Gå til innhold

Truckførerlappen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 15000...023

Koster det såpass ja. Tok truckfører verneplikten i 1998. Truckfører klasse 1, 2, 4 og tilleggsklassene 10.1 , 10,3 og 10.5

 

anbefaller å ta 1,2 og 4 samt noen klasse 10 tilleggsklaser (klemme, gaffel, etc)

Anonymous poster hash: 15000...023

Lenke til kommentar
Resort skrev (35 minutter siden):

Hvor enkelt er det å få en deltidsjobb i Oslo med dette mon tro? Mange søkere?

Det er hvertfall mange lager jobber som lyses ut, gjennom Manpower, Jobzone etc. Noen utlyses med, der truckførerbevis ikke er et krav, men en fordel. Så jeg tipper du stiller ganske sterkt. Nå er det kanskje ikke så mange deltidsjobber lyst ut, som jeg har sett.

Lenke til kommentar
ClarkGable skrev (17 minutter siden):

Det er hvertfall mange lager jobber som lyses ut, gjennom Manpower, Jobzone etc. Noen utlyses med, der truckførerbevis ikke er et krav, men en fordel. Så jeg tipper du stiller ganske sterkt. Nå er det kanskje ikke så mange deltidsjobber lyst ut, som jeg har sett.

Har sett noen få på Finn. 

 

sedsberg skrev (37 minutter siden):

Det aner jeg ikke. Men du stiller langt sterkere hvis du allerede har trucklappen og kan begynne på dagen. Det er en veldig billig investering.

Lappen har jeg på førstkommende onsdag^ Begynne på dagen? Jeg må jo søke først eller missforstod jeg deg? 

 

 

Endret av Resort
Lenke til kommentar
Gjest 15000...023

på min tid slutten av 90 tallet / starten av 2000 tallet. JEg bare gikk innom og spurte leder, og fikk jobb på dagen. Lederen spurte om jeg hadde tid til 2-3 timers opplæring med en gang.

Takket selvsagt ja, og starte for fullt neste dag. Dette var når jeg gikk på skole den gangen. Jobbet både fulltid etter skole og deltid ved siden av skolen

Anonymous poster hash: 15000...023

Lenke til kommentar
Gjest 15000...023 skrev (4 timer siden):

på min tid slutten av 90 tallet / starten av 2000 tallet. JEg bare gikk innom og spurte leder, og fikk jobb på dagen. Lederen spurte om jeg hadde tid til 2-3 timers opplæring med en gang.

Takket selvsagt ja, og starte for fullt neste dag. Dette var når jeg gikk på skole den gangen. Jobbet både fulltid etter skole og deltid ved siden av skolen

Anonymous poster hash: 15000...023

Dét var da. nå er nå. Nå er det sikkert 1000 mennesker innom sjefen hver dag og spør om jobb. Og det er bare flaks hvem som får en sjans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...