/tålte måten han åpna på så er det jo hu som ikke er noe å samle på. 

Dessverre tror jeg at i Norge har vi det så godt at mange jenter kommer fra "rike" familier og er blitt skjemt bort av mor og far, det gjør at de gjør akkurat det som passer dem. For de er universets prinsesser og alle skal stå til tjeneste for dem. Slike jenter er ikke noe å samle på. Hvis man ikke leverer en 100% perfekt melding så skal man altså ikke gidde å møte noen for å bli kjent, fordi de er for bra for deg??

Ta å kjøss meg ett visst sted. 

For en merkelig forsamling vi har her inne. Det ser man ut fra hvor mange som har likt innlegget ditt. Neppe mange som har lyktes på Tinder, for å si det slik.

Nei, det har på ingen måte rablet for meg. Jeg forsøker bare å forklare hvorfor det flere har delt her (og hvor man har beklaget seg over responsen) i de fleste tilfeller ikke fungerer, og litt om hva man kan gjøre annerledes.

Nei, man trenger ikke «studere ei jente med mikroskop».

Man trenger ikke ta lange taktiske avgjørelse, det finnes mange enkle metoder som kan gjenbrukes, hvor man kan tilpasse litt ut fra bilder og ev. profiltekst hos jenta. 

Det som også er viktig er å ikke «mase» eller bli utålmodig veldig fort, slik TS f.eks gjorde og ble, ut fra samtalen nevnt i åpningsinnlegget. Alt nevnt i tråden er «trikset» om å kun åpne Tinder med 12-24 timers mellomrom, altså 1-2 ganger i døgnet, og kun svare på meldinger/starte nye samtaler da, og vente like lenge til man ev. svarer. Og har man ikke fått svar fra noen, så venter man til neste gang, eller senere, når/hvis man får svar. 

Nettopp fordi mange menn «maser», og sender kjedelige/dårlige meldinger, så er det viktig å unngå å havne i denne gruppen. Om man blir en motpol til dette vil det telle ekstra positivt.

Teorien din om at mange sliter på Tinder fordi mange jenter er bortskjemte og kommer fra rike familier er helt bak mål. Hva da med alle jentene som ikke kommer fra rike familier? Årsaken til at mange sliter selv om de får matcher er bl.a. at de fleste attraktive jenter får så mange matcher de ønsker, og svært mange meldinger. Disse jentene har trolig ingen mulighet til å møte alle mennene som sender dem meldinger (som du ser ut til å mene at de bør). Derfor handler mye om å unngå å havne i «nei»-boksen.

Som sagt: mange gode råd i denne tråden. Ønsker man å lykkes på Tinder burde man lese dem, og ta grep. 

Endret av Leiferen
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Disorder skrev (1 time siden):

Det der er ikke damer du vil si "hei" til uansett. 

Hun forsøkte bare å gi et råd. Et godt råd. Det er jo ikke alle som hinter så klart til hva slags type meldinger som kan være interessante. Eller uinteressante. Burde telle positivt.

Ingen av de jentene som har vært omtalt hittil i denne tråden har skrevet noe rart eller oppført seg noe merkelig overhode, til damer å være. Men så er det faktisk nokså sentralt å skjønne litt om hvordan damer er, dette gjelder like mye på Tinder som i virkeligheten.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar
Leiferen skrev (34 minutter siden):

Hun forsøkte bare å gi et råd. Et godt råd. Det er jo ikke alle som hinter så klart til hva slags type meldinger som kan være interessante. Eller uinteressante. Burde telle positivt.

Ingen av de jentene som har vært omtalt hittil i denne tråden har skrevet noe rart eller oppført seg noe merkelig overhode, til damer å være. Men så er det faktisk nokså sentralt å skjønne litt om hvordan damer er, dette gjelder like mye på Tinder som i virkeligheten.

Jeg veier mer for at jenta er pompøs og "sitter på den høye stolen".

