Gå til innhold

Ingeniørutdanning i Norge


Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske stort dilema der jeg må velge by/skole å studere i innen kort tid og er fra Østlandet.

Det står mellom Stavanger (Uis), Gjøvik (ntnu) og Bergen (HVL), men er åpent for flere. Så om noen har kjennskaper om hvor det er lettest å studere byggingeniør så vil jeg gjerne høre. Eller hvor det er mest prestisjetungt av de, selv om jeg vet at folk driter i hvilken skole man har gått. Vil bare ha så lite valg som mulig nå

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva som er lettast kan eg ikkje seie noke om, men basert på poenggrensene for 2018 (fant ikkje tala for i fjor) så fekk alle kvalifiserte søkarar i Stavanger studieplass, grensa på Gjøvik var 35,3 og i Bergen 43,9.

Basert på dei tala så var det lettast å bli byggingeniør i Stavanger i 2018. Vanskelegheitsgrada på sjølve gjennomføringa er det vanskelegare å seie så mykje om, i utgangspunktet skal kriteriane for både å bestå og karaktergivinga være lik.

 

To tips som kanskje kan hjelpe deg litt på veg:


- Har du andre faglege interesser enn byggingeniør? Dersom det kan være aktuelt å ta nokre ekstra studiepoeng, eventuelt velge eit profesjonsfag frå ei anna utdanning som valgfag så vil det være ein fordel om studieplassen din også har slike utdanningar på huset. Som byggingeniør vil det være ein fordel å ha nokre studiepoeng i økonomi/administrasjon, HMS, eller liknande fag som delvis overlapper i fagfeltet til ein byggingeniør.

- Kvar i landet bur du no? Det perfekte er å studere ca fire timers reiseveg frå der du bur i dag. Då er du nært nok til at du kan reise heim i helgene (eller ein snartur fram og tilbake på ein kveld) der du kan nytte anledninga til å få ein gratis middag av mor eller holde kontakten med vennane. Samtidig er du akkurat så langt unna at det å reise heim kvar helg ikkje er eit godt alternativ verken tidsmessig eller økonomisk, slik at du på den måten "må" engasjere deg i det lokale studentmiljøet og dermed får nye venner og eit fagnettverk som vil være nyttig i framtida.
Ikkje studer i byen du kjem frå, då blir du aldri ein del av studentmiljøet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...