Gå til innhold

Hjelp til kjøp av pc-headset


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et headsett jeg kan bruke hovedsakelig til PC, men flott om jeg også kan koble til telefon og pad (Android og iOS).

Budsjett: Helst under 2500,-, men kan gå litt over om det er virkelig verdt det.

Størelse: Klokker som gjerne kan dekke hele øret eller ligge på.

Type: Gjerne lukket og med støyreduksjon, men ingen krise. Men viktig at det ikke lekker mye lyd til andre i rommet.

Bruksområde: Hovedsakelig gaming og chatting over nett (skal delta i digitale undervisningsrom), men også fint om det er bra til film, musikk osv

Tillegsinfo: Ønsker både wireless og kabla -gjerne USB og 3.5 om mulig, men viktigst med USB slik at jeg er trygg på at den alltid fungerer til PC. God batteritid er også fint. 

Hvilket lydbilde liker/ønsker? Ekstra bass er bra. Gjerne 7.1 slik at det gir inntrykk av surround/atmos eller lignende. 

Hva har du ifra før, trives du med det? ja/nei, hvorfor? Har Sony wh 1000xm2 fra før og fornøyd med lyden. Men opplever at det er litt krøll med å koble de trådløst både til PC med både lyd og mic og kan være trøbbel om jeg bytter mellom feks discord, teams, Chrome. Det er ikke alltid alt funker, og må også endre innstillinger når jeg skal over på telefon ( vet ikke helt hvorfor, men). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cipher Panda skrev (20 timer siden):

XM3 er et godt utgangspunkt for den prisklassen, det skal ikke være noen problemer med bruk av apper enten det er PC/Android/iOS. HiFi klubben kan være behjelpelig med sånne spørsmål(evt. feilsøking) også.

Ja, det kunne jo vært et alternativ, men tror jeg vil foretrekke mulighet for USB-tilkobling også, det er vel ikke det med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...