Gå til innhold

Nei, digital ID skal ikke sprøytes inn i kroppen via vaksiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blander de vel også inn quantum dots, som jo er akkurat det, at man legger igjen en "ID" på vaksiner man har tatt, som jo Bill Gates har finansiert.
Men nå er jo  quantum dots bare dotter i ett bestemt mønster som en tatovering og synlig under infrarødt lys.

Når de mikser sammen ett nytt digitalt ID-system , nye vaksiner og quantum dots som ett produkt får man slikt konspiratorisk tull.
Litt trist at artikkelen ikke nevner quantum dots, som vel er en stor grunn til at de tror digital ID skal sprøytes inn..

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Man skulle tro at i en tid der mennesker har tilgang til all verdens opplysninger ved fingertuppene, så ville slike teorier som dette være en saga blott. Men spør du meg har antallet konspirasjonsteorier eksplodert etter internett, og spesielt sosiale medier. Jeg tror mennesker rett og slett trenger noe annet enn sannheten å tro på. Er sikkert slik mange religioner har sitt opphav også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Nei, digital ID skal ikke sprøytes inn i kroppen via vaksiner"

 

så det de bommet på, var at det var via vaksine? Mens selve konseptet "intravenøs ID" ikke er utelukket? Siker på at dette kommer i en eller annen form. Først på kjeltringer og andre uønskede individer, deretter på hele befolkningen. Bare vent. (og som vanlig er hensikten selvsagt alltid god, ingen grunn til frykt osv.)

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (1 minutt siden):

så det de bommet på, var at det var via vaksine? Mens selve konseptet "intravenøs ID" ikke er utelukket? Siker på at dette kommer i en eller annen form. Først på kjeltringer og andre uønskede individer, deretter på hele befolkningen. Bare vent. (og som vanlig er hensikten selvsagt alltid god, ingen grunn til frykt osv.)

DNA funker jo fint til dette, og det har alle allerede uansett og legger fra oss i praksis over alt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (1 time siden):

Sykt at det finnes mennesker som faktisk kan tro noe så dumt. 

Korona og 5G, antivaksere og alt dette konspirasjonssprøytet har gått for langt.

Ja, det håper jeg også Men så er det det med djevelen i detaljene. Som nevnt er det noe som heter "qaunton dots" som det er mulig å sprøyte inn med vaskinen. Teknologien er oppfunnet. For meg er det helt uaktuelt og kommer ikke på tale å sprøyte inn noe annet en antistoffer mot viruset og ikke noen tillegsting. Det er en absolutt betingelse for at jeg skal ta vaskinen. Om det å nekte å ta "hele pakka" innebærer at jeg nektes adagang til diverse land eller får avslag på visumsøknader so be it.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (6 minutter siden):

Ja, det håper jeg også Men så er det det med djevelen i detaljene. Som nevnt er det noe som heter "qaunton dots" som det er mulig å sprøyte inn med vaskinen. Teknologien er oppfunnet. For meg er det helt uaktuelt og kommer ikke på tale å sprøyte inn noe annet en antistoffer mot viruset og ikke noen tillegsting. Det er en absolutt betingelse for at jeg skal ta vaskinen. Om det å nekte å ta "hele pakka" innebærer at jeg nektes adagang til diverse land eller får avslag på visumsøknader so be it.

De blir ikke sprøytet inn med vaksinen, det går kun i huden. Det er i praksis bare en usynlig tatovering.
Neppe særlig aktuelt i Norge, men er nok nyttig der man i utgangspunktet ikke har legejournaler og lignende.

Jeg antar du ikke tar vaksiner og har lest deg godt opp på hvordan de fungerer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
aklla skrev (19 minutter siden):

De blir ikke sprøytet inn med vaksinen, det går kun i huden. Det er i praksis bare en usynlig tatovering.
Neppe særlig aktuelt i Norge, men er nok nyttig der man i utgangspunktet ikke har legejournaler og lignende.

Jeg antar du ikke tar vaksiner og har lest deg godt opp på hvordan de fungerer?

Joda, jeg har tatt en del vaksiner men har ikke for vane å lese "vilkår og betingelser". Men jeg burde kanskje gjøre det? Og "unsynlig tatovering" hvis det er hva de kaller det er helt uaktuelt for meg. Det vil holde lenge at de registrerer meg. Det har man dataprogrammer som tar seg av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734

Det aller beste med konspirasjonsteorier er at man finner opp eller tar en som fremstår temmelig lite realistisk også blåser man den opp til at "alle som er uenige med oss tror på denne galskapen" og på den måten kan man gjøre narr av folk som ikke stoler på at staten og (i dette tilfellet) legemiddelindustrien gjør bare det som er i folk flest sine interesse og ikke ting som bare er i deres interesse, selv om det skulle gå utover befolkningens interesse.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (19 minutter siden):

Joda, jeg har tatt en del vaksiner men har ikke for vane å lese "vilkår og betingelser". Men jeg burde kanskje gjøre det? Og "unsynlig tatovering" hvis det er hva de kaller det er helt uaktuelt for meg. Det vil holde lenge at de registrerer meg. Det har man dataprogrammer som tar seg av.

