Gå til innhold

LØST: Ødelagt vifte på ASUS GTX 1080Ti ROG Strix Gaming


Anbefalte innlegg

På mitt Asus Maximum X Apex har jeg en vfite montert over M.2 ssd'n min og skulle justere vinkelen på denne jeg kom bort i bakerste vifta på mitt ASUS GTX 1080Ti ROG Strix Gaming med lillefingeren så vidt. Gikk noen sekunder så datt et vifteblad av.?

Dette kilte seg mellom kjøler og vifte og dro med seg 2 vifteblader til før jeg fikk stoppet pc.

Noen som vet om en får kjøpt løse vifter med/uten motor, eventuelt ett sett med 3 vifter om noen selger oppgraderings vifte sett eller liknende.

Eller noen som vet om noen som har en passende kjøler liggende.

Det finnes 2 versjoner av dette skjermkortet, mitt har serienummer: HBYVCM049966

Joda vet det er mulig med vannkjøling, men kanskje litt sent i kortet livs syklus til og koste på dette, uansett er det vel lettere og avhende til bruktmarked med fungerende original kjøler.

 

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...