Jump to content
Thunderhead

Har du forhåndsbestilt PS5?

Har du eller skal du forhåndsbestille PS5?  

138 members have voted

1. 1. Har du eller skal du forhåndsbestille PS5?

• Ja!
      52
    • Nei, men kommer til å gjøre det før den kommer i salg.
      8
    • Nei!
      78

Recommended Posts

Allostasis skrev (11 timer siden):

Jeg lurer på hva folk er villig til å betale for en PS5 skulle det vise seg å være stor mangel på lansering, med tanke på hva folk er villig til å gå ut for å få ett RTX3080 tidlig nå...

Jeg synes virkelig ikke noe om privatpersoner som kjøper utelukkende for å selge videre. 

• Like 2

4 hours ago, RaptorStrike said:

Jeg synes virkelig ikke noe om privatpersoner som kjøper utelukkende for å selge videre. 

Ikke jeg heller. Jeg kjøpte til meg selv på elkjøp. Men skal ærlig si at jeg hadde solgt den for det dobbelte av hva jeg betalte hvis det er folk som er så desperate. En tusenlapp eller to hadde jeg ikke brydd meg om å selge for.

Allostasis skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller. Jeg kjøpte til meg selv på elkjøp. Men skal ærlig si at jeg hadde solgt den for det dobbelte av hva jeg betalte hvis det er folk som er så desperate. En tusenlapp eller to hadde jeg ikke brydd meg om å selge for.

Personlig ønsker jeg ikke å selge sjela mi...

Allostasis skrev (På 22.9.2020 den 21.22):

Jeg lurer på hva folk er villig til å betale for en PS5 skulle det vise seg å være stor mangel på lansering, med tanke på hva folk er villig til å gå ut for å få ett RTX3080 tidlig nå...

Bare å ta kontakt med meg på melding 90799145 hvis du vil selge forhåndsbestillingen din (med forbehold om levering på lanseringsdato)

barezell skrev (17 minutter siden):

Helt innafor å selge om folk er gærne nok til å overbetale imo. 

Enig. Jeg er ikke helt låst til PS5. Har hatt PS4 og Xbox One X, og begge har sine kvaliteter. Viser det seg de første dagene etter release i USA at XSX gruser PS5 på alle punkter (lite trolig) så kan alt skje. Uaktuelt å ha begge konsollene, så mye gamer jeg ikke! :)

Do you think komplett will send from warehouse or will it come from the supplyier?

I live in Troms when do you think i will get it. Its coming with postnord.

Frode68 skrev (24 minutter siden):

Fikk en beskjed fra Power idag at Ordren klargjøres for sending. Gjelder PS5 med diskdrive. :)

dde8dfffee562b2b8cda6acf81f4c637.gif

Fra Elkjøp Gamings IG-konto: «Alle som har bestilt PS5 vanlig får til lansering. De fleste som har bestilt PS5 digital får til lansering, og alle får i år. Der det er endringer vil kunden bli kontaktet.»

• Like 1

Hans79 skrev (4 minutter siden):

Har fått mail fra komplett, at jeg får en ps5 i år. Men ikke før 12 desember. Er det noen andre som får fra komplett på lanseringsdagen?

Vent nå. Du fikk mail fra komplett idag? Har ikke fått noe mail hittils i det siste. Står enda: "på lager 17. november" 

Når bestilte du i april? (klokkeslett)

39 minutes ago, Andaras said:

Vent nå. Du fikk mail fra komplett idag? Har ikke fått noe mail hittils i det siste. Står enda: "på lager 17. november" 

Når bestilte du i april? (klokkeslett)

When did you order ?

Nei nei ikke idag. Bestilte 22 april. Fikk melding en gang i september. Lurte bare om andre fra komplett får på lanseringsdag,

Syns det var rart at de fikk inn i desember.

Hans79 skrev (22 minutter siden):

Nei nei ikke idag. Bestilte 22 april. Fikk melding en gang i september. Lurte bare om andre fra komplett får på lanseringsdag,

Syns det var rart at de fikk inn i desember.

Ahh, skjønner! Altså, jeg veit ikke. Står hittils november, men man vet aldri med komplett nå for tiden:P