Gå til innhold

Se PlayStation 5-presentasjonen her klokka 22:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sir-Allistair skrev (4 minutter siden):

Må si jeg lo høyt når GTA5 åpna hele showet. Makan til melking av et spill!

Enig. Første du viser når du lanserer en ny konsoll er et 7 år gammelt spill? Ikke bra, men de tjente nok sikkert en del penger på det stuntet.


Spider-Man ser kult ut da! Definitivt mitt favoritt-spill som var eksklusivt til PS4.

Lenke til kommentar

Synes det var overraskende mange spennende titler, men ble ikke spesielt imponert over grafikken vi fikk servert. Selvsagt mye pre alpha gameplay så det kan jo bli bedre. 

Trudde Spiderman bare var en DLC, så ekstremt likt ut, men var visst et eget spill. Digget det forrige så klar for mer jeg :)

Greit fornøyd jeg altså, men kunne gjerne tatt en boring design edition også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, barezell said:

Synes det var overraskende mange spennende titler, men ble ikke spesielt imponert over grafikken vi fikk servert. Selvsagt mye pre alpha gameplay så det kan jo bli bedre. 

Trudde Spiderman bare var en DLC, så ekstremt likt ut, men var visst et eget spill. Digget det forrige så klar for mer jeg :)

Greit fornøyd jeg altså, men kunne gjerne tatt en boring design edition også. 

Blir noe annet når man ser trailerne i 4k 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
barezell skrev (7 minutter siden):

Synes det var overraskende mange spennende titler, men ble ikke spesielt imponert over grafikken vi fikk servert. Selvsagt mye pre alpha gameplay så det kan jo bli bedre. 

Trudde Spiderman bare var en DLC, så ekstremt likt ut, men var visst et eget spill. Digget det forrige så klar for mer jeg :)

Greit fornøyd jeg altså, men kunne gjerne tatt en boring design edition også. 

Tipper det blir noe helt annet å se det i full oppløsning. Store forventninger til Horizon! 

Lenke til kommentar

Helt sikkert, var enkelte spill jeg fikk veldig sansen for. Den tegne/anime graikken i [Insert name] starta på K? 4 bokstaver :p .... uansett. Så helt fantastisk nydelig ut! 

Og resident evil trailern hadde enkelte scener som så ekstremt bra ut.  

veldig spent på info om oppløsning/fps. Får vi(som jeg synes vi burde) 4k 60 fps på storspilla så er jeg greit happy jeg altså :)

ninjaedit! 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
11 minutes ago, barezell said:

Helt sikkert, var enkelte spill jeg fikk veldig sansen for. Den tegne/anime graikken i [Insert name] starta på K? 4 bokstaver :p .... uansett. Så helt fantastisk nydelig ut! 

Og resident evil trailern hadde enkelte scener som så ekstremt bra ut.  

veldig spent på info om oppløsning/fps. Får vi(som jeg synes vi burde) 4k 60 fps på storspilla så er jeg greit happy jeg altså :)

ninjaedit! 

1440p 30fps oppskalert til 4k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...