Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vurdere å kjøpe en fleshlight, ønsker svar fra kvinner.


Gjest b02f3...1b6

Anbefalte innlegg

Gjest b02f3...1b6

Vi er i slutten av 30 årene og min kone vil rett og slett ikke ha sex med meg. Det handler enkelt om at sex ikke er en greie for henne og noe hun ikke har behov for, jeg tolker det slik at hun da ikke liker det så godt heller vel.

Lest mange samlivs eksperter si "dere må snakke om det". Men det er jo ikke noe å snakke om. Om jeg ikke liker blodpudding, så er det ikke slik at jeg plutselig liker blodpudding bare fordi jeg snakker om blodpudding.  Jeg kunne sikkert bønnfalt henne og overtalt til sex en gang annen hver uke, men det er ikke noe jeg ønsker å gjøre.

Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse en fleshlight (et vagina sex leketøy). Jeg ønsker tilbakemeldinger på hva kvinner ville ha syns om mannen hadde en fleshlight i skuffen som gang jevnlig brukte, gitt min situasjon.

Ønsker ærlige tilbakemeldinger da dette er et ærlig spørsmål.

Anonymous poster hash: b02f3...1b6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du misforstår «snakke sammen». Det betyr ikke at du skal overtale henne til å ha sex med deg. Det handler om at dere må få avklart hvor mye dette betyr den ene eller andre veien for deg og henne, og prøve å komme til løsninger. En løsning kan være fleshlight som du her spør om - men åpenbart ikke har pratet med henne om. Et annet alternativ er å ha elskerinne(eller flere). Sølibat er et kjipt alternativ. Å gå fra hverandre er et annet kjipt alternativ.

Men dere må PRATE! Ikke overtale eller krangle. Prate. Finne løsninger. Lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 91413...9ea
Gjest b02f3...1b6 skrev (På 4.6.2020 den 22.31):

Vi er i slutten av 30 årene og min kone vil rett og slett ikke ha sex med meg. Det handler enkelt om at sex ikke er en greie for henne og noe hun ikke har behov for, jeg tolker det slik at hun da ikke liker det så godt heller vel.

Lest mange samlivs eksperter si "dere må snakke om det". Men det er jo ikke noe å snakke om. Om jeg ikke liker blodpudding, så er det ikke slik at jeg plutselig liker blodpudding bare fordi jeg snakker om blodpudding.  Jeg kunne sikkert bønnfalt henne og overtalt til sex en gang annen hver uke, men det er ikke noe jeg ønsker å gjøre.

Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse en fleshlight (et vagina sex leketøy). Jeg ønsker tilbakemeldinger på hva kvinner ville ha syns om mannen hadde en fleshlight i skuffen som gang jevnlig brukte, gitt min situasjon.

Ønsker ærlige tilbakemeldinger da dette er et ærlig spørsmål.

Anonymous poster hash: b02f3...1b6

Eksen hadde en fleshlight. Han orka aldri bruke den pga den måtte rengjøres osv. Ble for mye tiltak, så han holdt seg til høyrehånda. ? Var til og med jeg som kjøpte fleshlighten til han. Dette var når vi ikke var sammen lenger men når vi møttes for å ha sex en gang i blant. Var en periode jeg ikke orka å møtes så ofte pga jeg jobbet så da kjøpte jeg han en. 

Hadde ikke brydd meg om mannen hadde hatt det liggende. Hadde dog brydd meg om han klarte å komme i den, men ikke i meg. 

Anonymous poster hash: 91413...9ea

Lenke til kommentar

Hvis jeg av en eller anna grunn ikke orka å ha sex med han jeg er sammen med, så hadde jeg syntes det var helt innafor at han brukte leketøy.

Hvis jeg skulle blitt sur for det, så hadde jeg bare vært egoistisk. Eller så hadde det ligget noe mer bak, som jeg ikke klarte å formidle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...