Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting fra fortiden som blir løyet om


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner d er litt vanskelig å skrive dette... Men siden d er så mange mannfolk her inne, så kanskje jeg får noen fornuftige svar ?

Jeg har vært sammen med typen i ca 2 år. Det tok nesten 1 år før jeg fikk møte en eneste venn av han. Og det er greit nok. Det virker som om han egentlig aldri har villet inkludere meg så mye i livet sitt enda vi har bodd sammen i perioder (han har vært mye hos meg).

Jentevenner har han ikke prata om i det hele tatt, så jeg spurte for lenge siden om han hadde noen. Fant ut at han hadde noen få, bl.a 1 han hadde vært betatt av, men de hadde ikke så mye kontakt lenger. (Sier han..)

 

Her om dagen fant jeg ut at det var visst en hel del mer mellom dem, enn han fortalte. Og greit nok at det er lenge siden, men jeg lurer på hvorfor han prøvde å skjule dette for meg og spesielt siden d er så lenge siden (!)

Så pga det så kjenner jeg at det stikker litt... Jeg vil jo ikke at det skal gjøre d, men når folk ikke sier hele sannheten og den kommer for en dag så.. er d vel bare sånn. Spesielt siden hun fremdeles er i hans omgangskrets og de fremdeles skriver med hverandre (i guess, men ikke ofte).

Så spørsmålet mitt er: hvorfor føler mannfolk at de trenger å holde sånt skjult? Hjelp meg gjerne å forstå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest e47be...f18

Jeg synes ikke at det er noe å fortelle om alle bekjenskaper og venner en har. Om jeg for eksempel har vært betatt av ei jente eller har vært på date eller vært sammen som venner uten det har sjedd noe. Synes ikke dette har noe interesse for et eventuelt fremtidig forhold.

Anonymous poster hash: e47be...f18

Lenke til kommentar
Gjest e47be...f18

Jeg mener at han bør få lov å ha kontakt med venner og jentevenner uten å gi så mye informasjon til deg om det. Han kan selvfølgelig ikke ha noe flørtene/romantisk opplegg på si da, det blir noe helt annet.

Anonymous poster hash: e47be...f18

Lenke til kommentar

Takk for svar... for meg er det vanlig å være åpen om sånt, spesielt hvis man spør..

Generelt så virker det som om mannfolk er mer lukka når det kommer til sånne ting enn damer. Uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Men jeg kan ha forståelse av at folk kanskje er forskjellig der. Skal prøve å ikke henge meg så mye opp i det.

Lenke til kommentar
Macadamia skrev (18 minutter siden):

Takk for svar... for meg er det vanlig å være åpen om sånt, spesielt hvis man spør..

Generelt så virker det som om mannfolk er mer lukka når det kommer til sånne ting enn damer. Uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Men jeg kan ha forståelse av at folk kanskje er forskjellig der. Skal prøve å ikke henge meg så mye opp i det.

Det kan ha sammanheng med hans tidligere erfaringer. Der han fortalte slike ting til kjæresten (nå eksen) og hun ble alt for sjalu. Evt han er berre lukka. Eller han vil ikkje inkludere deg for mye. Vanskelig å si. Prøv å ikkje stresse for mye med det, vi er alle ulike.
Om du må stresse med det, så kan du heller prøve å snakke med han

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
aomt skrev (53 minutter siden):

Det kan ha sammanheng med hans tidligere erfaringer. Der han fortalte slike ting til kjæresten (nå eksen) og hun ble alt for sjalu. Evt han er berre lukka. Eller han vil ikkje inkludere deg for mye. Vanskelig å si. Prøv å ikkje stresse for mye med det, vi er alle ulike.
Om du må stresse med det, så kan du heller prøve å snakke med han

Takk for svar.

Jeg kan prøve å ta det forsiktig opp ved en anledning som faller seg naturlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...