Gå til innhold

Sovietrepublikken i Seattle


Anbefalte innlegg

De som har fulgt med på opptøyene i USA har kanskje sett at en gruppe "moderate opprørere" har tatt over en liten del av Seattle og kaller den "autonom". Koallisjonen som har tatt over er en blanding av kommunister, anarkister og småkjeltringer, med andre ord mer eller mindre "antifa".

Etter en dag tok en fyr som kalles "Raz" over makten og styrer med jernhånd, der de som ikke føyer seg får juling.

De har satt opp grensemur og har væpnede vakter som bevokter dem, men de virkelige ofrene her er de stakkarene som bor der eller har bedrifter der. De har blitt bedt om å betale "beskyttelsespenger" til disse kommunistene, og må vise ID for å få komme inn av "grensevaktene.

Noen ser sikkert ironien i at antifa sitt utopia allerede har grensekontroll, samtidig som de protesterer mot all form for grensekontroll mot mexico og buhu, og at de som har demonstrert mot politiet nå utøver vold og utpressing mens de kaller seg "people's guards" eller noe, i ekte kommuniststil.

Quote

“We’ve heard, anecdotally, reports of citizens and businesses being asked to pay a fee to operate within this area. This is the crime of extortion. If anyone has been subjected to this, we need them to call 911,” Assistant Chief of Police Deanna Nollette said on Wednesday.

...

Speaking on the condition of anonymity because they are not authorized to discuss the unfolding situation, the official told Fox News some people living in the area -- which includes numerous bars, restaurants, businesses and private residences  -- have been "begging for help because they are not being allowed into their homes without ID."

https://www.foxnews.com/us/seattle-protests-armed-guards-local-businesses-extortion

Her er noen bilder:

A volunteer works security at an entrance to the so-called "Capitol Hill Autonomous Zone" on June 10, 2020 in Seattle, Washington.

Sikkerhetskontroll og "grensemur"

CUSTOM_MAP_Seattle_Capital_Hill_Autonomous_Zone_Precint.png?ve=1&tl=1

Omfang på nåværende tidspunkt.

image.thumb.png.b0b30b6d906f9db88fe6d4135baef9ba.png

Matproduksjon / jordbruk som skal brødfø innbyggerne.

Og her er Raz...

 

Hvor lenge tror dere at kommunistparadiset vil vare?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pappkake skrev (10 minutter siden):

De som har fulgt med på opptøyene i USA har kanskje sett at en gruppe "moderate opprørere" har tatt over en liten del av Seattle og kaller den "autonom". Koallisjonen som har tatt over er en blanding av kommunister, anarkister og småkjeltringer, med andre ord mer eller mindre "antifa".

Etter en dag tok en fyr som kalles "Raz" over makten og styrer med jernhånd, der de som ikke føyer seg får juling.

De har satt opp grensemur og har væpnede vakter som bevokter dem, men de virkelige ofrene her er de stakkarene som bor der eller har bedrifter der. De har blitt bedt om å betale "beskyttelsespenger" til disse kommunistene, og må vise ID for å få komme inn av "grensevaktene.

Noen ser sikkert ironien i at antifa sitt utopia allerede har grensekontroll, samtidig som de protesterer mot all form for grensekontroll mot mexico og buhu, og at de som har demonstrert mot politiet nå utøver vold og utpressing mens de kaller seg "people's guards" eller noe, i ekte kommuniststil.

https://www.foxnews.com/us/seattle-protests-armed-guards-local-businesses-extortion

Her er noen bilder:

A volunteer works security at an entrance to the so-called "Capitol Hill Autonomous Zone" on June 10, 2020 in Seattle, Washington.

Sikkerhetskontroll og "grensemur"

CUSTOM_MAP_Seattle_Capital_Hill_Autonomous_Zone_Precint.png?ve=1&tl=1

Omfang på nåværende tidspunkt.

image.thumb.png.b0b30b6d906f9db88fe6d4135baef9ba.png

Matproduksjon / jordbruk som skal brødfø innbyggerne.

Og her er Raz...

 

Hvor lenge tror dere at kommunistparadiset vil vare?

