Gå til innhold

ANMELDELSE: Command & Conquer Remastered Collection


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med vanvittig framedrops og stuttering.  Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent.  Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund.

Endret av Couchfighter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Couchfighter skrev (8 timer siden):

Sliter med vanvittig framedrops og stuttering.  Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent.  Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund.

Særlig på første oppdraget slet jeg med dette. Men etterpå ble det mye bedre. Slitet fremdeles mrd litt framedrops innimellom, men ikke noe som ødelegger opplevelsen i stor graf. Men ja håper dette fikses fort.

Synes det er rart anmeldelsen ikke nevner noe om den fantastiske musikken, alle lydsporene er remixa og fått nye versjoner samtidig som all musikken også er der i sin orginale form. I mine øyne er dette kanskje den desidert beste delen av remasteren. Det at man også kan observere og se på andre sine multiplayer kamper er et fint tilegg.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Groundbreaking-Maize said:

"Overfloder" er jaggu et sterkt uttrykk. Tråden er lang fordi det er fem-seks stykker som har problemer, og resten forsøker å hjelpe.

Spillet er forsåvidt ikke W7 kompatibelt.

Windows 7 er dødt og begravet.

Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden):

"Overfloder" er jaggu et sterkt uttrykk. Tråden er lang fordi det er fem-seks stykker som har problemer, og resten forsøker å hjelpe.

Spillet er forsåvidt ikke W7 kompatibelt.

Støttet til Windows 7 ble avsluttet i januar så det er vel ikke overraskende i grunn ?

Lenke til kommentar

Flytta Steam installasjonen min fra vanlig HD til en SSD og det hjalp betraktelig på ytelsesproblemene.  Utviklerne er og klar over problemet for enkelte og jobber med litt fiksing.  Bortsett fra ytselses problemene som jeg og en del andre har, så er denne utgivelsen flott, og gjør slappe remasters som Warcraft III Reforged til skamme.

Lenke til kommentar

For min del er dette akkurat slik jeg husker det på godt og vondt... Alt ser og høres fantastisk ut, men styrkene dine er så dumme at man får fnatt. Jeg håper vi får se den samme behandlingen med Red alert 2 og Generals, det var mine favoritter i C&C universet.

Lenke til kommentar
On 6/6/2020 at 1:27 AM, Couchfighter said:

Sliter med vanvittig framedrops og stuttering.  Når man klikker på bygge ordre eller gir tropper ordre så må man gjøre det 3-4 ganger for å være sikker på at noe skjer, fordi spillet dropper inputs konsekvent.  Steam forumet overfloder av folk med samme problem, så jeg er langt fra alene om det. Spiller på en desktop pc med i7-9700k cpu og 2080 gpu. Må bare la dette spillet ligge en liten stund før jeg bikker over 2 timer på Steam og se om det blir fiksa, ellers blir det refund.

Gjelder dette begge titlene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...