Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg mest attraktiv som dame eller mann?


WubWub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir sikkert påvirket av at jeg ser at du er en mann, men jeg vil si at du er mest attraktiv som du er.

Ut fra ansiktsuttrykkene jeg kan se på bildene, ser jeg i grunn ikke mye av "ser ikke særlig hyggelig ut uten solbriller", i hvertfall ikke imot meg selv, for jeg syns jeg ser bortimot morsk eller skulende ut med nøytralt ansikt.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Det blir sikkert påvirket av at jeg ser at du er en mann, men jeg vil si at du er mest attraktiv som du er.

Ut fra ansiktsuttrykkene jeg kan se på bildene, ser jeg i grunn ikke mye av "ser ikke særlig hyggelig ut uten solbriller", i hvertfall ikke imot meg selv, for jeg syns jeg ser bortimot morsk eller skulende ut med nøytralt ansikt.

Tusen takk, det var veldig snilt sagt. Nå ble jeg glad :)

Lenke til kommentar
Gjest 9ab6b...ab4

Er det klærne og sminken som avgjør om du er dame eller mann?.

Jeg personlig finner ingen av disse personene attraktive, for meg så ser det ut som om det er noen som leker seg med kostymer.

Anonymous poster hash: 9ab6b...ab4

Lenke til kommentar
Gjest 9ab6b...ab4 skrev (4 minutter siden):

Er det klærne og sminken som avgjør om du er dame eller mann?.

Jeg personlig finner ingen av disse personene attraktive, for meg så ser det ut som om det er noen som leker seg med kostymer.

Anonymous poster hash: 9ab6b...ab4

Hvordan kan en mann bli kjekk? Om det ikke er nok å trene 4 ganger i uken, spise riktig slik at man ikke blir overvektig, men allikevel har en viss muskelmasse?

Kvinner har det så mye enklere enn menn når det kommer til kropp. 

Bestevenninnen min trenger ikke trene i det hele tatt men alle gutta liker hu! Men vi menn, vi må puste og pese på treningssenter så vi ikke får "pappakroppen" , den gode og runde figuren som ingen kvinner liker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg forstår ikke problemstillingen? 

 

Må bare skyte inn at jeg leste en artikkel i dag, der person ble referert: "det er viktig å godta den du er". Personen hadde byttet kjønn, godtar du egentlig den du er da.? Forvirret.. Skulle ønske jeg var født i den tida når menn var menn og kvinner var kvinner.. Virket så jævla mye enklere å forholde seg til.. 

Lenke til kommentar
ScandiFlick skrev (På 26.6.2020 den 19.28):

Jeg forstår ikke problemstillingen? 

 

Må bare skyte inn at jeg leste en artikkel i dag, der person ble referert: "det er viktig å godta den du er". Personen hadde byttet kjønn, godtar du egentlig den du er da.? Forvirret.. Skulle ønske jeg var født i den tida når menn var menn og kvinner var kvinner.. Virket så jævla mye enklere å forholde seg til.. 

Samfunnet er i stadig endring. 

Det sies at neanderetalere døde ut fordi kvinner deltok i strig, jakt og krig. Derfor hadde de liten tid til å produsere og oppdra barn.

Så de døde rett og slett ut.

Mens homo sapiens på den andre tiden var det motsatte av feministisk. homo sapiens har alltid vært patrialsk. Menn kriger mens kvinner er hjemme å plukker bær og oppdrar barn.

Sånn har det vært i hele menneskets historie.

Men sånn er det ikke lenger og det er bra. Nå finner vi kvinner i yrker som tidligere var hovedsakelig manns dominert. Så ser vi at kvinner kan utdanne seg til å bli det de vil, fremfor hva du som mann vil.

