Gå til innhold

Parring av ny fjernkontroll til Canal Digital ADB 5720


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det  noen der ute i norges land som kan fortelle med hvordan jeg parrer en ny fjernkontroll til Canal Digital sin foreldede dekoder ADB 5720? Etter den fatale oppdateringen Telenor rullet for få dager siden sluttet min ADB 5743-CDX å fungere. Kundeservice har jeg gitt opp. Dette måtte jo skje i pinsen. Jeg finner ikke fremgangsmåten på nettet.

På forhånd takk!

 

Endret av Br?stopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar LtdEdFred! Mulig jeg er litt treg i avtrekkeren, men jeg skjønte ikke hvilken knapp jeg skulle trykke på dekoderen. Kan du spesifisere nærmere?

Kjell Olaf Winther Jeg finner ikke igjen den originale fjernkontrollen som fulgte med dekoderen. Har en splitter ny som jeg fikk fra Canal Digital en gang i tiden, men emballasjen som beskrev "parringen" er borte vekk. Merkelig at ikke CD (Telenor) har beskrivelsen på dette liggende på nettet. Jeg finner det i alle fall ikke.

 

Lenke til kommentar

Jeg har tre sånne dekodere. De virker alle på samme fjernkontroll. De som var sølvfarget. På den nyeste dekoder som er snart 4 år gammel var fjernkontrollen svart. Virker like fint på alle boksene. Har aldri parret noen CD fjernkontroll til noen av mine CD bokser de siste 20 årene. 

B3E43095-A067-419E-86D4-634D48BA35F3.jpeg

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...