Gå til innhold

Dette blir en spillbar figur i neste Ratchet & Clank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ingen fan av denne serien, spilte ett eller annet dritt på PS3, Quest for Booty eller noe? Det var ingen vinner, men kansje også en avstikker i serien? Prøvde igjen med det som kom på PS4, men det syns jeg i grunn var litt kjedelig. Men jeg er villig til å plukke det opp igjen og fullføre det.

Lenke til kommentar
Mala skrev (12 minutter siden):

Egentlig ingen fan av denne serien, spilte ett eller annet dritt på PS3, Quest for Booty eller noe? Det var ingen vinner, men kansje også en avstikker i serien? Prøvde igjen med det som kom på PS4, men det syns jeg i grunn var litt kjedelig. Men jeg er villig til å plukke det opp igjen og fullføre det.

Qfb er spill 6 i serien.

(Det var rundt 12 spill)

 

Ps4 spillet var en remake av det første i serien, men det var også en del av en animert film som kom ut samtidig.

Det regnes som et av de dårligere ratchet and clank spillene.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (Akkurat nå):

Ps4 spillet var en remake av det første i serien, men det var også en del av en animert film som kom ut samtidig.

Det regnes som et av de dårligere ratchet and clank spillene.

Har tilgode å spille remaken av det første Ratchet and Clank spillet, men inntrykket er jo at filmen ble total slaktet og sterk mislikt av alt og alle, mens selve spillet ble meget godt mottatt. 

Selv er jeg mest glad i de 3 første fra PS2 eraen, etterfulgt av det første som kom ut på PS3 (glemt tittelen), mens det siste på PS3, Into Nexus (eller noe slikt) var ei verdig avslutning, men litt for kort.

Var ikke Quest for Booty en slags "forlengelse" av spill nummer 4? Husker det kom ut ganske kjapt etter det, og varte ikke så veldig lenge, men grei måte å varme opp til et nytt et i 2009.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (7 minutter siden):

Qfb er spill 6 i serien.

(Det var rundt 12 spill)

 

Ps4 spillet var en remake av det første i serien, men det var også en del av en animert film som kom ut samtidig.

Det regnes som et av de dårligere ratchet and clank spillene.

Ja jeg var aldri innom serien før det, frista liksom aldri å ta turen. Men gav aldri mersmak etter mine uheldige run-ins med serien heller ? 

Når det er sagt..så SER i hvert fall det neste spillet veldig pent ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 timer siden):

Var ikke Quest for Booty en slags "forlengelse" av spill nummer 4? Husker det kom ut ganske kjapt etter det, og varte ikke så veldig lenge, men grei måte å varme opp til et nytt et i 2009.

PS2:

Ratchet and clank - 2002 - skurk stjeler deler av andre planeter for å lage sin egen planet.

Locked and loaded - 2003 - du blir leid inn for å hente tilbake et eksperiment fra en tyv.

Ratchet and clank 3 - 2004 - dr.nefarious, en slem robot, er skurken.

Ratchet: gladiator - 2005 - ingen Clank, arena shooter.

 

Ps3:

Tools of destruction - 2007 - satt i fremtiden, skurken prøver å kidnappe ratchet.

Quest for booty - 2008 - fortsettelse av tod, pirater hjelper ratchet med å redde Clank fra nefarious.

A crack in time - 2009 - fortsetter etter qfb, nefarious er skurken, tidsreiser i spillet.

Nexus - 2013 - man jakter på en kvinnelig fange som har rømt fra fengsel.

 

Ps4:

Ratchet and clank - 2016 - remake av spill 1.

 

I tillegg hadde man size matters og secret agent clank til psp (2007 og 2008)

 All 4 one, et multiplayer online spill på PS3 (2011)

Og qforce på PS Vita. (2013)

 

Det var også 2 spill til mobiltelefoner.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jøss, det var, vel, langt flere spill en jeg hadde regnet med. Klart, jeg er nå ganske så svak for Sly Cooper, Jak and Daxter og Ratchet and Clank spillene, men dæven.

Setter nok Ratchet and Clank 2: Going Commando (2003) og Ratchet and Clank 3: Up Your Arsenal (2004) samt Ratchet and Clank: Tools of Destruction (2007) som de tre favorittene, mens et par av disse "pause-vente på det neste store-spillet" utgivelsene, det arena spillet fra 2005 og enten Qforce eller All 4 One var også ganske så skuffende greier.

Synd Sly Cooper serien bråstoppet i 2013, var visstnok planlagt både nytt spill, film osv, men da Ratchet and Clank filmen floppet big time, virket det som det var ikke spesielt gode nyheter for Sly franchisen, men de originale 3 spillene på PS2 (og senere i HD utgave på PS3) var det høy klasse over.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (5 timer siden):

Klart, jeg er nå ganske så svak for Sly Cooper, Jak and Daxter og Ratchet and Clank spillene, men dæven.

Jeg vokste opp med Ratchet and Clank, Spyro, Crash og Sly, men kom aldri inn i Jak.

Skulle likt at alle fikk en slik remake behandling slik Crash og Spyro fikk.

Forsåvidt Ape escape serien også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...