Du lenger tilbake til viking-tiden hvor "kvinner visste sin plass", jeg lenger til en tid hvor kvinner og menn er likestilt. Min tid er nærmere enn din tid.

main-qimg-77694151c349458e8b1d7a958f0ea2

main-qimg-eb8b0df30d7ef1cd9f7d2b0eaef276

main-qimg-0916ae17e4a2c16b09e0ed94c3eaa3

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 6/28/2020 at 9:46 PM, WubWub said:

Mens homo sapiens på den andre tiden var det motsatte av feministisk. homo sapiens har alltid vært patrialsk. Menn kriger mens kvinner er hjemme å plukker bær og oppdrar barn.

Sånn har det vært i hele menneskets historie.

Men sånn er det ikke lenger og det er bra. Nå finner vi kvinner i yrker som tidligere var hovedsakelig manns dominert.

Den dagen kvinner blir sendt i strid skal jeg gå med på at vi har forandret oss, i feil retning vel å merke.

Menn kommer alltid til å være de som går i krig, de som dør for kvinner og barns sikkerhet, de som har de verste jobbene, de som blir drept mest, de som sliter mest psykisk osv.

At kvinner nå kan være politi eller militær betyr ingenting, 3 politikvinner sliter med å legge en mann i bakken(bevis: Svensk video, 3 politikvinner mot 1 innvandrer, han kaster de rundt som dukker), de kommer alltid til å slite med å få sekken over veggen(klassisk øvelse, alle i militæret som har hatt med kvinner vet at kvinner ALLTID må ha hjelp til denne øvelsen og det å bære tung vekt over lang tid).

Verden er fortsatt patrialsk, noe annet hadde vært utryddelse for oss alle og det forstår de fleste kvinner også.

Kvinner er faktisk best til å ta seg av barn og de fleste kvinner velger deltidsarbeid for å kunne tilbringe mest mulig tid med familien, menn er motsatt, vi er best til å skaffe(mat, penger, hysly++) og derfor velger vi bort tid med familien for å kunne jobbe mest mulig(derfor jobber menn i gj.snitt 3 timer mer per uke, 156 timer mer per år og i totalen tjener mer).

Kvinner i stor grad vil være hjemme, det er bare i nyere tid vi har begynt å dytte kvinner vekk fra deres egen interesse for "vi må jo være helt like, kvinne, du skal nå bli snekker, vi skal til og med kvotere deg inn basert på hva du har mellom beina(som er direkte i mot hva kvinnefrigjørelsen handlet om, at kjønn IKKE skulle ha noe å si), folk har gjort "husmor" til noe negativt når det egentlig er det kvinner trives best med mtp familieliv.

 

PS: En stor del av grunnen til hvorfor du finner flere kvinner i mannsdominerte yrker nå er fordi de blir kvotert inn, ikke fordi de er av bra nok kvalitet, tro meg, det er få kvinner som vil bli snekker, rørlegger, elektrikker eller andre håndverksyrker, akkurat som det er få menn som vil inn i helsesektoren som er et kvinnedominert yrke.

Det er helt ok at menn og kvinner har forskjellige interesser og biologisk dragning(menn mot jobb, kvinner mot omsorg), det er ikke ok at vi presser folk inn i yrker basert på kjønn, noe som blir gjort i alt fra politi til renholdere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

PS: Biologien sier at kromosomer dikterer kjønn, følelser har ingenting med saken å gjøre.

Om alle bare kunne "byttet kjønn" hadde ikke kvinner hatt noe de skulle ha sagt innen sport, jeg selv har lyst til å skaffe 15 menn som kaller seg kvinner og melde oss på VM i fotball for kvinner, om noen sier i mot kaller vi de bare "transfober" så kommer alle SJWs til vår støtte.

PS: Mennene som kaller seg kvinner hadde KNUST motstanderne, akkurat som de to mennene som kaller seg kvinner i amerikansk friidrett knuser alle kvinner de løper mot, men de får lov til å knuse kvinnene fordi "de kaller seg kvinner og om man sier i mot er man transfob", syk verden vi lever i.

Nei, vi forholder oss til vitenskapen, kjønn kan ikke byttes, det er bare så enkelt selv om folk ikke vil høre det.

