Gå til innhold

Flytte kontakter fra Google Chrom til Outlook


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker og få en ny Epost Outlook bruker i dag Gmail.  Hva gjør jeg selv -Ekspoter som     -  markert    Goog-CSV  går videre til Outlook-CSV -Eksporter.  Jeg får en Mappe på på  mitt Skrivebordet -   der kommer alle mine kontakter  i Excel format.

og Mappen er i Excel format  den kan da ikke brukes til noe flytting  -  Her er det stopp

.Forstå ikke hva jeg kan bruke den til?   Er der noen som kan hjelpe meg så jeg får plassert mine kontakter i Outlook -

Jeg har lastet ned Outlook og opprettet Konto.  Hva gjør jeg feil her Takk for hjelp.   

 (har begrenset erfaring på computer)

Kaopra.

contacts (10).csv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg forsøkte å svare deg - så ble det borte så klart -    1 jeg må ha alt med en Teskje? 

Trinn 1 har jeg forsøkr mer en 10 gange

Trinn 2  se  vedlegg - jeg er logget inn - har også poster der -      men jeg må finne Adresseboken    så jeg får limt inn mine kontakter.

Er det en skjult hemmelighet?    Hvia ja så forklar lidt mer  hvis du kan -      hvis ikke da dropper vi dette --

om jeg skal bruke timer   er dette ok det har jeg gjort før.  Takk.

Loog in..JPG

Lenke til kommentar

Trinn 1 er altså at du eksporterer kontaktene til en fil i Outlook CSV format (filen heter contacts.csv) som du da lagrer på maskinen din en eller annen plass, f.eks på skrivebordet.

Trinn 2 beskriver hvordan du importerer kontakter fra en slik CSV fil. Det kan være litt forskjellig hvordan dette gjøres avhengig av hvilket program du har (Beskrivelsen gitt var for Outlook 2013 eller 2016).

Om det er Outlook online du har så tror jeg det er: https://outlook.live.com/people/0/

Der det i øvre høyre hjørne er et valg: Administrer. Og under der finnes "Importer kontakter" menyen.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Hei Takk igjen for hjelp  - men nå har jeg kjørt hrlt i grøfte se på dette    https://ibb.co/XxRR4Bn

Jeg fikk en grå plate på akrivebordet - restartet på nytt å da forsvandt den var ikke til noen nytte den.

Nå sletter jeg alt å prøver helt fra nytt nå - - Laster ned programmet på nytt å tar dt fra dn kanten .

Gir ikke opp  får sjå jeg kommer tilbake om jeg får lov nå ser det mørkt ut så langt jeg prøver igjen Hei så lenge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...