Tenkte bare ettersom du ikke tar med noe annet enn antistoffer, og at ingen vaksiner inneholder antistoffer, så kan du jo ikke ta noen. Og alle vaksiner inneholder jo flere stoffer også, som av forskjellige grunner er nødvendige.
Du har jo tatt en vurdering om dine krav for å ta vaksiner, jeg antok jo denne vurderingen var bygget på en eller annen form for kunnskap..

Men ja, her fungerer det med ett datasystemer og det er heller ikke oss som er målgruppen, men f.eks de i fattige strøk i Afrika eller andre lignende steder der de ikke har slikt datasystemer.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
aklla skrev (31 minutter siden):

Tenkte bare ettersom du ikke tar med noe annet enn antistoffer, og at ingen vaksiner inneholder antistoffer, så kan du jo ikke ta noen. Og alle vaksiner inneholder jo flere stoffer også, som av forskjellige grunner er nødvendige.
Du har jo tatt en vurdering om dine krav for å ta vaksiner, jeg antok jo denne vurderingen var bygget på en eller annen form for kunnskap..

Men ja, her fungerer det med ett datasystemer og det er heller ikke oss som er målgruppen, men f.eks de i fattige strøk i Afrika eller andre lignende steder der de ikke har slikt datasystemer.

Så denne "tatoveringen" vil bli pålagt innbyggere i fattige afrikanske land og eventuelt også en del andre land? Og vil det være en betingelse for å besøke/slippe inn i forskjellige land?

Lenke til kommentar

Pålagt vet jeg nå ikke, men de er gjerne oppegående nok til å se fordelene med noe slikt :)
Nå er det jo ikke i bruk og enda ikke testet ferdig, så det er umulig si noe om fremtidig bruk.

Hvorfor skriver du tatovering med ""? Det er ingenting annet enn en tatovering med en annen type blekk enn vanlig og bestående av noen prikker i stedet for ett bilde/mønster..

Lenke til kommentar
aklla skrev (10 minutter siden):

Pålagt vet jeg nå ikke, men de er gjerne oppegående nok til å se fordelene med noe slikt :)
Nå er det jo ikke i bruk og enda ikke testet ferdig, så det er umulig si noe om fremtidig bruk.

Hvorfor skriver du tatovering med ""? Det er ingenting annet enn en tatovering med en annen type blekk enn vanlig og bestående av noen prikker i stedet for ett bilde/mønster..

Jeg er generelt imot tatoveringer av noe som helst slag. Har aldri hatt en og kommer aldri til å ha noen slik unødig skjæring på min kropp.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (2 timer siden):

Ja, det håper jeg også Men så er det det med djevelen i detaljene. Som nevnt er det noe som heter "qaunton dots" som det er mulig å sprøyte inn med vaskinen. Teknologien er oppfunnet. For meg er det helt uaktuelt og kommer ikke på tale å sprøyte inn noe annet en antistoffer mot viruset og ikke noen tillegsting. Det er en absolutt betingelse for at jeg skal ta vaskinen. Om det å nekte å ta "hele pakka" innebærer at jeg nektes adagang til diverse land eller får avslag på visumsøknader so be it.

Før vaksine er ferdig, er pandemien borte fra europa. Hvis så skjer,  skal vi alle da ta vaksine? Jeg synes at vaksine bør tas av de eldre. Jeg synes folk flest har klart det fint med eget immunforsvar. Og tror det er for godo for nye generasjoner at man ikke tar vaksine. De kan umulig kreves noen vaksinering av ALLE. 

Hvis de gjør det, eller prøver, er det hvert fall noe lurt ?

Lenke til kommentar
Wer2w skrev (1 minutt siden):

Jeg synes folk flest har klart det fint med eget immunforsvar.

Du vet hva en vaksine gjør?  Høres ikke sånn ut...
En vaksine trener opp ditt eget immunforsvar slik at den kjenner igjen virus.  Hvis du da blir utsatt for smitte en senere gang, er det ditt eget immunforsvar som angriper og uskadeliggjør viruset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...