Gå til innhold

Hva forbinder du med å være et supermenneske?


catovs90

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært fasinert av prestasjoner og har alltid hatt lyst å være en person som folk ser på som et supermenneske.

Når jeg tenker supermenneske så mener jeg på ingen måte overmenneskelige krefter men på vanlige mennesker som presterer og oppnår mer enn de fleste andre. Eksempler på mennesker jeg ser på som supermennesker er Elon Musk, Bjørn Dælhie, Jason Bourne (jada, han er en fiktiv karakter :P) osv.

De siste årene har jeg eksperimentert mye med aksellerert læring, prøvd å komme opp med metoder på å få gjort mer hver dag, komme i bedre form osv.

 

Problemet er bare at jeg fortsatt ikke er i nærheten av å kunne ansees som supermenneske, men er heller rett og slett bare gjennomsnittlig. Jeg vil være alt annet enn gjennomsnittlig så jeg lurer på hva dere forbinder med supermennesker?

 

Hvilke egenskaper, ferdigheter og personlighet burde en ha for å bli sett på som supermenneske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... personlig, så er det rent nok sett for meg et menneske som er 100% genuint, som er 100% full av integritet, og som kan lede ethvert menneske opp til personlig suksess. Hvor lett dette er i forhold til ethvert lands lederskap er derimot et annet spørsmål.

Likevel, dette er et menneske jeg kaller nært nok et supermenneske. Han gjør en jobb samfunnet trenger med rent pågangsmot. En skikkelig arbeiderhelt.
 

 

 

 

For å ta med en kvinne i dette, så er denne skuespilleren, som spilte Regina i A place to call home, en ekstremt god skuespiller. Verdt å se de første 5 sesongene kun for den opptredenen. Hvis vi da ikke regner med alle de kvinnene som har jobbet hardt ved hjemmene og kjøkkenstuene i alle årtusener. De fortjener mer ros og skryt enn hva menn noen gang har fått. "Super" betyr for meg integritet .. og kvinner har i all tid sjelden hatt noe annet valg. De er virkelig de ekte hardingene.

Skikkelig godt skuespill ... synd man ikke får sett de neste 30 sekundene, du får laste ned episoden og sjekke
 

 

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...