Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Eksosanlegg til Yamaha mt 125 2019


Anbefalte innlegg

Hei,  jeg prøver å finne et eksosanlegg som er lovlig i Norge, har noen links til eksospotter som er lovlige på veien? I så fall vil jeg helst ha Black Widow potte, men de kommer uten katalysatoren, kan jeg likevel ha en black widow potte (med db killer) bare uten katalysatoren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner masse lovlig rundt om. Det beste er å høre med forhandlere. Du må da altså finne et anlegg som er CE-godkjent, med lyddemping samt katalysator.

Som nevnt over har Akrapovic veldig mye bra. Arrow eller LeoVince kan muligens også ha noe.

Eksempel:

https://www.leovince.com/en-no/product/14262ek-lv-one-evo-carbon-fiber-yamaha-mt-125-2017-2019

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det må mer til en bare katalysator for at et anlegg plutselig skal bli lovlig på veien. Det er støybegrensninger også, samt CE-godkjenningen. Så er ikke nødvendigvis slik at Black Widow er fabrikanten du burde gå for, om det er lovlighet du er ute etter :)

Av det jeg kan se på eksos til MT-125, er det ingen Black Widow-anlegg som kommer med katalysatoren. 

Du kan jo eventuelt sende den mail og forhøre deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quote

 

Har vurdert mivv anlegg også, en av grunnene er at du kan kjøpe katalysator til mivv anlegget. (Denne) https://www.mivv.com/en/products/y-047-lxb-yamaha-mt-125-2015/                                                           Hva anbefaler dere når det kommer til lovlige eksosanlegg?                                                                                                 Og er det vanskelig å monter katalysator?

Endret av DennisMC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...