Gå til innhold

Se halvannen time av Baldur's Gate 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden):

Vær så snill og være bedre enn Pillars...

ble skuffa over Pillars. Ville så gjerne like det, men ble så lett og sammenligne med DDOS og det var vesentlig svakere på alle punkter imo. 

Koser meg greit med wasteland 2 nå. Det at det er helt annen setting redder inn mange andre mangler :p 

Lenke til kommentar

Altså, når Larian først skal bruke en milliard trilliarder på CGI, så kunne de vel være LITT mer nøye med åssen de fremstiller tadpole-to-brain-greia? Måten det lille beistet skled inn under øyelokket på var ekstremt urealistisk. Beistet har faktisk flere rader med tenner og er av noe størrelse, likevel gled det inn som om det var like flatt som et støvfnugg. Med tanke på at det er et kjerneelement i historien kunne de visualisert det litt bedre.

 

Lenke til kommentar
barezell skrev (På 20.6.2020 den 0.15):

ble skuffa over Pillars. Ville så gjerne like det, men ble så lett og sammenligne med DDOS og det var vesentlig svakere på alle punkter imo. 

Koser meg greit med wasteland 2 nå. Det at det er helt annen setting redder inn mange andre mangler :p 

Gleder meg til Wasteland 3! Det ser ut til å bli meget bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 6/19/2020 at 4:35 PM, XtaZ said:

Jeg har ingen relasjon til Baldurs gate 1 og 2, men at 3'eren utvikles av Larian Studios er alt som skal til for at jeg er interessert i dette.

Divinity Original Sin 1 og 2 fra samme utvikler var helt fantastiske.

Antagelig er det best å bare late som dette er DOS3 og ikke Baldurs Gate 3. Tipper at fansen til Baldurs Gate blir skuffet, men DOS fansen blir greit fornøyd.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...