 

Historien har vist og vil alltid vise at "revolusjonen spiser sine egne barn". Hvis man har fulgt med på hvilken retorikk disse folkene har så skjønner man dette. Disse folkene dukket ikke plutselig opp nå, dette er et miljø som har herjet amerikanske colleger gjennom mesteparten av 2010-tallet og har blitt mer og mer fanatiske og har fått professorer sparket fordi de våget å kritisere dem. Drapet på George Floyd var deres gjennombrudd og påskudd til å starte bråket. De er fanatikere og ekstremt paranoide. Så det som skjer er at de vil hakke løs på hverandre når noen plumper ut med et "feil" uttrykk, eller "microaggression" som det heter i dette miljøet. Det blir som den kinesiske kulturrevolusjonen, de går løs på hverandre og stiller ut hverandre til spott og spe.

The only people we hate more than the Romans are the fucking Judea Peoples Front

 

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
34 minutes ago, Morromann said:

The only people we hate more than the Romans are the fucking Judea Peoples Front

 

Haha ? Fra 1979, men så utrolig treffende for dagens situasjon!

"I want to be a woman! I want to have babies!"

Dette må jo være en parodi på den litt mer ekstreme venstresiden? 

 

29 minutes ago, jallajall said:

Det er noe ironisk over at de har bygd 'mur', bedriver grensekontroll og ikke lar hvem som helst slippe inn.

Ja, det er GANSKE ironisk og komisk etter at de har knust og brent og protestert utallige ganger fordi noen foreslår grensekontroll til USA!

Det er også helt fantastisk at lederen og "People's Police" allerede banker opp dissidenter og løper rundt med våpen. Det var visst ikke så lett å ha noe kontroll uten å ty til en form for vold uansett. Toppen på kransekaken er at de allerede har begynt med utpressing av de som bor der i ren mafia-style med "beskyttelsespenger".

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
pappkake skrev (6 minutter siden):

Haha ? Fra 1979, men så utrolig treffende for dagens situasjon!

"I want to be a woman! I want to have babies!"

Dette må jo være en parodi på den litt mer ekstreme venstresiden? 

 

 

Jeg tror nesten Monyt Python var synsk. Desverre er nok Python de neste som blir utsatt for sensur i det ultrapsykotiske klimaet man nå er igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Morromann said:

Jeg tror nesten Monyt Python var synsk. Desverre er nok Python de neste som blir utsatt for sensur i det ultrapsykotiske klimaet man nå er igjennom.

Ja, nå rives det statuer og alt av kulturarv skal viskes ut, så Monty Python blir vel det neste som blir brent på bålet!

Det har gått så langt som at Netflix har fjernet "Tatt av vinden" og jeg har til og med sett folk som har ment at vi må rive statuene av norges første konge, siden vi hadde en jødeparagraf i den opprinnelige grunnloven.

For en tid å leve i!

Her er en rapport fra CHAZ, for å holde det litt on topic...

 

Endret av pappkake
  • Liker 2
Lenke til kommentar
39 minutes ago, pappkake said:

Det har gått så langt som at Netflix har fjernet "Tatt av vinden" og jeg har til og med sett folk som har ment at vi må rive statuene av norges første konge, siden vi hadde en jødeparagraf i den opprinnelige grunnloven

Ja, man kan spørre seg selv hvor mye tenking de gjør før de kommer med disse forslagene. 

Det er jo snilt av disse "utbryterne" i det minste å dokumentere sine egne kriminelle handlinger. 
Dette er jo i minste fall frihetsberøvelse når de leker politi og prøver å se ID, og organisert mafiavirksomhet når de utpresser butikkeiere for penger.
Kan dette være landsforræderi også, siden de tross alt forsøker å løsrive seg fra nasjonen, selv om de ikke kommer til å lykkes selvsagt?

Forhåpentligvis vil alle disse bli stilt for retten og få de strenge dommene de fortjener. 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, debattklovn said:

Presidenten om sovietrepublikken i Seattle: sender inn soldater om det er det som må til for å gjenopprette orden
https://www.breitbart.com/clips/2020/06/11/trump-on-seattle-if-we-have-to-go-in-were-going-to-go-in/

Jeg gir dette kriminelle eksperimentet en uke til før alt er tilbake som normalt  ?
 

