Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, MacBain said:

Har lagt ned noe timer i AC Valhalla, men hvis denne anmeldelsen er korrekt så vet jeg ikke om det er noe vits å bruke 60+ timer på dette spillet.
Noen andre som er av samme oppfatning som denne anmelderen? (SPOILERS for de som ikke har spilt det enda).

 

Har ikke sett anmeldelsen men kan vel si at jeg etter rundt 50 timer la det litt fra meg. Men frem til da var det veldig morsomt og litt hva man gjør det til selv.

Det jeg ikke liker er at man nå har begynt å gi mer type fantasi items i spillet. Men etter 50 timer har jeg fått verdien jeg var ute etter. 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
4 hours ago, Theo343 said:

Har ikke sett anmeldelsen men kan vel si at jeg etter rundt 50 timer la det litt fra meg. Men frem til da var det veldig morsomt og litt hva man gjør det til selv.

Det jeg ikke liker er at man nå har begynt å gi mer type fantasi items i spillet. Men etter 50 timer har jeg fått verdien jeg var ute etter. 

Hvor lenge etter de brukte 50 timene sitter euforien i? :laugh:

Har ikke begynt på mine PC-spill enda som jeg har kjøpt. Har de litt tilgode når jeg kommer i spillstemning igjen.

Endret av G
Lenke til kommentar
MacBain skrev (11 timer siden):

Har lagt ned noe timer i AC Valhalla, men hvis denne anmeldelsen er korrekt så vet jeg ikke om det er noe vits å bruke 60+ timer på dette spillet.
Noen andre som er av samme oppfatning som denne anmelderen? (SPOILERS for de som ikke har spilt det enda).

 

Sikkert mye riktig, men jeg likte det veldig godt. Likte origins, odyssey og valhalla. Sistnevnte syns jeg var mye mer fokusert, hadde bra oppgraderingssystem (odyssey var ufokusert med masse trash loot, mens valhalla har mer "dark souls" approach. Man oppgraderer et våpen med stadig sjeldnere materials, og baserer det på movesets. Jeg har brukt samme 2 hander siden jeg landet i england). 

 

Det er jo min subjektive mening, men jeg må innrømme jeg hater skillup. Han er en pompøs fjomp som lager 50 minutters rant videoer for mest mulig klikk, og kun anmelder de største spillene. Han er også ekstremt biasert på sin type sjanger (som er loot shootere). beste er vel mellomting mellom IGN sine 3 minutters reviews og skillup. Begge ekstreme motparter.

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (15 timer siden):

Har ikke sett anmeldelsen men kan vel si at jeg etter rundt 50 timer la det litt fra meg. Men frem til da var det veldig morsomt og litt hva man gjør det til selv.

Det jeg ikke liker er at man nå har begynt å gi mer type fantasi items i spillet. Men etter 50 timer har jeg fått verdien jeg var ute etter. 

Jeg ser ofte på 3-4 anmeldelser. Skill up er en av de, men jeg syns ACG er den som jeg oftest deler mening med. 

Lenke til kommentar
MrMire skrev (På 16.12.2020 den 10.40):

Vel... Fått noen konklusjon på din eskalering ennå?

Nei, tar sin tid dette. Sendte ny epost til Microsoft-kontakten for noen dager siden, men ikke hørt noe. Hadde vært veldig kjekt å få refundert de pengene i tide til jul, men det ser stygt ut.

Lenke til kommentar
1 hour ago, XE800 said:

Nei, tar sin tid dette. Sendte ny epost til Microsoft-kontakten for noen dager siden, men ikke hørt noe.

Samme her. Ble fortalt da jeg ringte de tidlig i forrige uke at jeg skulle få en e-post «til fredag eller mandag» med enten oppdatering i saken eller i det minste en notis om at det ikke har skjedd noe nytt. Men jeg fikk aldri noe. Så, jeg vurderer sterkt å ta en ny telefon i morgen.

Endret av MrMire
Lenke til kommentar
µT. skrev (52 minutter siden):

Hentet nettopp min Series X, som jeg kjøpte med All Access. Hvordan aktiverer jeg All Access?? I følge flere kilder så skal det være et valg i Innstillingene hvor jeg kan gjøre "krav" på whatever, men jeg har ikke noe sånt valg. Idéer?

På min så kom valget å aktivere da jeg satte opp konsollen. Mener å ha sett at konsollen har all Access i en av menyene på systeminnstillinger også. Skal ligge inne på serienummeret til konsollen når du kobler deg på nett. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, CaZpeR said:

På min så kom valget å aktivere da jeg satte opp konsollen. Mener å ha sett at konsollen har all Access i en av menyene på systeminnstillinger også. Skal ligge inne på serienummeret til konsollen når du kobler deg på nett. 

Jeg har ikke det valget. Sjekket Microsoft-kontoen min, og Xboxen er allerede registrert med serienummeret, og jeg har sjekket at serienummeret stemmer. Jeg fikk kun valget å kjøpe Game Pass under oppsettet, men ingen aktivering av noe som helst 🤨 Jævlig irriterende da den er helt ubrukelig før dette er løst...