Det er like enkelt som at jorda er rund, det er bare å akseptere det.

Menn er menn, kvinner er kvinner, vi kan ikke bytte, en mann kan ikke vokse vagina, eggstokk eller noen som helst organer som skal til for å føde, ei heller kan ei kvinner vokse testikler og tilegne seg muligheten til å produsere sæd.

Slutt med anti-vitenskapelig tull, vi forholder oss til virkeligheten.

Endret av Puro
Added stuff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest c8907...2d7
Puro skrev (5 timer siden):

Den dagen kvinner blir sendt i strid skal jeg gå med på at vi har forandret oss, i feil retning vel å merke.

Menn kommer alltid til å være de som går i krig, de som dør for kvinner og barns sikkerhet, de som har de verste jobbene, de som blir drept mest, de som sliter mest psykisk osv.

At kvinner nå kan være politi eller militær betyr ingenting, 3 politikvinner sliter med å legge en mann i bakken(bevis: Svensk video, 3 politikvinner mot 1 innvandrer, han kaster de rundt som dukker), de kommer alltid til å slite med å få sekken over veggen(klassisk øvelse, alle i militæret som har hatt med kvinner vet at kvinner ALLTID må ha hjelp til denne øvelsen og det å bære tung vekt over lang tid).

Verden er fortsatt patrialsk, noe annet hadde vært utryddelse for oss alle og det forstår de fleste kvinner også.

Kvinner er faktisk best til å ta seg av barn og de fleste kvinner velger deltidsarbeid for å kunne tilbringe mest mulig tid med familien, menn er motsatt, vi er best til å skaffe(mat, penger, hysly++) og derfor velger vi bort tid med familien for å kunne jobbe mest mulig(derfor jobber menn i gj.snitt 3 timer mer per uke, 156 timer mer per år og i totalen tjener mer).

Kvinner i stor grad vil være hjemme, det er bare i nyere tid vi har begynt å dytte kvinner vekk fra deres egen interesse for "vi må jo være helt like, kvinne, du skal nå bli snekker, vi skal til og med kvotere deg inn basert på hva du har mellom beina(som er direkte i mot hva kvinnefrigjørelsen handlet om, at kjønn IKKE skulle ha noe å si), folk har gjort "husmor" til noe negativt når det egentlig er det kvinner trives best med mtp familieliv.

 

PS: En stor del av grunnen til hvorfor du finner flere kvinner i mannsdominerte yrker nå er fordi de blir kvotert inn, ikke fordi de er av bra nok kvalitet, tro meg, det er få kvinner som vil bli snekker, rørlegger, elektrikker eller andre håndverksyrker, akkurat som det er få menn som vil inn i helsesektoren som er et kvinnedominert yrke.

Det er helt ok at menn og kvinner har forskjellige interesser og biologisk dragning(menn mot jobb, kvinner mot omsorg), det er ikke ok at vi presser folk inn i yrker basert på kjønn, noe som blir gjort i alt fra politi til renholdere.

Er enig i mye av det du skriver men et par ting bør du vite. Det er mange kvinner og menn som velger utradisjonelle yrker. De er ikke i flertall overhodet, men de finnes. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke og møter ofte menn. De vil nok aldri være kjønnet som dominerer i helsesektoren men det har blitt flere av dem. På bygda møter man ofte kvinner som har valgt utradisjonelle yrker for deres kjønn, deriblant elektrikere og fiskere. Jeg er fra bygda selv og kjenner mange kvinner i mannsdominerte yrker. Lite menn i kvinnedominerte yrker der. 

Kvinner vil i stor grad være hjemme, skriver du..... Jeg har nesten aldri hørt om en kvinne som ELSKER å være hjemme og som helst skulle vært hjemmeværende. De fleste kvinner begynner å klage og bli drittlei før ungen er et halvt år, både pga situasjonen og mannen som tjener penger og mener at han da skal få alt servert på sølvfat. Du kan prøve å gå hjemme med en melsekk som skriker og driter og biter brystvortene dine i fillebiter i noen måneder, så får du se hvor kjekt det er. Og attpåtil ha en lite forståelsesfull mann som bare tenker på seg selv, og ikke forstår at det å få et barn faktisk gjør mye med kvinnen, både kroppen hennes og psyken hennes, samt hele "familiesituasjonen"..... 