Man trenger ikke militæret, bare svar med samme mynt, sett væpnede vakter utenfor og ikke slipp dem inn i "USA" igjen.

Når de har spist opp all ferdigpizza og denslags kommer de til å sulte ihjel i løpet av noen dager...

De tror de kan brødfø hundrevis av kommunister med noe vissen basilikum og et par tomater (som sikkert ikke rekker å modne uansett)

?

Det er helt utrolig hvor inkompetente de er!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (22 minutter siden):

Presidenten om sovietrepublikken i Seattle: sender inn soldater om det er det som må til for å gjenopprette orden
https://www.breitbart.com/clips/2020/06/11/trump-on-seattle-if-we-have-to-go-in-were-going-to-go-in/

Jeg gir dette kriminelle eksperimentet maks en uke til før alt er tilbake som normalt  ?
 

Jeg synes de skal la dem holde på slik at det brenner ut av seg selv. Som sagt så er disse folkene ekstremt fanatiske og paranoide og slik absolutt ALL erfaring viser med slike fanatikere så ender med at de begynner å anklage og dømme hverandre for feiltanker og "frafall" for den minste feil. Det vil skje til en etter en begynner å tenke "det jeg hadde og kjente var jo kjempebra" og forlater utopia. Se ikke bort i fra at mange av disse om 5 år er hardcore konservative. Det har skjedd før.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Morromann said:

Jeg synes de skal la dem holde på slik at det brenner ut av seg selv. Som sagt så er disse folkene ekstremt fanatiske og paranoide og slik absolutt ALL erfaring viser med slike fanatikere så ender med at de begynner å anklage og dømme hverandre for feiltanker og "frafall" for den minste feil. Det vil skje til en etter en begynner å tenke "det jeg hadde og kjente var jo kjempebra". Se ikke bort i fra at mange av disse om 5 år er hardcore konservative. Det har skjedd før.

Jeg er helt enig, det er null sjanse for at dette ikke blir katastrofe. Det eneste som holder dem i live nå er at liberale tullinger og sympatisører (inkludert ordføreren i Seattle) sender inn forsyninger.

La dem få ha en liten "autonom" Sovietrepublikk i noen dager... de blir nok lei. Og ja, om man bruker makt så fyrer man bare enda mer opp under vrangforestillingene deres og de får leke offer igjen...

Image

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
pappkake skrev (10 minutter siden):

Jeg er helt enig, det er null sjanse for at dette ikke blir katastrofe. Det eneste som holder dem i live nå er at liberale tullinger og sympatisører (inkludert ordføreren i Seattle) sender inn forsyninger.

La dem få ha en liten "autonom" Sovietrepublikk i noen dager... de blir nok lei. Og ja, om man bruker makt så fyrer man bare enda mer opp under vrangforestillingene deres og de får leke offer igjen...

Image

 

De får sikkert abstinenser og kommer i ubalanse om Internet-forbindelsen forsvinner og det er stengt for tilgang til Twitter, Tik Tok og Instagram. Da går sikkert noen lei og reiser hjem til mamma og pappa.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
2 hours ago, jallajall said:

Mayor Jenny Durkan: it is a peaceful expression of our community's collective grief and their desire to build a better world.

 

Dama må nesten være tilbakestående.

Husker første gang jeg var i Seattle på starten av 2000 tallet.. fantastisk by da (bortsett fra været). Siste jeg var der i 2016 tenkte jeg at byen var ødelagt. Uteliggere overalt og null liv i byen. Tenkte at hit skal jeg aldri mer igjen. SF er det samme, fra fantastisk til katastrofe. Nå er det også en white flight fra både SF og LA.. Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar

KOMMUNISME ?

Få ting er like morsomt å se i praksis... de har allerede begynt med omfordeling også. I stedet for den klassiske klassekampen vil dette dreie seg om å omfordele til svarte. Er det ikke en eller annen fetish hvor menn tenner på å gi bort alt de eier og domineres finansielt av kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Her er jeg for å barrikadere dem inne, gi en tidsfrist og om den ikke overholdes så skyte til det er stille. Hvis du har tenkt å forlate samfunnet så skal du forlate det fullt og helt. Det kan du ikke gjøre mens du ennå er inne i en by.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...