Lenke til kommentar
µT. skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke det valget. Sjekket Microsoft-kontoen min, og Xboxen er allerede registrert med serienummeret, og jeg har sjekket at serienummeret stemmer. Jeg fikk kun valget å kjøpe Game Pass under oppsettet, men ingen aktivering av noe som helst 🤨 Jævlig irriterende da den er helt ubrukelig før dette er løst...

Hmm... da ville jeg hørt med Elkjøp der du solgte konsollen. Evt. Microsoft kundeservice. Litt usikker på hvem som kan løse det. 

Lenke til kommentar
Just now, CaZpeR said:

Hmm... da ville jeg hørt med Elkjøp der du solgte konsollen. Evt. Microsoft kundeservice. Litt usikker på hvem som kan løse det. 

Har prøvd å kontakte Elkjøp, men de er mer interessert i å ikke ta telefonen eller å videresende meg til en robot som ber meg kontakte Microsoft. Microsoft sin robot ber meg gå inn på Xbox.com 😒 Leser dog på Reddit bla. at veldig mange har hatt det samme problemet som meg, så mulig en eller annen part her er treg. Var ditt All Access abonnement allerede startet da du fikk din Xbox? Min første betaling er 20 desember, og håper da inderlig ikke at jeg må vente til over helgen før jeg kan aktivere det. 

Lenke til kommentar
µT. skrev (9 minutter siden):

Har prøvd å kontakte Elkjøp, men de er mer interessert i å ikke ta telefonen eller å videresende meg til en robot som ber meg kontakte Microsoft. Microsoft sin robot ber meg gå inn på Xbox.com 😒 Leser dog på Reddit bla. at veldig mange har hatt det samme problemet som meg, så mulig en eller annen part her er treg. Var ditt All Access abonnement allerede startet da du fikk din Xbox? Min første betaling er 20 desember, og håper da inderlig ikke at jeg må vente til over helgen før jeg kan aktivere det. 

Min ble aktivert da jeg satte den opp. Etter oppdatering så fikk jeg opp et vindu om at game pass ultimate er med på konsollen pga. all Access og spørsmål om jeg ville aktivere denne. 
 

Jeg har god erfaring med å bare ringe Xbox kundeservice. Evt. Å chatte med en av kundebehandlerne deres (ikke roboten). De bruker å være veldig kundevennlige. 

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
18 minutes ago, CaZpeR said:

Min ble aktivert da jeg satte den opp. Etter oppdatering så fikk jeg opp et vindu om at game pass ultimate er med på konsollen pga. all Access og spørsmål om jeg ville aktivere denne. 
 

Jeg har god erfaring med å bare ringe Xbox kundeservice. Evt. Å chatte med en av kundebehandlerne deres (ikke roboten). De bruker å være veldig kundevennlige. 

Så... jeg logget inn på "Min Side" på Upgraded.io, og der står jeg oppført med ingen produkter. Regner med det står All Access hvis du logger inn på din? Logget også inn hos Resursbank (som tar seg av betalingene etc.) for å se om det er noen spor av All Access, og det er det naturligvis ikke. Det er ingen spor som tyder på at jeg har All Access, bortsett fra "gratulasjons"-eposten jeg fikk da jeg forhåndsbestilte. 

EDIT: Fuck it, betalte nettopp for 1 mnd med Game Pass Ultimate, så får vi se om skiten løser seg selv om noen dager. Gidder ikke vente, lol. 

Endret av µT.
Lenke til kommentar
µT. skrev (1 minutt siden):

Så... jeg logget inn på "Min Side" på Upgraded.io, og der står jeg oppført med ingen produkter. Regner med det står All Access hvis du logger inn på din? Logget også inn hos Resursbank (som tar seg av betalingene etc.) for å se om det er noen spor av All Access, og det er det naturligvis ikke. Det er ingen spor som tyder på at jeg har All Access, bortsett fra "gratulasjons"-eposten jeg fikk da jeg forhåndsbestilte. 

Får ikke opp at jeg har all Access der jeg heller. Så tror nok ikke det har noe med det å gjøre. 
 

Tror nok Xbox kundeservice er beste løsning her. Ta kontakt med dem enten via chat eller ring dem og forklar problemet. Ser for meg de kan løse dette. 

Lenke til kommentar
Just now, CaZpeR said:

Får ikke opp at jeg har all Access der jeg heller. Så tror nok ikke det har noe med det å gjøre. 
 

Tror nok Xbox kundeservice er beste løsning her. Ta kontakt med dem enten via chat eller ring dem og forklar problemet. Ser for meg de kan løse dette. 

Jeg gir det noen dager før jeg kontakter dem. Det sto i gratulasjonseposten da jeg bestilte den at abonnementet ville starte (dvs første betaling) rundt den 20 "neste måned", som er om tre dager, så får vi se om valget dukker på magisk vis opp i innstillingene. I mellomtiden har jeg nå kjøpt Game Pass Ultimate 1 måned, så får vi se hva som skjer. Takk for tiden din 🤗

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...