Menn og kvinner er forskjellige på godt og vondt. Men vi er også mer like enn vi tror. 

Anonymous poster hash: c8907...2d7

Lenke til kommentar
42 minutes ago, Guest c8907...2d7 said:

Er enig i mye av det du skriver men et par ting bør du vite. Det er mange kvinner og menn som velger utradisjonelle yrker. De er ikke i flertall overhodet, men de finnes.

Jada, du finner en og annen kvinne som klarer å løpe raskere en en mann også, men flertallet kvinner løper fortsatt ikke raskere en en gjennomsnittlig mann.

Det betyr ikke at "mange kvinner kan løpe fra menn", det betyr "fåtallet kvinner kan løpe fra menn".

Fåtallet kvinner har valgt å bli rørleggere, 95%+ av rørleggere er fortsatt menn, da har ikke "mange kvinner valgt rørlegger som yrke", fåtallet kvinner har valgt rørlegger som yrke.

Uansett hvor like vi er i interesser kan vi aldri bli like på våre biologiske interesseområder, som feks når en kvinne får barn vil de i de absolutt fleste tilfeller ville være hjemme med barnet, menn vil alltid "jakte"(jobbe) for å få tak i mat, husly osv.

Menns fokus er å tjene, kvinners fokus er omsorg, dette både kan vi og har vi bevist i mange, mange, maaaaange år, kvinner er rett og slett bedre på omsorg og vi menn er bedre til å tjene, derfor forsaker vi(Menn) tid med familie for å kunne tjene, mens kvinner oftest velger omsorgsyrker da de er best til det.

Quote

Jeg har nesten aldri hørt om en kvinne som ELSKER å være hjemme og som helst skulle vært hjemmeværende.

Jeg driver ikke med anekdotisk bevis.

Jeg har aldri hørt at jorda er rund, ergo er jorda flat. /s

En persons erfaring er ikke bevis for helheten.

PS: Du misforstår, det å velge deltid for å kunne tilbringe mer tid med familien er ikke ensbetydende med "å helst skulle være hjemmeværende". Som mamma sa, "det finnes en mellomting".

 

 

Endret av Puro
Added stuff
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
WubWub skrev (På 13.06.2020 den 23:51):

Я выгляжу лучше как женщина или как мужчина? Что думают люди?

Я как мужчина с большой буквы М :

blubbbb.png.b6fce56880120c94427a8c680958db57.png

 

Вот я как женщина :4.thumb.png.f672d554db1b1d7091855640caa2a04e.png

 

Так каков вердикт людей, мужчина я привлекательнее или женщина?

Det er bedre som jenta

 

Lenke til kommentar

Gå for det du selv føler deg mest attraktiv og tilfreds som.

 

WubWub skrev (På 28.6.2020 den 21.46):

Det sies at neanderetalere døde ut fordi kvinner deltok i strig, jakt og krig. Derfor hadde de liten tid til å produsere og oppdra barn.

Så de døde rett og slett ut.

Mens homo sapiens på den andre tiden var det motsatte av feministisk. homo sapiens har alltid vært patrialsk. Menn kriger mens kvinner er hjemme å plukker bær og oppdrar barn.

Sånn har det vært i hele menneskets historie.

Men sånn er det ikke lenger og det er bra. Nå finner vi kvinner i yrker som tidligere var hovedsakelig manns dominert. Så ser vi at kvinner kan utdanne seg til å bli det de vil, fremfor hva du som mann vil.

Og vi blir likevel stadig flere på jorda, så vi vil ikke dø ut av underbefolkning med det første. Ikke av underbefolkning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...