Gå til innhold

Horizon II: Forbidden West avduket - se den første traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Horizon er et av de beste spillene jeg har spilt uansett platform. Det blir kjøp av PS5 senest når Horizon II kommer ut, men kanskje før.

Siden Horizon I nå kommer til PC (etter 3 år) så kommer nok også Horizon II til PC om PC-salget av Horizon I går bra.

Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (20 timer siden):

Dette spillet skal jeg ha. :love: Håper den kommer i fysisk utgave da, som kanskje er usannsynlig, forundrer meg ikke? :cry:

 

Hvorfor er det usannsynlig ? PS5 kommer jo med BD-drev.

 

Jeg ble aldri helt bergtatt av det første spillet i grunn, mye mulig at jeg startet på det under en litt "mettet" åpen-verden periode..og av den grunn tok det meg en 2-3 forsøk på å gidde å spille igjennom. En helt fantastisk verden de har skapt, kanskje det peneste spillet denne generasjonen..men ble liksom aldri dratt med på historien og karakterene var mildt sagt ikke så mye å bli engasjert av.

Helt greit spill. Men jeg skal selvsagt begi meg utpå dette her :D

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (28 minutter siden):

 

Hvorfor er det usannsynlig ? PS5 kommer jo med BD-drev.

 

Jeg ble aldri helt bergtatt av det første spillet i grunn, mye mulig at jeg startet på det under en litt "mettet" åpen-verden periode..og av den grunn tok det meg en 2-3 forsøk på å gidde å spille igjennom. En helt fantastisk verden de har skapt, kanskje det peneste spillet denne generasjonen..men ble liksom aldri dratt med på historien og karakterene var mildt sagt ikke så mye å bli engasjert av.

Helt greit spill. Men jeg skal selvsagt begi meg utpå dette her :D

Les hva jeg skriver. Jeg sa "kanskje er". ??

Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (3 minutter siden):

Les hva jeg skriver. Jeg sa "kanskje er". ??

Så klart kommer det i fysisk utgave når PS5 kommer i både digital versjon og Blu-ray :)

Dette spillet ser interessant ut. Må vel skaffe meg dette når PS5 er i hus.. :D 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
-
Merko // Innlegget nyttig? Gjerne p%2FcCekIt6%2Fs%2Fc0055d5e8159ef002082002d4fdd957ea3f2f700997d71680fac236d7f76f2b8.png?alt=media&token=a4212806-1e92-4f27-8088-4e0a236dfdaceller p%2FcCekIt6%2Fs%2F8fad5e0eaf8e56c53a0435975507da422a2720d27948ca7425cfdaa539ce43fa.png?alt=media&token=65357791-b322-43bc-b72a-c0712e285364 innlegget!
Mine Anbefalte Chrome / Edge Plugins
Den store 3D-print tråden - Printer du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...