Gå til innhold

TEST: Hevder å ha «fikset eposten». Vår test viser at Hey i hvert fall er et godt stykke på vei [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men viktigste spørsmål: Er det god støtte for å sitere i svar, og kommentere inne i/bryte opp siterte svar? Outlook og gmail har ødelagt epost ved å droppe det som pleide å være standarden for å ha samtaler gående i epost. Har fortsatt ikke funnet noen verktøy for å ha tekniske diskusjoner som fungerte like bra som epost PLEIDE å gjøre gør alle byttet til verktøy som bare lar deg svare på toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje jeg er litt enkel, men er ikke dette bare en epost som bruker whitelisting istedenfor blacklisting?

Fordelen med whitelist er jo såklart at da blir absolutt alt som ikke er forhåndsgodkjent blokkert, men da må man også ha ett enkelt system for å legge til hvem som kan sende eposter til deg.

Eksempelvis så er det vel en gjeng med forskjellige eposter på en nettside man er registrert på. Mail fra support, ordrebestillinger, nyhetsbrev m.m. kommer jo alle med forskjellige addresser. Må man da forhåndsgodkjenne alle?

Lenke til kommentar

At du faktisk må gå til noen ekstra skritt for å aktivere dette tar jeg som en full bekreftelse på det jeg skrev for noen år siden -- default-oppsettet er meningsløst ubrukelig og faktisk historieløst, men en betydelig del av nåværende epostbrukere ble dessverre introdusert for verktøyet med de innstillingene og kaster dermed bort utrolig med tid og ressurser.

Min utgydelse fra dengang, "The Problem Isn't Email, It's Microsoft Exchange", https://bsdly.blogspot.com/2011/02/problem-isnt-email-its-microsoft.html -- enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...