"Se på meg og hvor pen jeg er!! Kommer du her med et "hei"??? Vakter!!!!"

Jeg har sett sånne type profiler på Tinder selv. De skriker selvgodhet. Jeg kan ta feil, men...

Endret av Disorder
  • Liker 5
Lenke til kommentar
3 hours ago, Leiferen said:

Ord blir fattige..

Jeg la spesielt godt merke til meldingen, så hoppet på ingen måte over det. Og jeg forklarte også hva hun sannsynligvis mente. 

Det virker nesten som om du/dere spøker her, kan det være seriøst ment at man tror man får napp av en slik melding? Det eneste humoristiske med dialogen var svaret fra jenta.

Snedig/infantil hersketeknikk du bedriver, kanskje det er du som er merkelig? Hersketeknikk kan du forøvrig kose deg med på vgd, der er de spesielt gode på slikt. 

Jeg fatter ikke hvorfor tezzo sin melding skulle være så veldig "pågående", når jenta selv har gjort et poeng ut av det i sin profil. Hadde vært enig med deg hvis hun ikke hadde nevnt blomster med et ord i profilen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 time siden):

Snedig/infantil hersketeknikk du bedriver, kanskje det er du som er merkelig? Hersketeknikk kan du forøvrig kose deg med på vgd, der er de spesielt gode på slikt. 

Jeg fatter ikke hvorfor tezzo sin melding skulle være så veldig "pågående", når jenta selv har gjort et poeng ut av det i sin profil. Hadde vært enig med deg hvis hun ikke hadde nevnt blomster med et ord i profilen.

Det jeg skriver her er velmenende. Innlegget ditt som jeg svarte på antydet at jeg hoppet bukk over noe, enda jeg kommenterte akkurat det i innlegget du mente jeg måtte ha oversett. Derav uttrykk for forbauselse. At jeg skulle være «merkelig» fordi jeg skjønner meg bedre på jenter og Tinder enn mange i denne tråden kan du jo mene.

Jeg sier ikke at meldingen var pågående, bare nokså dårlig, av flere grunner. For det første er komplimenter som «jeg synes du virker som en flott jente» noe som bør unngås. Jenter liker at man er subtil. Sveiper man en jente til høyre, så er det nok til at jenta vet at man sannsynligvis synes hun er flott. Sender man melding til jenta så skjønner hun at man er interessert. Å komme med komplimenter for utseende umiddelbart overfor attraktive jenter, som ikke kjenner deg, vil i de aller fleste tilfeller føre til at man havner i «nei-bunken». Det blir for mye, og skaper en skjevhet i relasjonen med en gang.

Og når man i tillegg skriver at man skal gi blomster hver uke, så blir det så altfor, altfor mye, uansett om det var en smiley bak.

Men skjønner man ikke at en slik melding er dårlig og så å si aldri vil føre fram, så er det vel ingenting jeg kan skrive for å hjelpe.

Når det gjelder eksempelet fra første innlegget i tråden, så var det for så vidt ikke snakk om en veldig dårlig melding der. Ikke veldig bra, heller, men slett ikke «ekskluderende». Men når man etter noen timer sender en melding hvor man klager over manglende svar, så har man ekskludert seg selv, såpass bør man skjønne. Det kan være mange gode grunner til at man kanskje ikke får svar på i hvert fall opp til et par dager.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar
Disorder skrev (1 time siden):

Jeg veier mer for at jenta er pompøs og "sitter på den høye stolen".

"Se på meg og hvor pen jeg er!! Kommer du her med et "hei"??? Vakter!!!!"

Jeg har sett sånne type profiler på Tinder selv. De skriker selvgodhet. Jeg kan ta feil, men...

Disse jentene finnes nok, men de tilhører mindretallet og det er ikke pga. disse mange menn mislykkes på Tinder.

Lenke til kommentar

1 innlegg er fjernet fra tråden pga personangrep.
Jeg benytter meg av anledningen til å minne om hva forumets retningslinjer sier:

Sitat

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig.

Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...