Gå til innhold

Krypteringsnøkkel på avveie: Bank må erstatte bankkort for 500 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg også føler meg forledet av artikkelbilde og overskrift. At det kommer frem først lenger nede i artikkelen at det er en bank i Afrika som sliter, irriterer meg da jeg trodde det var snakk om MIN bank, DNB som måtte bytte ut kortene. Det hadde betydd at alle mine betalingsmetoder og midler ryker på en flekk og måtte ordnes på ny.

Fy!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734

Ja bildet ble endret.

Hvis det er sånn at VG kommer inn på eiersiden så dør nok digi for min del. De store nettavisene er idag en slags død over Internett og der de beveger seg blir det bare søppel igjen. Får håpe at digi ikke blir en sladder og reality teknoavis etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aEAbw77a

Slik jeg har forstått det, så skal Schibsted inn som eier av diskusjon.no, ikke TU Media, som eier digi.no og tu.no

mittvisningsnavn skrev (1 time siden):

Hvis det er sånn at VG kommer inn på eiersiden så dør nok digi for min del. De store nettavisene er idag en slags død over Internett og der de beveger seg blir det bare søppel igjen. Får håpe at digi ikke blir en sladder og reality teknoavis etterhvert.

 

simen929 skrev (3 timer siden):

Er dessverre redd for at clickbaiten kommer til å bli verre fremover når VG kommer inn på eiersiden.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...