Gå til innhold

Rykte: Crash Bandicoot 4 blir avslørt neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (28 minutter siden):

Har egentlig ikke orket å spille den ny-versjonen av disse spillene siden eksdama mi ble så skuffet etter hun satt seg ned med de, hun er en større fan enn meg. Men har det jo liggende her..

Uansett spennende med nytt spill da :)

Høres rart ut at hun skulle bli skuffet?

Hadde hun forventet noe mer enn en oppussing?

Lenke til kommentar

Hun syns ikke spillet føltes "korrekt" å spille rett og slett. Kan være hun var ekstremt sær, men dette er ett kvinnfolk som har hatt en del timer med spillene opp igjennom årene ? De endret vel noe greier med kontrollene, hopping eller noe? 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (Akkurat nå):

Hun syns ikke spillet føltes "korrekt" å spille rett og slett. Kan være hun var ekstremt sær, men dette er ett kvinnfolk som har hatt en del timer med spillene opp igjennom årene ? 

Trodde det var en av de tingene folk likte best med spillet, at de holdt seg så nær originalen som mulig når det gjaldt kontroller og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Hun syns ikke spillet føltes "korrekt" å spille rett og slett. Kan være hun var ekstremt sær, men dette er ett kvinnfolk som har hatt en del timer med spillene opp igjennom årene ? De endret vel noe greier med kontrollene, hopping eller noe? 

Vet det har vært flere som har reagert på dette. Grunnen er at de har brukt hoppefysikken fra Crash 3 i alle spillene for at de skulle føles like ut å spille, siden de selges sammen. 
Selv hadde jeg ingen problemer med dette selv om jeg har spilt alle de originale, så tydelig at folk reagerer forskjellig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...