Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Må venta lenge på oppkjøring


Anbefalte innlegg

Blei ferdig med alt obligatorisk sist helg og skole har bestilt oppkjøring. Og eg må faen meg venta heilt te August før oppkjøring. Har ikkje statens vegvesen fått nok fri allerede for korona kriså og de 3 timene de jobbe hver dag? Og spesielt nå som me ikkje får tatt oppkjøring i vintertider så burde de heller venta med å ta fri spør du meg... jævli skuffa 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kremt skrev (33 minutter siden):

Det var ikke ille. Husk at de har hatt stengt i 3 måneder og har mye å ta igjen. Hold hodet hevet og fatt mot, du klarer dette. Mange i verden har det betydelig verre enn deg.

Korrekt at de har mye å ta igjen, så hvorfor velger statens vegvesen å ta seg 1 måned fri? 

Lenke til kommentar
2 hours ago, lokalgutt said:

Blei ferdig med alt obligatorisk sist helg og skole har bestilt oppkjøring. Og eg må faen meg venta heilt te August før oppkjøring. Har ikkje statens vegvesen fått nok fri allerede for korona kriså og de 3 timene de jobbe hver dag? Og spesielt nå som me ikkje får tatt oppkjøring i vintertider så burde de heller venta med å ta fri spør du meg... jævli skuffa 

Jeg skjønner faktisk skuffelsen, men snakk om å ikke klare å se det store bildet... ?

Å kalle Korona krisen fri sier vel egentlig alt, satser på at du får litt mer perspektiv på hva som er viktig etterhvert ?

Lenke til kommentar

Eit tips er å sjekka om andre trafikkstasjonar innfor ein viss radius har ledig tid på kortare varsel. Hugs i tilfelle at det nødvendigivis er ei ulempe å køyra opp i ein ukjent by, og at du må finna ein lokal trafikkskule å leiga køyretøy av.

Endret av MKap
Typo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja høyr med fleire trafikkstasjonar om dei har ledig tid før. 

Eit anna tips er å logge inn ofte og gå inn på endre time for å sjå om det har blitt ein ledig time tidlegare sidan sist. Det er heile tida folk som av diverse grunnar ikkje kan køyre opp likevel, og når dei avbestiller så blir det ledig tid som fyrstemann kan tinge seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...